Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 166 van 11-08-2019

Deze week in aflevering 166: Epstein vermoord? – Monsanto had een speciaal centrum om journalisten in diskrediet te brengen – Monsanto betaalde Google om ongunstig nieuws te begraven – Bisphenol A induces apoptosis, oxidative stress and inflammatory response in colon and liver – US regulators probe link between vaping and seizures – Big Tobacco’s Worst Enemy Wants to ‘Drive a Stake’ Through JUUL’s Heart – Fluoride May Diminish Kidney and Liver Function in Adolescents – Farmaceut Novartis hield gesjoemel onder de pet – Researchers investigate Alzheimer’s treatment involving mobile phone frequency – Sunscreen Chemicals Enter Your Bloodstream – Trendy vibrating machines used for weight loss may slash your risk of type 2 diabetes – French Court orders the removal of smart meters for health reasons – Paleo Diet Linked to High Levels of Harmful Gut Bacteria – Mijn column — Bijdragen luisteraars — Mike en Henk over de roerige komkommer nieuws week waar traditioneel niets te melden valt en nu een stroom berichten geeft die niet te bevatten zijn, …

https://gedachtenvoer.nl/2019/08/11/dotcom-radio-aflevering-166-van-11-08-2019/

dotcom.radio aflevering 167 van 18-08-2019

Deze week in aflevering 167 – Google dump – Schaliegasboringen altijd slecht voor de volksgezondheid – Zwangeren tegen griep vaccineren is geen goed idee – Immune system and mental health are connected – Dishwashing Liquid Can Be Damaging to Gut Health – Forbes censureert interview met Nir Shaviv over invloed van de zon op het klimaat – Verstoorde darmflora en hartfalen – Chicago stopt na ontdekking lood met plaatsing slimme watermeters – Hoe ADHD medicatie zoals Ritalin de hersenen van kinderen verandert – LDL cholesterol is niet de boosdoener, maar overblijfsel cholesterol – Illustrious MIT and Harvard Tested Radioactive Nutrition Experiments on “Retarded” Children in Massachusetts State School — Bijdragen luisteraars — Mike en Henk met de andere nieuwtjes tijdens de “komkommertijd’.

https://gedachtenvoer.nl/2019/08/18/dotcom-radio-aflevering-167-van-18-08-2019/

Vandaag een reactie ven een dotcom.radio luisteraar

Hoi

Iets anders.. wat ik nu ook vreemd vind is dat je niets hoort over wanneer Epstein begraven of gecremeerd wordt... of hij nog onderzocht wordt (als hij al dood is) .. zomaar wat gedachten.

Gr Rob

dotcom.radio aflevering 168 van 25-08-2019

Deze week in aflevering 168: Spikes in air pollution could cause more people to need surgery to clear blocked arteries – Censorship in action, challenging the cholesterol hypothesis – Antibiotic usage is associated with an increased risk of developing rheumatoid arthritis – Dietary zinc intake and protection against Streptococcus pneumoniae – E-cigs Can Trigger Same Lung Changes Seen in Smokers, Emphysema – Multiple medicines side-effect risk for over-65s – Emerging data hints that migraines can emerge from low energy states in the brain – EFSA in de fout met studies over glyfosaat door niet-erkende laboratoria – What Drives Inflammation in Type 2 Diabetes? Not Glucose – Maagzuurremmer helpt tuberculosebacterie te overleven – French mayor to face court after banning pesticides – Mijn column — Bijdragen luisteraars – Mike en Henk met het (onderdrukte) nieuws uit de wereld

https://gedachtenvoer.nl/2019/08/25/dotcom-radio-aflevering-168-van-25-08-2019/

dotcom.radio aflevering 169 van 01-09-2019

Deze week in aflevering 169: Use MCT Oil to Improve Your Sleep – Vegans may be deficient in choline, a nutrient critical for brain health – Houdt diabetes je ‘s nachts wakker? – Pas op met menopauzemedicijn – Rogge is gezond, dankzij een samenspel van microben – Fast food may contribute to teen depression – Vitamin D deficiency linked to anxiety, depression in teenagers – EU vernietigt 700.000 hectare regenwoud voor biobrandstoffen – Relationship between decreased cholesterol and increased neuropathy – Farmaceut Johnson & Johnson moet half miljard betalen voor opiatencrisis – Are your water and soda bottles hacking into your body’s hormone system? – First death linked to vaping reported in Illinois — Bijdragen luisteraars — & Trumpianen Mike en Henk

https://gedachtenvoer.nl/2019/09/01/dotcom-radio-aflevering-169-van-01-09-2019/

Eigenlijk nooit gedacht maar vandaag gaat dit artikel in de gedachtenvoer top 15 verschijnen. Een idee ontstaan bij dotcom.radio

https://gedachtenvoer.nl/2019/08/19/een-bericht-voor-alle-zombies-in-nederland/

dotcom.radio aflevering 170 van 08-09-2019

Deze week in aflevering 170: E-sigaretten zonder nicotine kunnen de bloedvaten beschadigen – Schaliegas veroorzaakt een wereldwijde piek in methaan – Tekenbeten kunnen leiden tot een allergie voor vlees – Reactie van mensen op een griepvaccin wordt beïnvloed door darmmicroben – Aanmaak myeline gestimuleerd – veelbelovende stap naar behandeling progressieve MS – Vaping may harm fertility in young women – Germany will ban glyphosate in 2023, even if the EU extends its authorization – Vaping can clog your lungs with fat and raise risk of infection – EMF, Chronic Fatigue Syndrome and Sleep Disruption – Baking soda zet ontsteking “uit” bij auto immuunziekten – Mijn column — bijdrage luisteraars — Trumpianen Mike en Henk

https://gedachtenvoer.nl/2019/09/08/dotcom-radio-aflevering-170-van-08-09-2019/

Ik denk dat Henk vergeten is de link te plaatsen. Want hij is wel al te luisteren en staat ook al op de site.

https://gedachtenvoer.nl/2019/09/15/dotcom-radio-aflevering-171-van-15-09-2019/

... inderdaad, ... vergeten te posten. Ik werk een lijst af van meer als 10 dus dan vergeet je wel eens iets, ... als ze al staan te wachten achter je rug om iets anders te gaan doen!!

Ben ik echt radicaal als ik zeg dat, …

Radicalisme is het ondersteunen of nastreven van diep ingrijpende veranderingen / hervormingen en wordt in een adem genoemd met anti-democratie en een gevaar voor de rechtsorde, maar is dat zo?

Radix betekent wortel en we weten allemaal dat om onkruid te verwijderen zal je dat ten alle tijden het onkruid met wortel en al dienen te verwijderen anders ben je zinloos bezig.

Het idee dat een radicaal, iemand is die zijn land haat, naïef is en meestal idioot. Hij is, meer waarschijnlijk, iemand die meer van zijn land houdt dan de rest van ons, en is dus meer ontregeld dan de rest van ons wanneer hij iets ontregeld ziet. Hij is geen slechte burger die zich tot misdaad wendt; hij is een goede burger gedreven tot wanhoop.

— H. L. Mencken
(1880-1956) American Journalist, Editor, Essayist, Linguist, Lexicographer, and Critic

https://gedachtenvoer.nl/2019/09/16/ben-ik-echt-radicaal-als-ik-zeg-dat/

De dag van: Chemtrails – Gezichtsherkenning – 5G verbod – Prozak – Radicaal – de Grote Ontwaking, …

* Chemtrails
* Jensen - Populisme de nieuwe 'ziekte'|
* 5G uitrol Australië gestopt
* Gezichtsherkenning verboden in Oakland
* Prozak & massa schutters
* Radicaal … ik wil weg uit Nederland
* De grote ontwaking is begonnen
* Hoe je voor te bereiden op de grote zuivering

https://gedachtenvoer.nl/2019/09/19/de-dag-van-chemtrails/

De mythe van autoriteit, links of rechtsom !!

Is het geloof en vertrouwen in de autoriteiten, de overheid terecht?

Waar zouden we zijn zonder de ‘overheid’, is dat niet een zeer misplaatste gedachte? De onderstaande video die ik toegestuurd kreeg van een trouwe dotcom.radio luisteraar [Marij] slaat de spijker op zijn kop. En laat je niet weerhouden als je de Engelse taal niet machtig bent maar schakel dan de vertalingsfunctie in en pauzeer de video waar het te snel gaat. Zo heb ik dit verslag ook gemaakt

Hoe komt het dat mensen onderdrukt worden, door hun naaste buren of instanties die aangestuurd worden door de overheid?
Hoe komt het dat mensen trouw de orders van die overheid uitvoeren, eigenbelang, het hebben van ‘een baan’ of aangetrokken door hun eigen karakter trekken?
Vinden er niet teveel zaken plaats in de naam van de wet die rechtsreeks ingaan tegen onze eigen normen en waarden?
Is ons belastingklimaat, de gezondheidszorg, ons pensioenstelsel, ons geldstelsel niet een regelrechte vorm van diefstal geworden?
Worden goede mensen niet meegesleurd in gelegaliseerd onrecht?
Worden wij echt een goed persoon door ‘de wet’ te gehoorzamen?
Volgt ‘de wet’ wel het basis principe van: “Behandel elke persoon gelijk jezelf” en “Bezit elke persoon niet het ‘eigenaarschap’ van zichzelf?”
Heb je niet ten alle tijden het recht jezelf te verdedigen als iemand anders je aanvalt?
Heeft iemand anders opeens het recht jou aan te vallen omdat hij een uniform draagt?
Is in het kader wat we hierboven benoemden zaken ongehoorzaamheid en weerstand bieden aan ‘de wet’ niet je eigen morele plicht aan je eigen normen en waarden.
Kan er uit de bovenstaande waarden ook maar enig verschil zijn te ontdekken tussen links en rechtse standpunten?
Zijn politieke verkiezingen niet vaak een stem in de trant van: “Zouden jullie wat vriendelijker en meegaand willen zijn tegenover ‘ons’?”
Als jij meent dat door een politieke stem af te geven een andere persoon benadeeld mag worden, ben je dan niet rechts of links, maar gewoon een slechte persoon, een egotist of erger, …
Waarom heeft de overheid het recht om glysofaat goed te keuren voor ‘ons’?
Waarom denkt de overheid het recht te hebben om medische behandelingen goed of af te keuren als je zelfbeschikkingsrecht daardoor met voeten getreden wordt?
Is er ooit ook maar een oorlog geweest die geen onrecht teweeg gebracht heeft?
Heeft het woord – democratie – in dit opzicht ook maar enige waarde?
Bezit – de overheid – dan ook wel enige legaliteit?
Als jij niet het recht hebt om iemand te beroven, kan je dit recht dan verschaffen aan de overheid omdat je dit democratisch denkt te kunnen onderbouwen. Links of rechtsom moord blijft moord en diefstal blijft diefstal.
Waarom zou een overheid het recht hebben dingen te doen die jij niet mag doen?
Ben je dus een militair dan mag je nog steeds geen andere mensen vermoorden omdat de overheid dat zegt, verordend. Het is dan ook heel logisch dat vele veteranen de rest van hun leven in een morele crisis verkeren !!

Maar wat is dan het alternatief

https://gedachtenvoer.nl/2019/09/22/de-mythe-van-autoriteit-links-of-rechtsom/

dotcom.radio aflevering 172 van 22-09-2019

Deze week in aflevering 172 My Gift To Climate Alarmists – Waarom toezichthouders een ‘kankerverwekkende’ pesticide niet tegenhielden – Zorgen om zendmast bij nieuw te bouwen kindcentrum Warffum – Health Concerns Have Stopped 5G Rollout in Australia – Havana syndrome – Exposure to neurotoxin may have been cause – Alarmerend aantal hartinfecties veroorzaakt door pijnstiller epidemie – Verband bloedarmoede moeder en verstandelijke beperking baby – Wetenschap en censuur rondom cholesterolremmers – Hormoonsysteem kan worden verstoord door langdurig gebruik van opiaten – Diabetes type 2 draait niet alleen om insuline – Meer farmaceutische misleiding – de polypil – Study Links Teen Birth Control Pill Use to Higher Risk of Adult Depression – Quotes – Mijn column – Bijdrage luisteraars – De wereldgebeurtenissen met Mike en Henk

https://gedachtenvoer.nl/2019/09/22/dotcom-radio-aflevering-172-van-22-09-2019/

Als rechtse ondernemer kun je beter zwijgen of, … hoogverraad aan je eigen ‘ik’?

Deze week hoorde ik een paar getuigenissen voorbij komen in de video podcast van Robert Jensen met als onderwerp dat vele ondernemers aangaven zich bezorgt te maken over de luidruchtige manier waarop bedrijven zwart gemaakt worden door links als men weet dat je deel uitmaakt van het andere kamp, te weten rechts. Ze zullen er alles aan doen je bedrijf te ruïneren, tenminste zo was de gedachte van die ondernemers.

In zowel Duitsland en Frankrijk zijn de strikte haat zaai wetten het een hachelijk avontuur gemaakt je mening te uiten op Facebook en Twitter en in later stadium zullen de openbare blogs die op persoonlijke naam staan ook wel ter discussie komen te staan.

Daarna – als er niets meer zou gebeuren – is de vrije meningsuiting reeds ten grave gedragen.

Waar sta je dan met je verborgen gehouden mening, je levensbeschouwing, je eigen ik, je eigenwaarde, … beste ondernemer?

Daarna kun je in je winkel, je bedrijf nog spreken met je klanten terwijl je om je heen kijkt of er niemand meeluistert. Waar hebben we dit eerder gezien, juist de DDR is het laatste voorbeeld hiervan en het maakt een grote indruk op je als je zo’n gesprek wel eens persoonlijk hebt meegemaakt. Je gesprekspartner die steeds bij elke vraag eerst om zich heen kijkt om te zien of de kust veilig is.

Je mening voor je houden is soms heel wijs maar komt het aan over het onderdrukken van je levensovertuiging dan kun je maar spreken in termen als hoogverraad aan je eigen “ik’.

https://gedachtenvoer.nl/2019/09/23/als-rechtse-ondernemer-kun-je-beter-zwijgen-of-hoogverraad-aan-je-eigen-ik/

Keuzes in de behandeling van kanker

De patiëntenwereld is momenteel verdeeld in twee kampen. Er zijn mensen die niet twijfelen aan hun artsen en hun regering en die CT-scans, biopsieën, chemo en bestralingstherapie omarmen, hoewel ze natuurlijk doodsbang zijn, zoals ze zouden moeten zijn, van deze zeer agressieve, giftige behandelingen die een groot aantal ernstige bijwerkingen heeft, waaronder overlijden. En dan zijn er anderen die de reguliere geneeskunde niet vertrouwen en op zoek zijn naar alternatieve, meer natuurlijke manieren om met hun kanker om te gaan.

Wat je ook kiest, kanker kan je doden, het houdt dat potentieel in, zoals veel dingen in het leven doen. Met reguliere oncologie heeft men tegelijkertijd te maken met kanker en dodelijke behandelingen. Met natuurlijke behandelingen heeft men nog steeds de dodelijke kanker, maar elimineert de noodzaak om met dodelijke tests en behandelingen om te gaan en vervangt deze door intense maar zachte natuurlijke medicijnen en gezondheidspraktijken die het immuunsysteem stimuleren.

Er zal veel druk van onze artsen zijn om dingen op hun manier te doen en God verbied het dat uw kind kanker heeft. Men kan bedreigd worden door kinderbeschermingsdiensten die uw kind van u afnemen als u niet voldoet aan alles wat de oncoloog wil doen. En dan zijn er familie en vrienden die graag de beslissing voor ons willen nemen, dus het kiezen van het pad van kankerbehandeling is niet zonder gevaren.

Het doel van Conquering Cancer is om een ​​nieuw paradigma in de zorg voor kanker te bieden. Een natuurlijk paradigma dat traditionele chirurgie, chemotherapie en bestraling overbodig maakt. (Ik ben net klaar met de eerste 12 lessen, het eerste deel van een geaccrediteerd doctoraatsprogramma aan een online universiteit in Europa.)

De moderne oncologie wil graag dat u optimistisch bent over uw kansen om uw kanker te overleven, als u hun reguliere kankerbehandelingen volgt, maar we zien dat kanker hartziekten heeft ingehaald als de belangrijkste doodsoorzaak in rijke landen. Geen uitzonderlijk getuigenis van hun werk.

https://gedachtenvoer.nl/2019/09/24/keuzes-in-de-behandeling-van-kanker/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.544
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan