Dotcom Radio

Ik heb de statement op mijn site veranderd, de andere stond er al diverse keren aangepast vanaf 2012, zo wordt een en ander gelijk duidelijk

https://gedachtenvoer.nl/over-mij-statement-visie-en-doel/

Afgelopen uitzendingen van een ander radio programma op de SLOG waar ook dotcom.radio wordt uitgezonden had ik verteld dat muziek en de politieke NWO agenda er de reden van zijn dat we geen festivals meer hebben. Hier is de reactie van het bestuur:

Beste Henk,

Wij als Bestuur en Programmaraad zijn benaderd door ZydecoZity naar aanleiding van jouw uitlatingen in jouw uitzending van zondag 28 juni 2020.

De mensen van ZydecoZity en ook het Bestuur van de Slog distantiëren zich hiervan.

We hebben de opnames van jouw uitlatingen meegestuurd als bijlage.

Als bestuur zijnde vinden wij het onacceptabel dat jij deze uitspraken doet in het programma ZydecoZity Radio.

Wat jij van zaken vindt tot daar aan toe, maar daar wordt het platform van ZydecoZity en de programma’s van de Slog niet voor gebruikt.

Wij (Slog) zijn het totaal niet eens met de uitspraken, maar misschien is er een ander programma waar deze mening wel gedaan kan worden onder het mom van vrijheid van meningsuiting.

Wij verwachten dat jij je verontschuldigingen maakt naar het bestuur van ZydecoZity.

Zij zijn zeer ontstemd omdat dit de 2e keer is in korte tijd dat je de naam van ZydecoZity in diskrediet brengt.

Vorig jaar heb je ook je ongenoegen geuit in het programma van ZZR betreffende de gele hesjes.

Je hebt ze toen beloofd dat het niet meer zou gebeuren.

Helaas met een jaar ging je weer in de fout betreffende jouw opvatting over Covid-19 in het radioprogramma ZydecoZity Radio

Los je het naar hen op?

Zie deze mail als een officiële waarschuwing, de volgende keer volgen er sancties.

Met vriendelijke groet,

SLOG Bestuur en Programmaraad

---//---

Noot: Ik heb het opgelost en gezegd dat ik met onmiddellijke ingang stop met dat programma dat ik nu 20 jaar doe met veel plezier. Hoe dit nu verder gaat met de andere programma's gaan we wel zien. Dotcom.radio kunnen we ook zonder de radio omdat ik toch rechtenvrije muziek gebruik

Hoe Epstein’s nest van het kwaad het Tsjernobyl van de Deep State is

Martin Geddes is een van mijn favoriete schrijvers over Q, vorig jaar werd hij buiten spel gezet, gecensureerd door MailChimp een eMail nieuwsbrief platform. Gelukkig zijn zijn artikelen op meerdere plaatsen te vinden. Nu met de arrestatie van de rechterhand van Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell staat dit artikel ook weer in de spotlights.

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/03/hoe-epsteins-nest-van-het-kwaad-het-tsjernobyl-van-de-deep-state-is/

Henk,

Het is ongelooflijk, maar van de andere kant weten we dat alle uitlatingen in die richting afgestraft worden. Kijk maar, alle demonstraties van viruswaanzin etc. worden geboycot, alle websites of filmpjes die niet in de toon mee dansen worden verwijderd en ga zo maar door. Je hebt zeker gelijk, maar zeker jij weet hoe het zaakje in elkaar zit en wie er aan de touwtjes trekt.

Succes en weet dat je goed bezig bent. Je bent een man van hart en ziel. Top! Zo zie je ze zelden, de eigen kop uitsteken met het risico afgestraft te worden. Met jou gaan we de oorlog winnen. Helaas was je op die plaats niet onafhankelijk en op jouw eigen website kun je zeggen wat je wilt. Dat is het verschil.

groetjes,

Dorothé

Henk, de stille meerderheid bewondert je uitspraken. Zeker weten!
Ga je je excuses ook echt aanbieden?

Dank Dorothé & Medusa,

Ik had al eerder een aanvaring gehad omdat ik het over de gele hesjes had gehad met een interview van een Franse band. Toen werd ik op het matje geroepen en ik mocht geen politiek meer in het muziek programma doen. Maar dit is geen politiek maar verslaggeving waarom er wereldwijd geen enkel zydeco festival meer plaatsvindt en de muzikanten die dit beroepsmatig doen aan de bedelstand zijn. En daar had ik dus een vast item van gemaakt al een paar weken in de uitzending. Iemand die niet in het bestuur zat strak me daar op aan. Dus ik had al een de mogelijkheid gedacht van "het vingertje" richting mij en dus ook over het antwoord al nagedacht. Die reactie was; "Het is beter dat ik per direct de uitzending stop zet" (na twintig jaar met veel plezier)

Soms krijgen je woorden nog meer impact door het te laten volgen met een actie.

Ik heb nog geen reactie gehad dus de uitzending van morgen gaat niet door.

De website van het programma is van mijzelf dus ik kan daar ook nog een statement plaatsen
www.zydecozityradio.com

Wij (Slog) zijn het totaal niet eens met de uitspraken, maar misschien is er een ander programma waar deze mening wel gedaan kan worden onder het mom van vrijheid van meningsuiting.

Wij verwachten dat jij je verontschuldigingen maakt naar het bestuur van ZydecoZity.

Zij zijn zeer ontstemd omdat dit de 2e keer is in korte tijd dat je de naam van ZydecoZity in diskrediet brengt.

Het bestuur van de radio steunt mij duidelijk niet. Ik zie mijn uitspraak niet als een mening maar feitelijke verslaglegging, dus die mensen uit het bestuur weten ook niet wat er speelt. Ik ga het er nog even met Mike over hebben wat er voor mogelijkheden zijn. Wellicht zelf de knuppel in het hoenderhok gooien en met mijn andere uitzendingen ook te stoppen (?) dotcom.radio hebben we de radio niet voor nodig om een groot publiek te bereiken, bovendien wordt alle reclame voor het programma zorgvuldig vermeden op de zender zelf.

Voor de omroep zijn mijn programma's wel belangrijk, cultuur en informatie. Als ik stop mogen ze zes uur minder muziekprogramma's maken volgens de media wet. Voor elk uur 100% cultuur en informatie mogen ze 2 uur muziek draaien. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat ze nieuwe programma's moeten gaan opzetten om nog aan de media wet te voldoen van minimaal 20 uur per week geproduceerde eigen programma's

... wordt vervolgd

De kogel is door de kerk, al mijn programma's bij de SLOG heb ik stopgezet met onmiddellijke ingang en dotcom.radio gaat op eigen kracht verder zoals Mike dat terecht stelt. Komende maandag plaats ik mijn reactie naar het bestuur toe wel op de site. De voorzitter heb ik al gebeld daarmee het voorbeeld gevend om direct te communiceren en niet via eMail

Jeetje Henk wat een moedige beslissing, was vast niet makkelijk na zo'n lange tijd. Ik denk dat ik het precies zo had gedaan. 'Wie zwijgt is medeplichtig', wiens woorden waren dit ook al weer? ;-)
Goed gedaan en sterkte met het eventuele staartje!

Dank Medusa, dat staartje komt niet als je zelf in de drivers seat zit. De deur is echter open gehouden in een goed gesprek, "mogen we je weer bellen als al die shit achter de rus is?". Dat was de voorzitter die echter vele jaren mijn sitekick was en weet dqt ik geen blad voor de mond neem, zit niet (meer) in mijn genen. En wie zei dat ook al weer dat genen volgend zijn, zich aanpassen aan de situatie?

Nederland – Waar is hier de nooduitgang

De oude hit uit 1986 van het Goede Doel doet mij denken aan het nieuwe Nederland, het land van het nieuwe abnormaal.

Waar is hier de nooduitgang

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/05/nederland-waar-is-hier-de-nooduitgang/

Mentaal martelen & COVID 19

Amazing Polly, ze zegt; “In deze video begin ik langzaam op stoom te komen terwijl ik het bewijsmateriaal en de voorbeelden overleg. Door onze situatie te vergelijken met de studie van foltering en dwang bij krijgsgevangenen, geloof ik dat duidelijk wordt dat, wat we doorstaan met de virusreactie een bijna perfecte parallel is aan de Amnesty International-definitie van foltering en Bidermans ‘kaart van dwang .”

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/05/mentaal-martelen-covid-19/

dotcom.radio stopt, … op de radio en …

… gaat als podcast op eigen kracht verder

Verleden jaar deed ik voor mijn Cajun & Zydeco muziek programma een interview met een band uit Frankrijk en de gele hesjes kwamen daarbij ook aan bod. Ik werd ‘op het matje’ geroepen en diende voortaan het muziek programma vrij van politieke uitlatingen te houden. Vorige week heb ik mijzelf uitdrukkelijk van die belofte ontslagen. De gehele muziek cultuur gaat immers nu juist door de politiek –naar de donder– en deze keer vaar ik een andere koers, …

Met onmiddellijke ingang heb ik alle drie de programma's stop gezet na 27 jaar lokale omroep

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/06/dotcom-radio-stopt-op-de-radio-en/

Seven Hulleman over de titel van zijn podcast. Vanaf 27 minuten maar de hele podcast is zeker weer de moeite waard! Volgens mij had Dorothé hem ook al ergens geplaatst.

dotcom.radio stopt, … op de radio en …

… gaat als podcast op eigen kracht verder

Het was mi onvermijdelijk in het grotere plaatje wat zich afspeelt.
Hulde dat principes nog tellen.
Hou ons op de hoogte waar we je kunnen vinden ennuh keep up the good work.

Mensen begrijpen het niet meer, denken dat ik gek ben, …

En zeggen dat ook hardop tegen mij; “Ben jij gek geworden?” Ik kan dan maar beter mijn schouders ophalen en denk bij mezelf; “Mijn tijd komt nog wel” De tijd om energie te steken in mensen die onder mind control staan is verloren tijd. Ze zijn totaal niet meer voor rede en logica vatbaar en vaak nog niet eens in staat een stukje zelfredzaamheid te tonen. Ze zoeken de hulp bij anderen wat hun agenda ook is, blind vertrouwen.

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/07/mensen-begrijpen-het-niet-meer-denken-dat-ik-gek-ben/

Na bijna 50 jaar gestopt met de DJ hobby, het radio HARNAS ging teveel knellen, …

Subtitel: Als zwijgen voelt als een misdaad !!

17 Augustus 2020 zou ik mijn 50 jarig jubileum als Deejay kunnen vieren, dat het niet zover kwam werd binnen 48 uur door mijzelf beslist. Het harnas op de radio ging teveel knellen !

Het voelt nu goed dat ik die beslissing heb genomen, geen, kan ik nu wel zeggen. Geen klemmend harnas meer.

Bovendien geef je hier weer een boodschap mee af aan anderen die worstelen met zo’n zelfde beslissing. Er zitten velen gevangen in een harnas die daarover aan het nadenken zijn, medici, wetenschappers, politieagenten, bestuurders (Chapeau John), werknemers, werkgevers. Ik wens iedereen veel wijsheid toe.

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/08/na-bijna-50-jaar-gestopt-met-de-dj-hobby-het-harnas-ging-teveel-knellen/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan