Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de afgelopen tijd in Duitsland gezeten . Rheinland-Pfalz.Ik was donderdag nog in DE, en sprak met de winkelmedewerksters van een detailhandelswinkel. Vroeg ze ook of de mondkapjes per 1 oktober in zouden gaan. Ze wisten van niets, hadden daarover nog niets gehoord. Voor zover zij wisten kan dat per deelstaat verschillen.
ps. mondkapjes in de supermarkten (in 3 geweest) ook nauwelijks. Wel 3 mannen in een vrachtwagen allemaal een pamper op
Die paar bekapte 'mannen' zijn echt geen , hoor.Ik was donderdag nog in DE, en sprak met de winkelmedewerksters van een detailhandelswinkel. Vroeg ze ook of de mondkapjes per 1 oktober in zouden gaan. Ze wisten van niets, hadden daarover nog niets gehoord. Voor zover zij wisten kan dat per deelstaat verschillen.
ps. mondkapjes in de supermarkten (in 3 geweest) ook nauwelijks. Wel 3 mannen in een vrachtwagen allemaal een pamper op
Uit het artikel: ''Ook voor publieke binnenruimtes zoals winkels en restaurants kan dit het geval zijn'': winkels en restaurants zijn geen publieke binnenruimtes.Duitsland voert coronaregels voor herfst en winter in: “We zijn niet slimmer, maar voorzichtiger”
In Duitsland is zaterdag een resem voorzorgsmaatregelen tegen het coronavirus van kracht gegaan voor komende herfst en winter.m.nieuwsblad.be
Mike