Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 413 van 05-05-2024

Deze week in aflevering 413: Protest against Israel – de Nieuwe Waarheid – Massa graf onthoofde lichamen – Pro Hamas, anti Zionisten – Pro Palestina protesten US – We zijn in oorlog met onze overheid – Oversterfte 660 per week – Asperine – en meer, …

Als in de Griekse mythologie een kop van de slang van Hydra/Hydra van Lerna wordt afgehakt, groeien er twee voor terug.
Als globalisten niet in grenzen denkt, maar in netwerken, moeten wij dan niet ook in netwerken denken ipv in grondgebieden?
 
Laatst bewerkt:
Als in de Griekse mythologie een kop van de slang van Hydra/Hydra van Lerna wordt afgehakt, groeien er twee voor terug.
Als globalisten niet in grenzen denkt, maar in netwerken, moeten wij dan niet ook in netwerken denken ipv in grondgebieden?
Dat van die slang begrijp ik dan allemaal niet en is wellicht symbolisch bedoeld. Maar ik geloof wel dat je gelijk hebt om in netwerk te denken. Maar goed, ik zie dat eerder als netwerk van aansluiten bij degenen die aan een goed gevecht doen ongeacht welke partij of organisatie diegene bij aangesloten is zouden ze allemaal uiteindeljk met elkaar 1 netwerk moeten vormen.
 
1715450979026.png
Nee:
Argentinië, Tsjechië, Hongarije, Israël, Micronesië, Nauru, Palau, Papoea Nieuw-Guinea en de VS.

Onthouding:
Albanië, Oostenrijk, Bulgarije, Canada, Kroatië, Fiji, Finland, Georgië, Duitsland, Italië, Letland, Litouwen, Malawi, Marshall eilenden, Monaco, NEDERLAND, Noord-Macedonië, Paraguay, Moldavië, Roemenië, Zweden, Zwitserland, Oekraïne, Verenigd Koninkrijk, Vanuatu

Niet gestemd:
Afghanistan, Kameroen, Kongo (Kongo-Brazzaville), Democratische Republiek Kongo (Kongo-Kinshasa), Ecuador, Eswatini (Swaziland), Kiribati, Liberia, Samoa, Sao Tomé é Principe, Solomonseilanden, Zuid-Soedan, Togo, Tonga, Tuvalu, Venezuela

Mijn noot:
In artikel 1 lid 2 van het VN-Handvest is het respecteren van het zelfbeschikkingsrecht voor volkeren als doel van de VN vastgelegd.

Aangezien alle 193 leden het Handvest hebben ondertekend, zijn zij die niet voor stemmen op zijn minst hypocriet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.537
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan