Mike/Henk,
Een reply nav. je post op pagina 85 #295473.
Als je het mij vraagt, ik vrees dat ik niet ‘s werelds beste bruggenbouwer ben. Ik heb het afgelopen zondag nog gezegd op Dotcom Radio: ik hoef niet per se iedereen aan boord te houden, desnoods vaar ik alleen tegen de stroom in
Die opmerking siert de mens waarvoor hulde en met die mindset heeft willem vos de batavia gebouwd maw. je hebt altijd voorlopers nodig en dan volgt de kudde.
Het probleem is hoe krijg je die kudde in beweging jouw kant op want nu ben je of voel je je roepende in de woestijn.
Cruyff vertelde het al een goede speler is niet per defintie een goede coach, maw je zal moeten accepteren dat het gros niet die vooruitziende blik heeft die jij wel hebt.
Koester je talent en doseer je kennis/info zodat mensen ieder op zijn/haar eigen niveau in het verhaal mee kan en mn nuanceer zeker bij nieuwkomers de info je kan idd. erg hard overkomen en dat zorgt dat mensen afhaken en dat moet je niet willen daar is dit forum te waardevol voor.
Menig alt media heeft een PR probleem nl. teveel in het eigen verhaal en te weinig van buiten halen waardoor men in een kringetje blijft hangen en niet de exposure krijgt die de info wel verdient.
Waar het mijnsinziens bij alt media zo vaak mis gaat is dat het een PR probleem is het gaat niet om WAT er verteld wordt maar WIE iets verteld, nl autoriteit.
Zie de MSM er worden vaak autoriteiten naar voren gehaald zo van wij hebben geleerd en wie ben jij nu eigenlijk.
Als alt media bv. arts cortvriendt laat vertellen hoe hij vroeger gepushed is om pillen uit te schrijven of dat er in zijn opleiding nog niet 1 dag iets verteld wordt over voeding dat soort zaken.
Of Maurice de Hond kan ook eea vertellen of Rob Elens dan haal je autoriteit binnen waarmee de slapers om de oren geslagen worden dat zijn zaken die tellen dat hoor ik steeds om mij heen.
En als je anderen in je programma binnen haalt dan gebeurt het ook contra en dat is wat je wilt netwerken en delen bij andere alt media dat is de kracht waar het nu om gaat mi.
Ik wil je toch motiveren om weer bij wapf en sally aan boord te gaan stap even over sally en je eigen ego heen en denk aan al die mensen die jouw kennis en adviezen zeer ten goede zullen komen mi is dat waar het om gaat niet zozeer de persoon die de boel runt.
Aangezien ik geen oplossingen heb, anders dan gewoon volhouden en hopen dat het goed gaat komen, houd ik me vast aan de volgende twee uitspraken van Q:
Soms moet je het de mensen niet vertellen, soms moet je het ze laten zien.
Alleen op de rand van de afgrond zijn mensen bereid werkelijk te veranderen.
Rokers die moeite hebben met stoppen blijken opeens miraculeus te kunnen stoppen als er kanker is geconstateerd.
Leer het maar te accepteren hoezeer je ook anders zou wensen het is niet zo de realteit is vaak anders, helaas ... voor hen ,je kan en moet niet het leed van de mensheid op je nemen door te blijven waarschuwen.het zit te diepgeworteld in mijn karakter om een haas te zijn omringd door schildpadden.
Jij stopt met trekken aan n paard als je ziet dat het geen zin meer heeft de meeste anderen als het paard allang is overleden ....
De boel moet eerst in de soep lopen en uit de hand lopen voordat ze hun ogen openen. Mensen komen niet in actie omdat ze bang zijn iets te verliezen – totdat ze zelf niets meer te verliezen hebben.
Ik vrees dat dat zo is en dan nog is dat niet het probleem van de wakkeren.
We zijn allemaal verantwoordelijk voor onze keuzes ook de foute.
Where your attention go's your energy flows ...
Misschien draag ik deze frustratie mee tot in mijn graf,
Niet doen frustraties lijden tot ziektes is algemeen bekend.
Geen concrete oplossingen dus van mijn kant, ik ga gewoon stug door op de ingeslagen weg!
Ik vermoed dat menigeen daar erg blij mee is.
Stug doorgaan en voor dat alleen al een groot compliment ook van mijn kant ook al ben ik het lang niet altijd met je eens.
Keep up the good work.