Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie steeds meer websites komen met een bescherming tegen vijandelijke aanvallen. Alles na het vraagteken weglaten wat voorheen goed werkte gaat nu niet meer op zag ik. Een link maken wordt moeilijk gemaaktPolitica Haberl schokt wereld: “Ik heb het zwart op wit gezien. Het gaat om het verminderen van de wereldbevolking.” – CommonSenseTV
Een schokkend bericht uit Duitsland: er is een spraakbericht opgedoken van AfD-politica Andrea Haberl waarin ze vertelt over de gevolgen van een nieuwe strenge wet waarmee de Duitse regering overal lockdowns kan invoeren.commonsensetv.nl
Advocaat Reiner Fuellmich laat via Telegram weten dat de politie gisteren een huiszoeking bij hem heeft gedaan. Volgens de eerste berichten zijn de privéauto, de woning en het kantoor van de rechter doorzocht. Zijn mobiele telefoon is door de politie in beslag genomen. Het heeft er alle schijn van dat er een politiek motief achter de huiszoeking zit, schrijft weekblad Wochenblick, dat spreekt van ‘overheidsrepressie’.
Een kritisch netwerk van rechters en officieren van justitie (KRiStA) heeft dan ook scherpe kritiek geuit op de huiszoeking. “Nu zal een rechter niet meer een besluit durven nemen dat kritisch is over de maatregelen,” aldus een woordvoerder. “We zijn geschokt. Naar onze mening is het een flagrante inmenging in de onafhankelijkheid van de rechterlijke macht. Bovendien is de huiszoeking waarschijnlijk illegaal”.
Missachtung der Ausgangssperre | bis zu 25.000 € |
vorsätzliches Missachten der Ausgangssperre und dadurch Verbreiten von Corona | Geldstrafe oder Freiheitsstrafe von bis zu fünf Jahren |