Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je toont in de war, nogmaals, ga naar de POH GGZ.Geluk daarmee.
In ga niet meer luisteren naar dit soort psychologie die mij eerder de afgrond in hebben geholpen dan dat het me iers oplevert. Vriendschap is voor mij gebaseerd op andere aspecten dan iemand wijs maken dat ie psychisch niet in orde is op een moment dat iets zeer gevoelig was. Iedereen is daaraan voirbij gegaan en denken blijkbaar dat ik wel begrijp wat ze willen zeggen. Nou ik kan het volgende duidelijk maken.
Angst word paranoia en paranoia resulteert in psychose.
Er is niemand die mij gaat dwingen een band te houden of verplicht een relatie aan te moeten gaan met iemand die tegenstrijdig doet.
Daarnaast iedereen die eraan bijgedragen heeft mij financieel naar de klote te helpen wens ik een goed leven toe.
Want ik voel hier en elders totaal geen respect of begrip voor emoties. Precies andersom. Iemand tot waanzin drijven en we zijn 6 jaar verder.
Klopt !Geldt ook voor jou, Butterfly.
Mike
Nog even over de chemwebs/fiberdraden/engelenharen in de lucht. Heb me er jaren geleden eens in verdiept toen de lucht hier bomvol draden hing. Heb zelfs wat kunnen 'vangen' en in plastic zakje gestopt. Toen ben ik ook op zoek gegaan en kwam deze interessante discussie tegen: spin-made of man-made?dotcom.radio aflevering 453 van 09-02-2025
Deze week in aflevering 453 – Trump wil USAID sluiten – 2024 oversterfte – Gerotzooi met natuurlijke melk – Trump plan Gaza te ontruimen – Patent grafeenoxide voor chemtrails – Europees Democatisch Schild – Pepijn; AIVD huurt journalisten in – De Wereldwijde Media Matrix – en meer, …
dotcom.radio aflevering 453 van 09-02-2025 – Create a Better World
gedachtenvoer.nl
Nog even over de chemwebs/fiberdraden/engelenharen in de lucht. Heb me er jaren geleden eens in verdiept toen de lucht hier bomvol draden hing. Heb zelfs wat kunnen 'vangen' en in plastic zakje gestopt. Toen ben ik ook op zoek gegaan en kwam deze interessante discussie tegen: spin-made of man-made?