Toenemende regelgeving, strengere normen, voor boeren is het steeds lastiger overal aan te voldoen.
Voor de toekomst valt er weinig verbetering te verwachten. Ondertussen is daar het besef dat de redding ook niet vanuit de politiek gaat komen.
De boeren komen bij herhaling negatief in het nieuws. Worden vanuit een ivoren toren weggezet als problematisch. Een groot deel van de bevolking heeft niet door hoe ernstig de situatie is. Als de boer wegvalt, valt ons voedsel weg.
Ondertussen staan Klaus Schwab en Bill Gates klaar met hun labo- en insectenvlees. Vanuit de Universiteit Wageningen ‘Foodhub' wordt een voedselrevolutie voorbereid. Op het universiteitsterrein zitten wetenschappelijk onderzoek, Food Safety Research en bedrijven als Campina en Unilever zorgelijk dicht bij elkaar.
Vanuit de Verenigde Naties is de ‘One Health’ benadering doorgesijpeld tot in beleidsplannen en rapporten.
https://www.onehealth.nl
Daarbij worden klimaat en milieu, gezondheid van mens en dier als onderling afhankelijk voorgesteld. Wordt dit evenwicht verstoord, kan het resultaat een ‘zoönose’ zijn. Een pandemie waarbij de overdracht van een ziekmakend organisme van dier op mens een belangrijke rol speelt.
In 2021 al werd een rapport ‘zoönosen in het vizier’ voorgesteld. Besteld door de minister van Volksgezondheid en sport die op dat moment toch andere dingen aan haar hoofd had, zou je denken. Ook in dit rapport staat de One Health benadering centraal, en wordt al voorgesorteerd op de te nemen maatregelen.
Zoönosen in het vizier
Je voelt op je klompen aan welke richting dit uitgaat. Vleeseters hebben een te grote CO2 afdruk, de stikstof ‘verstikt de natuur’ (sic), het gevaar van de intensieve veeteelt. Mocht er binnenkort een zoönose uitbreken, kan men met dit rapport in de hand een klimaaturgentie uitroepen. Verschillende politieke agenda’s komen dan in een stroomversnelling terecht.
Je zou bijna denken dat een zoönose sommigen wel goed zou uitkomen.
Er wordt al jaren gewaarschuwd voor een vogelgriep ‘die overspringt op de mens’. Er worden congressen gehouden, vaccins ontwikkeld en getest en binnenkort wordt er zelfs een heuse ‘oefening’ gehouden…
\Waar hebben we dat nog gehoord? Juist ja: bij de corona-pandemie is er in de maanden voorafgaand aan de uitbraak ook ‘geoefend’.
De draaiboeken lagen wonderwel al klaar, inclusief een speciale neustest, voorheen nog nooit gebruikt voor het opsporen van een infectie.
Veel mensen voelen dat er bij corona iets niet in de haak was. Er wordt nog steeds duchtig gespeculeerd waar het virus nu eigenlijk vandaan kwam. Ontsnapt uit een labo? Ontwikkeld als bio-wapen? Gain of function onderzoek? Voor de complotdenker liggen er verhalen genoeg klaar om op los te gaan.
Het meest plausibele verhaal is echter de 5G-piste, die begin 2020 al gesuggereerd werd door Dr. Cowan. Debunkers sprongen er bovenop. We wisten inderdaad nog zeer weinig over deze ziekte, maar het werd zéker niet veroorzaakt door 5G.
Nochthans zag ik op het terrein iets heel anders. Bij elke uitbraaklocatie die ik bezocht hing daar een (letterlijk) verstikkende sfeer. Door mijn jarenlange ervaring met het ontstoren van zendmasten kon ik zelfs de individueel verantwoordelijke zendmast(en) identificeren. Deze lagen binnen een straal van 1 tot 1,5 kilometer. Ze verspreidden zeer veel slechte energie, maar konden weer gezond gemaakt worden met orgonite. Daarvoor waren 5 of 6 ‘orgonite-rondjes’ nodig, achter te laten liefst binnen een straal van 200-250 meter van de zendmast. Te begraven of in het water te gooien.
De virusuitbraken waren dus plaatsgebonden, en niet het gevolg van virusoverdracht/besmettelijkheid.
De uitbraken volgden een patroon waarbij ze het beleid en het heersende narratief ondersteunden:
· uitbraken in zorgcentra. Deze werden eerst bestraald met zieken tot gevolg. Als de maatregelen dan genomen waren: mondkapjes, social distancing en uiteindelijk vaccinatie, werden de zendmasten weer ‘uit’ gezet om zo ‘bewijs’ te leveren.
- uitbraken in de vlees- en visverwerkende industrie. Om het zoönose-verhaal plausibel te maken. Zeer nodig voor de komende vogelgriep,
- veel uitbraken in de Bible-belt, zodat de domme vaccinweigeraar negatief geframed kon worden
- uitbraken in uitgaansgelegenheden en plekken waar veel mensen samenkwamen: om de lockdown te rechtvaardigen
- tenslotte als bewijs dat het vaccinbeleid vruchten heeft afgeworpen: men is gestopt met bestralen, voorlopig…
Het virusverhaal wordt ondertussen nergens in vraag gesteld, ook niet in de alternatieve media. Ook zij krijgen hun verhalen waarschijnlijk ingefluisterd door spin doctors. De 5G piste komt bijna nooit aan bod. Als er straks een veel zwaardere pandemie komt, dan gaan al deze ‘wakkere’ mensen gewoon meedoen met de maatregelen die ‘nu wel nodig zijn’.
Boeren zullen met hun ziek-gestraalde dieren massaal het slachtoffer worden van beleid ‘dat nodig is voor de volksgezondheid’. Zieke dieren zullen massaal geruimd worden. Klimaatmaatregelen zullen worden doorgedrukt in het kader van de One Health filosofie. Klimaat als mede-oorzaak voor een pandemie. Het zogenaamde persoonlijke CO2-budget staat al klaar.
Er zijn met grote regelmaat uitbraken van vogelgriep, behalve in mijn regio. Daar heb ik immers alle zendmasten voorzien van orgonite. Deze zendmasten kunnen zo niet meer als stralingswapen worden ingezet. Slechts éénmaal werd er een uitbraak gemeld. Toen ik poolshoogte ging nemen bij dat bedrijf (Eefde) stond daar… een nieuwe zendmast. Dus zonder orgonite in de buurt.
Voor blauwtong vermoed ik eenzelfde scenario. Deze ziekte is volgens de universiteit van Wageningen voor het eerst opgedoken in Nederland in 2006, ruim na de uitrol van zendmasten voor mobiele telefonie. De blauwe kleur is het gevolg van een zuurstofgebrek. De dieren worden inwendig verstikt, net als de corona-patiënten trouwens. Men kan met de zendmasten zeer gericht stralen, en zelfs mogelijks soort-specifiek. Het gaat hier om geheime technologie waarbij ongezonde etherische energie nodig is voor de werking.
Er wordt volgens mij dus een pervers scenario voorbereid, waarbij de zendmasten net als bij corona zullen worden ingezet om virusuitbraken na te bootsen.
Met orgonite kan er worden voor gezorgd dat zendmasten niet meer kunnen worden ingezet als stralingswapen. Het is dus zaak dat veel mensen -maar zeker boeren - de zendmasten in een straal van 1,5 maar beter 2 kilometer rondom de boerderij voorzien van orgonite. De dieren zijn dan veilig. De kosten zijn daarbij erg gering. Orgonite zelf maken is zeer makkelijk en niet duur. Reken op 10 euro aan orgonite-rondjes per zendmast. Als je het koopt bij een betrouwbaar handelaar als
orgonita.eu (er zijn ook Nederlandse winkels) betaal je 3 tot 5 Euro per stuk. Je bent dus klaar met minder dan honderd Euro, en vaak nog veel minder. Gemiddeld staan er in Nederland 3 zendmasten op de boerenbuiten binnen de genoemde afstand.
Wil je nog wat extra doen, en daarbij bijdragen aan de stijd tegen weermanipulatie, kun je een orgonite cloudbuster neerzetten op je erf. Kosten daarvan zijn wel hoger, reken op 580Euro. Het heeft echter een enorm effect op de hele omgeving.
In en rond Zutphen zijn er deze zomer veel cloudbusters bijgekomen, en ik heb al verschillende mensen gesproken die het verschil merken in het weer en de wolken.
Voor meer uitleg over de cloudbuster:
https://www.transitieweb.nl/beweging-movement/de-lucht-ontgiften-met-de-orgonite-cloudbuster/
De tijd van wachten is voorbij. Als genoeg mensen NU de zendmasten in de buurt ontstoren, kan het vogelgriep-plan zomaar mislukken. Doe dit zelf, en vertrouw niet op derden die je niet kent of vertrouwt. Ik heb in het verleden al sabotage meegemaakt door louche figuren. Als zendmasten 2 keer worden ontstoord is dat alleen maar beter.
Je vindt op deze site voldoende instructies om aan de slag te gaan.
https://www.transitieweb.nl/straling/tips-en-trucs-om-zelf-aan-de-slag-te-gaan-met-orgonite/
De auteur is arts van beroep en ontstoort al sinds 2005 zendmasten.