Dotcom Radio

Heeft @henkie hier van gehoord? Dit zijn piramiden van koper gemaakt met verschillende toepassingen. Zowel energetisch (als je er zelf in gaat zitten, zie foto’s) als ter ondersteuning van de aarde.

Zaaigoed voorbewerken

Ook zaaigoed kun je in de piramide leggen. Zaad wat minimaal een week in een piramide heeft gelegen krijgt meer kiemkracht. Oud zaad krijgt zijn kiemkracht weer terug. Is het zaad eenmaal gezaaid komen de planten sneller op en geven ze een grotere opbrengst. Bovendien hebben ze meer weerstand waardoor ze beter bestand zijn tegen ziekte en vraat.

Heeft @henkie hier van gehoord? Dit zijn piramiden van koper gemaakt met verschillende toepassingen. Zowel energetisch (als je er zelf in gaat zitten, zie foto’s) als ter ondersteuning van de aarde.

Zaaigoed voorbewerken

Ook zaaigoed kun je in de piramide leggen. Zaad wat minimaal een week in een piramide heeft gelegen krijgt meer kiemkracht. Oud zaad krijgt zijn kiemkracht weer terug. Is het zaad eenmaal gezaaid komen de planten sneller op en geven ze een grotere opbrengst. Bovendien hebben ze meer weerstand waardoor ze beter bestand zijn tegen ziekte en vraat.

Thx, allemaal bekende zaken, een van de redenen dat ik nu zo'n grote piramide bouw en met de elektrocultuur manier maak ik er ook een koperen piramide van

Ooggetuigen verslag van bewoners WAAR de regen BEGON.

Om 6h smorgens, en om 8h smorgens wisten zij al door hun eigen ogen dat dit fataal zou worden. De regen die er in 20h viel, is hetgeen en normaal in een jaar valt.

Met natuurlijk, wil ik hier zeggen dat het niet is doordat er 2 stuwmeren zijn geopend, daar 1 van die NIET naar die zone gaat en de andere van een capaciteit van 65 naar 90% ging in een paar uur, open werd gezet voor de veiligheid, want anders zou deze barsten en dat is VEEL erger.

Het was de HOEVEELHEID die er viel op de KORTE TIJD. De natuurlijke kloven door de regen zijn in grootte verdubbeld, verdriedubbeld tot vertienvoudigd (6 rijvakken breed gworden). Er is daar op 1 dag geëroseerd wat er normaal in honderden (zoniet duizenden) jaren eroseert.

Hoe komt het dan dat dat water daar beneden plots in een golf aankomt ? Die kloofjes, kloven zijn NIET onderhouden,vol begroeiing, riet, omgevallen bomen, afval en dat vertraagt het in den beginne. Ecologistem willen niet dat dat riet en andere vegetatie verwijderd wordt.

Dit heeft tot gevolg dat er uiteindelijk ergens lager gelegen een natuurlijke stuwmeer vormt met al die rotzooi, totdat ook dit het niet meer houdt.

Zijn er voorheen overstromingen geweest ? Ja, veel.

Maar niet zo sterk EN zonder de bebouwing op sommige zones.

Bovendien : de regenwolken BLEVEN hangen ondanks een zeer sterke wind. Hoe ? Welke technologie ? Dit gedeelte is niet natuurlijk.
Daarnaast, dit koppel leeft hogergelegen, dus alles gaat naar beneden, ook daar lag een laag stof, modder en de lucht was nadien mistig, maar het was geen mist, het irriteerde, gedurende 7dagen.

maw het openen van de 2 stuwen was HEEL noodzakelijk en heeft geen invloed gehad. AL dat water kwam uit de lucht. Er is GEEN enkele rivieren overgelopen.

Even gezocht met zoekterm 'biologische bodemsanering' en vond deze. Misschien heb je er iets aan @henkie ?
Heb ze allebei een mail gestuurd thx

@henkie @fatsnotbad

ik wil graag inhaken op wat ik in de uitzending hoorde over de tuin van Henk.

Ik weet niet wat de oorspronkelijke bestemming was van de grond waarop jij tuiniert. Als het geen landbouwgrond was zou het kunnen dat de verontreiniging minder is dan van veel biologische landbouwgronden. Dit omdat er misschien vroeger op die gronden wel gangbaar geboerd is. Als de grond vroeger wel als landbouwgrond is gebruikt, maar lang heeft braak gelegen is een aanzienlijk deel van de vervuiling al weggespoeld of afgebroken.

Ik weet dat jij voornamelijk van de vervuiling door chemtrails probeert af te komen. Belangrijk is denk ik om naar de totale verontreiniging te kijken, dus chemtrails + pesticiden. Als je echt helemaal gifvrij wil leven moet je zorgen dat al het voedsel wat je verbouwt en koopt afkomstig is uit kassen. De tweede beste optie is natuurlijk uit je eigen tuin of van een biologische boer die zijn grond heeft gezuiverd. Omdat je waarschijnlijk niet al je voedsel alleen uit kassen kan halen is het dan toch het beste om je tuin te gebruiken als aanvulling.

Ik persoonlijk denk niet dat je dit probleem nu helemaal zelf kan oplossen. De ontwikkelingen in Amerika met RFK en de roep om biologische voeding en landbouw bieden later ook voor jou een uitkomst. Wie weet wat voor een technieken om grond te zuiveren er bekend gaan worden. De toekomst gaat het oplossen.

Wat je wel zelf kan doen is inderdaad gewassen verbouwen die verontreinigingen, zware metalen, etc.... opnemen. Tenzij deze gewassen de verontreinigingen omzetten naar iets onschadelijks, moeten ze daarna ook afgevoerd worden omdat de plant deze gifstoffen opslaat. Dit geldt voornamelijk voor zware metalen. Het afvoeren van biomassa zorgt er ook voor dat de grond verarmt, dus moet je weer extra bemesten.

Zoals als Mike al aangaf zijn micro-organismen ook een optie. Het voordeel hiervan is dat de grond juist wel vruchtbaar wordt. Een extra optie is het maken van terra preta door compost met houtskool (biochars) aan je grond toe te voegen. Misschien dat de kooltjes de gifstoffen absorberen net zoals Norit. Hopelijk worden deze daarna langzaam afgevoerd door micro-organismen of komt het weer vrij wanneer planten deze stoffen in kleine hoeveelheden wel nodig hebben. Dat weet ik echter niet zeker. Biochars maken de grond wel extra vruchtbaar omdat mineralen niet meer zo snel uitspoelen door regen. Ik zou als uitgangspunt nemen om de grond gedurende de komende jaren zo vruchtbaarder te maken en geleidelijk ook te zuiveren.

Als jouw grond niet heel erg vervuild is en braak ligt om nog te reinigen, krijg je misschien ondertussen wel meer gifstoffen binnen uit het voedsel dat je moet kopen. Dat worden dus wat afwegingen. Biochars voor in de tuin en jezelf ontgiften tot er een efficiënte oplossing uit Amerika komt zou mijn voorkeur hebben.

Deze covid kritische Nederlandse wetenschapper die een homestead in Brazilië is begonnen maakt gebruik van terra preta. Wellicht Interresant om een keer met hem te praten:

En anders deze wakkere homesteader uit Canada die ook op YouTube actief is. Beiden hebben ook een kas trouwens.

Succes iniedergeval!

Laatst bewerkt:
@henkie @fatsnotbad

ik wil graag inhaken op wat ik in de uitzending hoorde over de tuin van Henk.

Ik weet niet wat de oorspronkelijke bestemming was van de grond waarop jij tuiniert. Als het geen landbouwgrond was zou het kunnen dat de verontreiniging minder is dan van veel biologische landbouwgronden. Dit omdat er misschien vroeger op die gronden wel gangbaar geboerd is. Als de grond vroeger wel als landbouwgrond is gebruikt, maar lang heeft braak gelegen is een aanzienlijk deel van de vervuiling al weggespoeld of afgebroken.

Ik weet dat jij voornamelijk van de vervuiling door chemtrails probeert af te komen. Belangrijk is denk ik om naar de totale verontreiniging te kijken, dus chemtrails + pesticiden. Als je echt helemaal gifvrij wil leven moet je zorgen dat al het voedsel wat je verbouwt en koopt afkomstig is uit kassen. De tweede beste optie is natuurlijk uit je eigen tuin of van een biologische boer die zijn grond heeft gezuiverd. Omdat je waarschijnlijk niet al je voedsel alleen uit kassen kan halen is het dan toch het beste om je tuin te gebruiken als aanvulling.

Ik persoonlijk denk niet dat je dit probleem nu helemaal zelf kan oplossen. De ontwikkelingen in Amerika met RFK en de roep om biologische voeding en landbouw bieden later ook voor jou een uitkomst. Wie weet wat voor een technieken om grond te zuiveren er bekend gaan worden. De toekomst gaat het oplossen.

Wat je wel zelf kan doen is inderdaad gewassen verbouwen die verontreinigingen, zware metalen, etc.... opnemen. Tenzij deze gewassen de verontreinigingen omzetten naar iets onschadelijks, moeten ze daarna ook afgevoerd worden omdat de plant deze gifstoffen opslaat. Dit geldt voornamelijk voor zware metalen. Het afvoeren van biomassa zorgt er ook voor dat de grond verarmt, dus moet je weer extra bemesten.

Zoals als Mike al aangaf zijn micro-organismen ook een optie. Het voordeel hiervan is dat de grond juist wel vruchtbaar wordt. Een extra optie is het maken van terra preta door compost met houtskool (biochars) aan je grond toe te voegen. Misschien dat de kooltjes de gifstoffen absorberen net zoals Norit. Hopelijk worden deze daarna langzaam afgevoerd door micro-organismen of komt het weer vrij wanneer planten deze stoffen in kleine hoeveelheden wel nodig hebben. Dat weet ik echter niet zeker. Biochars maken de grond wel extra vruchtbaar omdat mineralen niet meer zo snel uitspoelen door regen. Ik zou als uitgangspunt nemen om de grond gedurende de komende jaren zo vruchtbaarder te maken en geleidelijk ook te zuiveren.

Als jouw grond niet heel erg vervuild is en braak ligt om nog te reinigen, krijg je misschien ondertussen wel meer gifstoffen binnen uit het voedsel dat je moet kopen. Dat worden dus wat afwegingen. Biochars voor in de tuin en jezelf ontgiften tot er een efficiënte oplossing uit Amerika komt zou mijn voorkeur hebben.

Deze covid kritische Nederlandse wetenschapper die een homestead in Brazilië is begonnen maakt gebruik van terra preta. Wellicht Interresant om een keer met hem te praten:

En anders deze wakkere homesteader uit Canada die ook op YouTube actief is. Beiden hebben ook een kas trouwens.

Succes iniedergeval!

De ene tip leidt naar een volgende, een dood spoor naar een nieuwe gedachte, maar ik denk dat ik de oplossing via, via al gevonden heb. Bedankt voor de vele reacties

De ene tip leidt naar een volgende, een dood spoor naar een nieuwe gedachte, maar ik denk dat ik de oplossing via, via al gevonden heb. Bedankt voor de vele reacties

Ook interessant. Ik zal het eens bekijken.

Misschien zit de oplossing wel in meerdere dingen. Ik denk dat biochar een rol kan spelen. Het is blijkbaar ook goed voor de micro-organismen dus op die manier kan het de grond helpen ontgiften. Al is het alleen maar voor bodem verbetering.

Nog een wakkere homesteader die uitlegt hoe je dat moet maken:

Je kan ook gewoon de kooltjes van stookhout en de barbecue bewaren en op de composthoop te gooien.

Poetin beantwoordt vragen over “geheime ontmoetingen” met Trump en Noord-Koreaanse troepen

Journalisten van tegenwoordig hebben, net als advocaten, de gewoonte om hun onderwerpen aan een kruisverhoor te onderwerpen met de bedoeling om zwakheden te vinden in plaats van de echte waarheid van een zaak. Ze stellen ook vaak vragen waarvan ze al weten wat voor antwoord ze gaan krijgen. Het gaat er niet om het antwoord te krijgen, het gaat erom zaadjes te planten.

@fatsnotbad

In de uitzending van gisteren hoorde ik iets over Spanje wat ik nog niet helemaal begrijp. Het ging er over dat de deepstate van Israël en Spanje een conflict zouden hebben. Als het inderdaad klopt dat de noodhulp zo slecht opgang komt en ze bij de heropbouw rekening houden met 5-minute steden lijkt het mij dat de Spaanse deepstate hier wel bij betrokken was.

Hoe zit de machtstructuur van de elite dan precies in elkaar?

Hoe ik het altijd begreep is dat de top van de piramide wil dat de staat Israël bestaat en steeds verder uitbreidt. Om dit plan te doen slagen is er ook geïnvesteerd in controlled opposition antizionisten. Deze figuren doen alleen alsof ze tegen het zionisme zijn om linkse stemmen te blijven winnen of om protestbewegingen te infiltreren. Het zou kunnen dat politici zoals Sanchez, Lula en in meer of mindere mate ook George Soros dat soort mensen zijn. Dat is mij nog niet geheel duidelijk.

Alle perikelen rondom Netanyahu zijn ook interessant. Ik heb begrepen dat George Soros en een hoop andere linkse wereldleiders al langere tijd van hem af willen. Binnen Israël zelf is er ook veel kritiek op Netanyahu van figuren die zelf geen haar beter zijn. Is dit slechts een grote act om linkse stemmers tevreden te houden of zijn er daadwerkelijke meningsverschillen en afwijkende belangen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan