E-kookboek: Geef je ogen de kost Weston Price receptenboek!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tanja
  • Startdatum Startdatum
Hoi Tanja, ik heb zojuist je boek besteld! Ik gebruik nu bij mijn werk een paar weken een leesbril en heb t gevoel dat ik al bijna niet meer zonder kan.. zeker als het wat schemerig wordt. Ik vertik het om een 'echte' bril aan te schaffen. Ik kijk uit naar het boek incl de oogoefeningen!

Ja Zonne er is een hoofdstuk gewijd aan “andere kost” waar Karin aandacht besteed aan oa oefeningen voor de ogen.

Wat leuk elkedageenei, veel plezier en goed zicht gewenst.

Dankjewel Tanja. Ik zal t hier laten weten.
Bij de drogist waar ik mijn ogen liet meten vertelde ik dat ik eerst met voeding aan de slag zou gaan. Ze vertelde dat ze een supplement hebben met luteïne.
Toen vertelde ik over je boek en hoe ik een paar jaar geleden met WAP voeding kiespijn heb weggekregen.
Zegt ze bij vertrek 'hopelijk heb je toch wat geleerd' en ik: 'jij hopelijk ook' ?

elkedageenei, heb iets specifieks gedaan voor je gebit qua supplement ? Of bedoel je wapf in het algemeen ?

Tanja, ik heb inmiddels op internet het filmpje van ogen yoga gevonden !

Ik heb me aan de adviezen van Ramiel Nagel gehouden en dus ook Wapf. Wat ik veranderde was bijv. rauwe melk, kefir en kombucha drinken..Verder weinig koolhydraten en alleen de langzame als ik ze al neem. Suiker nam ik al niet (behalve ijs en wijn :-) ) Levertraan neem ik dagelijks en regelmatig bottensoep.. En ik heb een tijd waterstof genomen. Nu niet meer want ik vind het echt vies.
Tegenwoordig gebruik ik producten van Sunrider. Deze regeneren! Ze voeden en reinigen namelijk. Want bij detox wordt het aanvullen van de goede nutriënten nog wel eens vergeten.

hoi Tanja,
Ik las dat het "papieren"boek nog aanvullingen heeft,is de tekst van het E-Book wel hetzelfde nu of is het papieren boek uitgebreider? Qua prijs denk ik toch voor het E-Book te gaan,mits de tekst hetzelfde is!

Het e-book is qua inhoud precies hetzelfde Babbe, ook uitgebreid idd. Leuk dat je interesse hebt, veel kook- en leesplezier!

Oplettende forumleden en -lezers zullen inmiddels gezien hebben dat er een nieuwe banner bij is gekomen: een online-cursus om te leren zien zonder bril volgens de methode van William Bates, verzorgd door Volzicht van Karin Hogenboom, initiatiefnemer en auteur van het boek Geef Je Ogen De Kost. Klik de banner aan en je komt meteen op de juiste weblink. Als je hem niet meteen bovenaan ziet 1 of meerdere keren de pagina verversen. Doe er je voordeel mee!

Mike

Dankje Mike, dat je de banner op je forum hebt geplaatst!

Het is wel meer dan een cursus om beter te gaan zien met de Bates methode. Het is een online stappenplan om beter te gaan eten. De ogen zijn de aanleiding, maar het hele lichaam profiteert mee. Het zijn veel video’s waarin Karin de theorie uitleg en nog meer waar ik je de keuken mee in neem om te laten zien hoe je al die theorie omzet in lekker eten en hoe je een aantal van mijn recepten uit het boek bereid.

Weet je niet hoe en waar je moet beginnen met het omschakelen naar Weston Price voeding, dan wordt je hier aan de hand genomen en een stuk op weg geholpen.

Tanja wat ben ik.blij met je boek Geef je ogen de kost.
Morgen krikg ik gasten waarvan 1 diabetes 2 heeft weten te keren door koolhydraatarm te eten.
Ik dacht wat zal ik maken?
Ben gaan bladeren in dit boek (keam daar eerder nog niet zo aan toe) en Wat een (h)eerlijke en eenvoudig te maken gerechten staan erin.
Het wordt de courgettesoep, quinoa salade, Italiaanse kalkoenschotel, en zelf gemaakt yoghurt ijs toe.
Ook ga ik meteen groenten fermenteren, het boek is heel inspirerend, mijn complimenten!
Mag ook weleens gezegd worden.:-)
Pd Daarnaast ben ik bezig met de oefeningen in het boek VAN Saskia Naber en de Bates methode.. leuk om mijn eigen proefkonijn te zijn om de leesbril buiten de deur te houden.

Wij hebben het ook gekocht. Mijn moeder kookt nu bijna volledig volgens dit boek, en we zijn er zeer over te spreken.

?

Daar word ik blij van! Lief dat jullie de moeite hebben genomen om deze ervaring te delen.

Het boek is intussen heel kundig vertaald naar het Engels, door onze eigenste Mike en zal dan in ieder geval op korte termijn als e-book verkrijgbaar worden. Ook word de tweede druk binnenkort besteld.

Succes met de ogen oefeningen en smakelijk eten morgen!

Dankjewel. Graag gedaan.
Is rode biet ook lekker in de pot met broccoli en wortel?

De biet kan er best bij, alleen alles wordt rood :-) Zelf vind ik bieten lekkerder op zichzelf met gember of laurierblad, omdat ze een wat uitgesproken grond smaak hebben. Maar ik zeg probeer het uit en laat mij weten wat jij ervan vindt!

We hebben toch lekker gegeten Tanja! Het menu werd erg gewaardeerd, ze waren blij verrast.
Ik ben zelf ook erg content.:)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan