E-kookboek: Geef je ogen de kost Weston Price receptenboek!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tanja
  • Startdatum Startdatum
Tja dan niet, ik ga mij niet verdedigen. Er zit heel veel tijd en liefde in dit boek.

En dit voorjaar laten we een papieren versie drukken, die zal ook niet goedkoop worden.

Wil je ook gezonde

frisse ogen die goed zien?

Begin direct met de oefeningen. Pas de tips toe.

Ga goed zien zonder bril, lenzen of laseren.

Download 7 gratis tips voor gezonde ogen!

Download (pdf)

Hahaha...maar na tip 8 zal er betaald moeten worden.
ik blijf zitten met de vraag, Waarom dan betalen als je er 7 gratis geeft.
En ja het blijft niet goed voelen.....:)
En op internet is veel meer te vinden, ach misschien ga ik al die info ook
maar eens bundelen, en met Indesign een heel mooi kinky Ebook uitgeven en
dan met de pakkende titel...Wat Je Nog Niet Wist....:)
Ach als je een ketogene levensstijl hanteert,en het hele middenschip van de
winkels laat voor wat het is, en vaker bij de boer op bezoek gaat, kom je al
een heel eind.
Elke keer als ik een lekkere maaltijd maak, maak ik er een foto van en stuur die
naar vrienden.Hoeven ze niet meer mijn *gezeik* aan te horen van daar heb je m weer,
dat al die troep in het middenschip toc nie zo gezond is voor jezelf en de kidsszz.
En ja, ik krijg altijd een berichtje terug, he kim dat ziet er heel erg smakelijk uit
en lijkt me ook nog eens heeeeeel gezond voor je lichaam.
Maar goed Tanja Karin c.s., ga ermee door als je wilt en je je goed voelt erbij.
Groetjes Kim.
In mijn tijd had je nog geen Ebook van Men's Health...:)

Wat is er mis met het hangen van een verdienmodel aan dit soort informatie waar je werkelijk wat aan hebt? Moet iedereen die op ethische wijze ondernemerschap vertoont dan maar in een kartonnen doos wonen?

Mike

Komt wel enigszins als een verontwaardiging over als er voor betaald moet worden naar Tanja. Vind ik niet terecht!
Er staat al zoveel gratis informatie beschikbaar. Oa op dit forum.

Inmiddels heb ik de dosis H2O flink opgehoogd. Die pijnlijke druk boven linkeroog is nu wel weg.

Ja ik kan er wel om lachen, vooral dat er dan ineens “gevoel” bij gesleept moet worden. Ik geef al jaren heel veel weg en nog, maar ook mijn energie moet ergens vandaan komen. Geld verdienen dat mogen alleen bedrijven die niks gratis weggeven??
Maar goed ook dit schuift niks, dus ik ga weer wat anders doen. ?

Ik denk, een bril is duurder, bezoek oogarts is duurder! En dat geld schuift naar mensen die je het eigenlijk niet zou moeten gunnen. Vanuit mezelf gesproken dan ?

Ik zou niet weten waarom je geen geld zou mogen vragen voor een e-book. Als je daar problemen mee hebt dan koop je het toch gewoon niet?

Persoonlijk ben ik dolblij met alle informatie die ik kan krijgen over gezonde voeding. Of ik er nou voor betaal of niet.

En bedankt Tanja, voor alle tips die je de afgelopen jaren aan de forumleden hebt gegeven en de tijd die je hierin hebt geïnvesteerd. Echt super!!

Het ebook is na twee jaar eindelijk een echt boek geworden met veel
meer nuttige informatie en helende, zalige recepten. Onze fotograaf maakte er een geinige trailer over:

Wat goed Tanja!! Betekent dat dat deze ook in de winkel gekocht kan worden? Dus niet perse als alleen ebook?

Dankje Binc! Het is hier te bestellen: https://volzicht.nl/geef-je-ogen-de-kost/ als ebook en als papieren versie.

Nou ik heb deze nu net besteld. Vind een echt boek altijd fijner dan een ebook. Alleen kreeg ik bevestiging dat deze na 9 juni verstuurd word.
Weet je of dat heel ver na 9 juni is? Want ik heb nu mijn huidige adres opgegeven. Als het heel lang duurt moet ik toch even met jullie in contact denk ik omdat de mogelijkheid bestaat dat ik dan al ben verhuisd.

Leuk! Ik denk niet veel later, het zit zo, 9 juni is de officiële presentatie van ons boek tijdens de voedingsdag van Volzicht. Daarna vliegen ze uit.

Oké. Is niet erg hoor dat het later komt. Als er maar geen maanden overheen gaan want dan krijg ik hem niet binnen. Ben erg benieuwd naar de recepten!

Neej! Zeker geen maanden, eerder dagen. De bestellingen worden al klaargemaakt voor verzending.

Top!!!
En staan er ook recepten in van de dingen die jij maakt in broth bar, die ik vaak op Fb voorbij zie komen? ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan