Eindelijk licht aan het einde van de donkere tunnel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Toch maar even een kleine update plaatsen hier.
Inmiddels ben ik anderhalve week over in me nieuwe huis. Ook dit is niet helemaal zonder obstakels gegaan. Lekkage in nieuwe huis en verhuizing uit moeten stellen. Is gelukkig allemaal goed gekomen.
Ik ben echt nog lang niet op orde. Hen nog teveel dozen en geen bergruimte om alles kwijt te kunnen. Ook kan ik nog niet koken omdat ik geen fornuis kwijt kan. Zal de details besparen maar voorlopig gebruik ik mijn multicooker.

Het is erv wennen hier. Wat lawaaieriger en slapen gaat lastig. Had ik in mijn vorige huis geen last van. Alles moet nog wennen.
Inmiddels begin ik het langzaam leuk te vinden. Een huis waarin alles functioneert en geen negativiteit hangt. Ook een hele fijne locatie. Elke avond zit ik lekker tot laat op balkon. Ik was heel bezorgd of mijn katten wel konden wennen van tuin naar balkon. Maar mijn docente van de opleiding had gelijk dat een appartement meer rust voor ze zou gaan gevrn. Geen buurkatten die over schuttingen kunnen lopen oa. Wel dit ik boven de inrit van de parkeergelegenheid en de auto’s zo dichtbij aan zien komen vinden ze heel eng. Maar verder zie ik dat het wel erg goed gaat nu.
Nu alleen nog de kwestie met werk. Dat heeft nog wel wat voeten inde aarde. We hebben geprobeerd met een vaststelling uit elkaar te gaan maar daar zijn we niet uit gekomen. Werkgever wil maar de kantonrechter.
Ik heb outplacement voorgesteld maar daar wil ie niet aan. Kost geld. Dus we wachten dat maar geduldig af. Volgens juriste weinig kans van slagen voor hem en aks ie wel slaagt krijg ik een hoge vergoeding. Daar wil ik dan zelf cursussen en/of opleiding van gaan doen. Na meer dan 2 jaar niet actief te zijn op de arbeidsmarkt kan ik dat wel gebruiken. Hij wil nog steeds liefst dat ik zelf op stap maar dat ga ik niet doen een dat hoef ik ook noet te doen. Voor nu gaat het goed.

Hoi Binc, begint het al te wennen in het nieuwe huis? Ik lees wel alles (op oude comp.)
Verder is er zoveel info hier op dit forum, ik kan het allemaal niet meer bijhouden.
Meestal ga ik veel te laat naar bed en dat probeer ik te voorkomen.
Verder heb ik nog genoeg aan mijn eigen sores. Ik ben steeds wat duizelig en dat belemmert me in mijn bewegingen, d.w.z. ik begin me daardoor echt te bewegen als een oud vrouwtje. Fietsen gaat gelukkig goed.

Hi Liesje,

Het huis begint idd wel te wennen. Moet alleen nog veel gebeuren. Veel uitzoek werk nog van spullen. Maar ik heb even een stapje terug gedaan hoor. Ben al de hele zomer bezig geweest in dit huis en vorige huis. Ook het inpakken was ik al ruim van tevoren mee begonnen. Nu dus echt even helemaal zat.

Jij was toch in behandeling bij een orthomoleculair arts? Werpt dat nog geen vruchten af?
Weet je waar de duizeligheid vandaan komt? Misschien eens vaker bloeddruk laten na kijken?
Hoe gaat het nu met de schildklier en de medicatie die je daarvoor neemt?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan