Dotcom Radio

In vraag me af aan wie het is om mij te willen veranderen. Wat nog gebeurt buiten mijn medeweten om. Waar meerdere personen in betrokken zijn. Ik kan je vertellen dat ik mezelf nog maar een schim voel van wie ik ooit was. Juist alleen maar door te luisteren en toe te geven. Wat dingen alleen maar erger heeft gemaakt voor mezelf.
En iemand gewoon negeren of aanvallen iets opdringen wat onduidelijk is vind ik kinderachtig.
Stop met mij analyseren en willen veranderen wat al heel lang gaande is. Ik ervaar dat namelijk als respectloos.
Aan jezelf, wij moeten niet met je leven. Dat is je eigen probleem. En je eventuele naasten.
Maar als je geen reacties, antwoorden, analyses wil, ( die je wel degelijk wil, want je schrijft zelf : En iemand gewoon negeren...vind ik kinderachtig ). stop dan ook met al je gedoe hier neer te schrijven. Koop een schriftje en een potlood.

Slaapwel

Geluk daarmee.
In ga niet meer luisteren naar dit soort psychologie die mij eerder de afgrond in hebben geholpen dan dat het me iers oplevert. Vriendschap is voor mij gebaseerd op andere aspecten dan iemand wijs maken dat ie psychisch niet in orde is op een moment dat iets zeer gevoelig was. Iedereen is daaraan voirbij gegaan en denken blijkbaar dat ik wel begrijp wat ze willen zeggen. Nou ik kan het volgende duidelijk maken.
Angst word paranoia en paranoia resulteert in psychose.
Er is niemand die mij gaat dwingen een band te houden of verplicht een relatie aan te moeten gaan met iemand die tegenstrijdig doet.
Daarnaast iedereen die eraan bijgedragen heeft mij financieel naar de klote te helpen wens ik een goed leven toe.
Want ik voel hier en elders totaal geen respect of begrip voor emoties. Precies andersom. Iemand tot waanzin drijven en we zijn 6 jaar verder.

De enige die jou tot waanzin drijft ben jij zelf. Door je eigen waanzin niet onder ogente willen zien groeit deze alleen maar en zal deze idd leiden tot psychose.

Mike

Geluk daarmee.
In ga niet meer luisteren naar dit soort psychologie die mij eerder de afgrond in hebben geholpen dan dat het me iers oplevert. Vriendschap is voor mij gebaseerd op andere aspecten dan iemand wijs maken dat ie psychisch niet in orde is op een moment dat iets zeer gevoelig was. Iedereen is daaraan voirbij gegaan en denken blijkbaar dat ik wel begrijp wat ze willen zeggen. Nou ik kan het volgende duidelijk maken.
Angst word paranoia en paranoia resulteert in psychose.
Er is niemand die mij gaat dwingen een band te houden of verplicht een relatie aan te moeten gaan met iemand die tegenstrijdig doet.
Daarnaast iedereen die eraan bijgedragen heeft mij financieel naar de klote te helpen wens ik een goed leven toe.
Want ik voel hier en elders totaal geen respect of begrip voor emoties. Precies andersom. Iemand tot waanzin drijven en we zijn 6 jaar verder.
Is het dan een idee om tijdelijk afstand van dit forum te nemen tot dat je denkt dat dit wel weer iets toevoegt aan je leven?

Branden blussen: Bernoulli Principle explained in this video. Buiten een raam waar de vlammen naar buiten slaan een pijp omhoog steken met daarin een bocht die het water als het ware van binnen de brand naar buiten spuit, de onderdruk zuigt de zuurstof uit de ruimte en de brand stopt. Ehh, deed me gelijk denken aan hoe Trump brandjes blust.

Meme’s week 20-01-’25 tot 26-01-2025

“Community notes” – Gemeenschap notities, ik hou me maar heel dom op de sociale media want ik heb de gemiddelde burger niet erg hoog meer staan na hun vaccinatie bereidheid, hun heilige geloof in opwarming, hun lamlendig gedrag om in actie te komen tegen chemtrails. Maar ‘even’ wachten wat voor schok Trump. Musk en RFK,jr te weeg gaan brengen. Wellicht klaart de ‘mist’ bij mensen in hun bovenkamer dan wat op?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan