Dotcom Radio

Kwam ik tegen bij een oude bekende

"Er was eens een president.....
Op een dag dacht Trump, hoe krijg ik de EU zo gek dat ze miljarden in Amerikaanse wapens gaan steken, ik zeg gewoon dat ik stop met de oorlog en NAVO en voila, paniek in de tent. En hoe krijg ik het Midden-Oosten zo gek dat ze miljarden in verwoest Gaza gaan steken en zij de kosten voor de vernieling krijgen, ik zeg gewoon dat ik Gaza ga verbouwen en voila. En hoe krijg ik controle over het Panama kanaal, ik bel gewoon even mijn matties bij Blackrock. Maken ze meteen een deal met de containeropslag in Rotterdam. En voila. De beste kaarten heb je nog altijd met blufpoker".

dotcom.radio aflevering 457 van 09-03-2025

Deze week in aflevering 457: Tesla’s nieuwe richting? – FBI verbergt Epstein files – Methyleen blauw – Herbewapening Europa – Jodium – Deal or no deal for Ukraine – USAID shut down – Epstein files afgeleverd bij de FBI (Kash) – The Great Reset – Trump toespraak congress – Arizona verbied chemtrails – en meer veel meer nieuws …

De oorzaken van hoge bloeddruk, …

… die zijn zeer divers en hebben bovendien een sterke interactie met elkaar. Dat maakt het lastig om een te hoge bloeddruk weer te normaliseren.

Voordat de farmaceuten een bloeddrukverlagend midden maakten was de normale bloeddruk 100 plus je leeftijd. Dat was ook volkomen normaal omdat je ouder wordend je bloedvaten wat dichtslippen en minder elastisch zijn.
Tja, ook hier weer een centenkwestie. Hoe lager de door hen bedachte waarde, hoe meer geld in het laatje door verkoop bloeddrukverlagende middelen.

Since blood pressure elevation is associated with increased all-cause death rates, lowering of blood pressures by whatever means can only be good for humanity – can’t it? Well, the pharmaceutical industry loves it – this focus makes them billions of dollars. The medical community loves it – it’s good for business and seems ethically correct, and the public likes it. So began the worldwide focus on lowering blood pressure, the evolution of thousands of drugs designed to lower blood pressure, and of course, the beginning of a still growing multi-billion dollar business.
To lower blood pressure readings just 5 points on the blood pressure scale can mean billions of dollars.

Tja, ook hier weer een centenkwestie. Hoe lager de door hen bedachte waarde, hoe meer geld in het laatje door verkoop bloeddrukverlagende middelen.

heb het erbij gezet thx

Voor de uitzending van dotcom morgen

[Sylvia Blcbx] Onderzoeker Arend van Campen publiceerde onlangs een peer reviewed paper waarin hij stelt dat het onmogelijk is om waarheidsgetrouwe informatie te vernietigen. Hij concludeert dat desinformatie, censuur en propaganda de waarheid niet kunnen onderdrukken. Ook laat hij zien waarom de Europese DSA-verordening, die zwaar toezicht op online platformen voorschrijft, niet effectief zal zijn. Hoe heeft hij dit onderzocht en waarom komt de waarheid altijd boven water?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan