E-kookboek: Geef je ogen de kost Weston Price receptenboek!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tanja
  • Startdatum Startdatum
Ik heb het stukje uit de krant over jullie boek op mijn fb gedeeld.

In elk geval heeft mijn moeder na het zien van jou boek nu mijn boek. Dus ik ga een nieuwe bestelling bij je doen ?

Tanja, staan er ook veel recepten in zonder ei ?? Echt overal lijkt ei in te zitten tegenwoordig en ik blijk er allergisch voor te zijn.

Ja Zonne ivm luteïne in eigeel welke superfood is voor de ogen zijn eieren een belangrijk onderdeel van ons boek, en worden ze volop gebruikt. Soms kun je ze eenvoudig weglaten uit de recepten, maar niet altijd. Er blijven wel genoeg recepten over zonder eieren die heel interessant zijn.

Ook zou je de eieren kunnen vervangen door gemalen chiazaad of gelatine, welke beide goede vervangers zijn voor eieren als bindmiddel in bv het gehaktbrood.

In elk geval heeft mijn moeder na het zien van jou boek nu mijn boek. Dus ik ga een nieuwe bestelling bij je doen ?

?

Ja, gister opnieuw besteld ?
Mijn moeder zat maar, oh dat lijkt me lekker, en die en die. Heb gezegd, goed hou maar. Voor je verjaardag dan!

http://amersfoortstad.hu.nl/beter-zien-door-middel-van-eten/
De “man” die naar voren kwam is onze eigen Mike ?

Ja zeker mag dat. Hoewel het slechte journalistiek is dat ze Mike zijn naam niet genoteerd heeft ?

Die moeder van jou duikt er lekker in ?

Haha, ja ik dacht al, ze schrijven alleen een man! Misschien als je het vraagt dat ze het stukje nog aan willen passen ?

Mijn moeder vind lever lekker. Ze heeft alleen nooit geweten dat ze donkere lever moet hebben. Voor haar zijn die recepten geen probleem. Gebakken ui en champignons erbij zegt ze.

Hoe het met de leverpillrn gaat heb ik even in mijn eigen topic gezet. Heb je ook het boek besteld?

Nee nog niet, ik schrok een beetje van de prijs (oeps, sorry Tanja ) en er vallen waarschijnlijk al veel recepten af vanwege mijn ei-allergie.

Zal ik dan recepten voor je tellen die zonder ei zijn? Ik denk namelijk dat je met dit boek een schat aan informatie in handen hebt. De prijs is pittig idd. Maar het boek ziet er heel mooi uit. Karin en Tanja hebben ook heel veel werk hieraan gehad denk ik en aandacht besteed aan mooie foto’s. Persoonlijk vond ik het de prijs meer dan waard. En daarbij, soms moet je jezelf Eem beetje verwennen ?

22 recepten tot nog toe zonder ei. Heb niet meer doorgeteld en hooguit tot de helft van het boek geteld.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan