Electrosmog: WIFI GSM enz.


mag ik wat vragen? Ik woon zelf vlakbij Alkmaar, je woont vast niet in de buurt. Maar onder een UMTS-mast wonen is niet echt goed toch? Ondanks wat de GGD en de woningbouwvereniging beweren. Was vannacht bij iemand met een slimme meter, ook niet echt goed!!!!
 
mag ik wat vragen? Ik woon zelf vlakbij Alkmaar, je woont vast niet in de buurt. Maar onder een UMTS-mast wonen is niet echt goed toch? Ondanks wat de GGD en de woningbouwvereniging beweren. Was vannacht bij iemand met een slimme meter, ook niet echt goed!!!!
De informerende tekst is niet van mij hoor maar komt uit de TG groep.

Elke vorm van electro smog belast het lijf maar in hoe dat bij jou is weet ik niet.

Ik zocht info over bluetooth in draadloze oortjes toen ik dat schrijven tegenkwam.
 
Kijk eventueel hier of de 3.5GHz al actief is bij jou in de buurt. Of niet, als je volledig objectief wil blijven!
– Voer bij het vergrootglas je adres in.
– Staat er een bolletje met het cijfer 78 in de buurt, dan is daar de nieuwe 3.5GHz actief.

Noot: Maar er werd ons toch verteld dat er voor dit netwerk om de andere lantaarnpaal een kleine antenne nodig zou zijn. Nu zie ik in Geertruidenberg / Raamsdonksveer 6 antennes op hoge gebouwen / kerktoren en masten
 
helaas heeft mijn smartphone het begeven, nu moet ik dus echt 'n nieuwe maar jeetje.. wat 'n keus en eigenlijk wil ik helemaal niet zo'n hypermodern ding..oled wil ik al helemaal niet... dus ja moeilijk wat ik nu zal kiezen. Maar ik wil er wel 1 ivm DigiD enzo..
 
helaas heeft mijn smartphone het begeven, nu moet ik dus echt 'n nieuwe maar jeetje.. wat 'n keus en eigenlijk wil ik helemaal niet zo'n hypermodern ding..oled wil ik al helemaal niet... dus ja moeilijk wat ik nu zal kiezen. Maar ik wil er wel 1 ivm DigiD enzo..
Je kunt ook kiezen voor een oudje via Marktplaats. Doe ik ook altijd, best te doen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan