Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
*Elon Musk says he would lift Twitter ban on Donald Trump after deal closes - CNBC
de eerste aanschaf is wel te doen maar die maandelijkse kosten gaan je nekkenGa maar alvast sparen:
ORDER STARLINK
Delft, Netherlands
Service for this order is only guaranteed at this location.
Hardware
€639.00
Shipping & Handling
€81.00
Service
€99.00 /mo
DUE TODAY
€720.00
Goed, ik zet er een tientje op van nietWij gaan tzt een link krijgen via EBS voor gratis connectie via Starlink. Wedden?
Mike
We gaan het zien, we geven het een jaar vanaf nu. Je hebt mijn rekeningnummerEmergency Broadcast System, uitgezonden wereldwijd via datzelfde Starlink. Je bent dat tientje kwijt!
Mike
Ik ben benieuwd, tientje denk ik niet. Laten we in mei 2023 deze post nog eens ophalen.Je kan ook om een bitcoin wedden. Is ook ongeveer een tientje over een jaar
Ik hoop het ook niet hoor, heb ze zelf ook nog steeds. We gaan het wel zien.Ik ben benieuwd, tientje denk ik niet. Laten we in mei 2023 deze post nog eens ophalen.
JUST IN - Twitter deal temporarily on hold. Elon Musk wants to evaluate if spam and fake accounts do indeed represent less than 5% of the platform's users base as stated by the company.
Twitter shares plummet by 25% in pre-market trading.