De teksten van Bio Clandestine even door de vertaler gehaald:
Oké, nu we tijd hebben gehad om het leger een beetje op te bouwen, hebben we meer dan 5.000 toegewijd aan de zaak. Dat is meer dan genoeg om wat schade aan te richten als we samenwerken en gecoördineerd blijven. Ik ben van plan om morgen ergens onze eerste gecoördineerde aanval te doen. Ik zal de exacte tijd en marsorders later bekend maken, dichter bij de lanceringstijd.
Voor nu zal ik een overzicht geven van de technieken die Twitter, en andere deep state entiteiten, gebruikten om de publieke opinie te beïnvloeden met bots. Wij gaan dezelfde technieken op hen gebruiken. Dit zal dus zowel een leermoment zijn om te zien hoe Big Tech de massa manipuleert, als een handleiding over hoe je je account moet opmaken en hoe je op de juiste manier informatie doorgeeft aan normies.
Laten we het eerst eens hebben over het uiterlijk en de opmaak van je account. Het hoofddoel is normies wakker te maken, en het sleutelelement van de operatie is infiltratie. Je moet bedenken hoe normies geprogrammeerd zijn om Trump, conservatieven, en iedereen die op een Trump supporter lijkt, te negeren. Dus we moeten op hen lijken. We willen dat ze meer geneigd zijn om ons te geloven. Dus moeten we meer op hen lijken. Dat is hoe bots tweedracht zaaien onder ons. Ze doen zich voor als een van ons en verspreiden desinformatie. Dus zullen we hetzelfde idee gebruiken om de waarheid en realiteit te verspreiden. Je avi, moet iets zijn dat aangeeft dat je een liberaal bent, of op zijn minst niet iets dat aangeeft dat je een conservatief bent. Iets neutraals of sport gerelateerd werkt ook. Wie je volgt, moeten liberalen zijn en dingen die normies zouden volgen, zoals sportteams en beroemdheden en grappige hondenvideo's, enz. Volg geen conservatieven. Volg Fox News niet. Zie er niet uit als een Trump aanhanger.
Wat mij betreft, ik maak een parodie account. Ik ga er plezier mee hebben en mijn avi is een belachelijke blauwharige liberaal die Pfizer aanbidt. Als je meer neutraal wilt gaan, of meer low key, het is aan jou. Het punt is, je moet er niet uitzien als een conservatief. Dit maakt het waarschijnlijker dat de schapen lezen wat we zeggen, omdat ze niet geprogrammeerd zijn om je te haten. Dit zal ook helpen om te voorkomen dat u wordt verbannen of gerapporteerd.
We moeten ook een record opbouwen van jou die normie gerelateerde dingen zegt. Dus als iemand klikt op je recente likes en reacties, lijk je ook een legitieme normie te zijn. Dus als je je account hebt aangemaakt, wees dan een normie voor een dag. Ga wat kattenvideo's liken. Ga posten op Pfizer en zeg hoezeer je hen aanbidt. Maak een onzin post over de Amber Heard zaak. Verzamel wat recente likes, reacties, retweets, die je er als een normie uit laten zien.
Zodra we dat allemaal doen, hebben we ons 24 uur gedeisd gehouden, we zien eruit als normies, we praten als normies, en dan beginnen we met het introduceren van waarheidsbommen in liberale echokamers en snel spike hashtags om trending te worden.
Voor nu, werk aan je accounts! Zie de mijne als voorbeeld. Ik zal hieronder bijvoegen. Ik volg alleen democratische politici, linkse nieuwsbronnen, beroemdheden, en Pfizer. Ik gebruikte een nieuwe account in een VPN met een nieuwe algemene e-mail. Als je al eens gebanned bent, meld je dan altijd aan met Email en weiger je telefoonnummer te gebruiken.
Laat het me weten als je vragen hebt!
Voor degenen die zich afvragen "hoe klink ik als een liber". Het is echt makkelijk en er is een methode om de meeste exposure te krijgen.
Zorg ervoor dat je een aantal bekende liberale accounts volgt met een hoog volume aan interacties. Zoals CNN, MSNBC, NYT's, Washington Post, AOC, Kamala Harris, enz. Volg gewoon een hoop dingen die liberalen volgen, en stel dan je feed in op "zie laatste tweets in plaats daarvan".
Update nu je home feed, en je wilt je richten op de laatst mogelijke tweet. Je wilt de eerste zijn die reageert op een tweet. Daarom zien alle nieuwe mensen die komen reageren, jouw tweet, het heeft een hogere kans op het krijgen van meer likes, meer exposure, enz. Een van de vroegste reacties zijn is cruciaal.
Ik klikte bijvoorbeeld op een verse tweet van een populair account dat het had over de opwarming van de aarde. En ik zei dit. Mensen reageren al en zeggen dat ik therapie nodig heb. Dit is een goed teken dat ik op een liberaal lijk
Voor degenen die zeggen "Ik ben permanent verbannen van Twitter".
Nee, dat ben je niet. Hier is hoe je het omzeilt.
1. Download en gebruik een VPN als je die hebt.
2. Gebruik uw telefoonnummer niet om u aan te melden voor een Twitter-account. Om dit te doen, kunt u uw telefoon niet gebruiken, U MOET DESKTOP GEBRUIKEN. 3. Gebruik een nieuwe algemene e-mail. Ik heb Yahoo gebruikt. Je kunt alles gebruiken. Als je je aanmeldt, wordt er om je nummer gevraagd, rechtsonder op dat tabblad staat een knop met de tekst "use email instead". Selecteer dat.
3. Kies een naam die niets met jou of iets conservatiefs te maken heeft. Gebruik een foto van iets dat je nog niet eerder hebt gebruikt. Ze gebruiken foto herkenning en markeren jpeg bestanden die ik in het verleden heb gebruikt. Als ik mijn clandestiene foto gebruik, vinden ze me en sluiten ze me op.
4. Volg geen conservatieve accounts als ze je vragen om mensen te gaan volgen. Kies Joe Biden, Nancy Pelosi, enz. Ik ben al eens gevlagd binnen 5 seconden na het openen van een account omdat mijn eerste volger Donald Trump Jr. was.
5. De eerste dag dat je twittert moet je klinken als een liberaal. Hou je een beetje gedeisd en bouw een record op voordat je waarheidsbommen gaat droppen.
Ik heb net een account aangemaakt in 10 minuten, en ik ben aantoonbaar een van de meest gecontroleerde personen op het internet. Ik ben door minstens 1 inlichtingendienst ingelicht dat ze me in de gaten houden. Ik ben al meer dan 40 keer van Twitter verbannen, ik ben de tel kwijtgeraakt.
Als ik het kan krijgen, kan jij het ook. Gebruik deze 5 stappen en je bent klaar.
Als je nog steeds problemen hebt, probeer dan een incognito venster en gebruik Google Chrome als je browser. Dat werkt voor mij. Het zal vragen om uw nummer tijdens het aanmelden, en er zal een prompt rechtsonder op dat tabblad dat u toelaat om zich aan te melden met e-mail. Dit werkt alleen als je op desktop zit. Als je een telefoon hebt, moet je een nummer gebruiken.
Oh shit, het lijkt erop dat we moeten opschieten! Kijk dit is hoe normies wakker worden gemaakt. Is met trending hashtags. Als iets trending is, gaat het langs meer schermen, meer ogen, meer interacties, en samengesteld op zichzelf.
#HillaryForPrison is al trending!
Zet die accounts aan het werk. We kunnen vanavond beginnen voor degenen die er klaar voor zijn. Dit is een uitgelezen kans om in te spelen op het feit dat Hillary legitiem betrokken is in een high profile samenzweringszaak na een jarenlang onderzoek.
Oké jullie allemaal, we moeten de snelheid van de operaties opvoeren. Als we betrapt en verbannen worden, kunnen we altijd nieuwe accounts maken, maar het is tijd om te rijden.
Hier is mijn account mijn gebruikersnaam zodat je me kunt volgen op Twitter als je wilt, en dan kan iedereen weten wie te volgen door gewoon mijn volgers te volgen. Dan heeft iedereen volgers, en zien we er allemaal legitiemer uit. Ik weet niet hoe lang ik het volhoud, want de soja-jongens zien dit zeker allemaal gebeuren. Maar laten we eens kijken of ze in staat zijn om te reageren of er zelfs iets aan te doen.
Oké iedereen, laten we meedoen en de #HillaryForPrison trend overal laten komen. Maak een post op je pagina, spring in de commentarensecties van populaire accounts op nieuwe tweets en laten we de hashtag gaan pompen!
Let op hoe ik de tweet samengesteld heb. Alsof ik een liberaal ben die doet alsof dit allemaal nieuw voor me is. In tegenstelling tot te klinken als een conservatief die het iedereen in het gezicht wrijft.
Jullie doen het geweldig. Jullie lijken wel een stelletje domme idioten.
Blijf deze formule gebruiken om de trending hashtags te verhogen, maar het belangrijkste is dat je je startpagina blijft updaten en reageer op nieuwe tweets. Ik heb bijvoorbeeld deze op MSNBC gedaan. Merk op hoe ik het deed. Ik gebruikte nog steeds de hashtag om het trending te houden, maar ik lijk er boos over te zijn, en ik gebruik linkse media-artikelen omdat normies die geloven.
Dit is hoe je normies wakker maakt. Introduceer deze realiteit op hun scherm vanuit een bron die ze eerder geneigd zijn te geloven.
De hashtag blijft maar stijgen. Ik heb geen idee welke rol wij hebben gespeeld om het gaande te houden, maar we hebben zeker bijgedragen.
Eens we als groep gewoon zijn dit te doen, krijgen we meer steun, kunnen we onze eigen hashtags beginnen, en blijven helpen diegene te pompen waarvan we willen dat de normies ze zien. Op dit moment is het de #1 trend over politiek op Twitter.
Blijf pompen! En zorg ervoor dat je het CNN artikel erbij zet, dus als normies je erover zien praten, hebben ze bewijs van een bron die ze zijn geconditioneerd om te vertrouwen.
Ik zie dat sommige mensen zich niet als liberalen willen gedragen en jij kan het gewoon niet. Dat is prima. Je kunt nog steeds helpen. Ga op onze tweets in en lach ons uit omdat we dom zijn. Zorg er wel voor dat je bewijzen, links en documenten laat zien. Zodat wanneer andere mensen het zien, ze klikken op de informatie die we naar buiten willen brengen.
Dit helpt ook om de algoritmes van Twitter te manipuleren. Zelfs als je commentaar geeft en me belachelijk maakt, voegt dat interacties toe aan mijn tweet en verhoogt het de kans dat het als eerste verschijnt in de feed van iemand anders.
Dus als je niet wilt infiltreren, is dat prima, gebruik me dan als een boksbal. Gebruik me om te retweeten en links uit te lachen voor hoe dom ze zijn. Uiteindelijk zullen mensen doorkrijgen dat het een parodie is, maar het zal nog steeds een manier zijn om de waarheid in te brengen en te infiltreren in de thuisbasis van de vijand, namelijk Twitter.
En het is verdomd hilarisch.
Nu we wat mensen binnen hebben, kan ik gaan vertellen hoe dit alles in zijn werk gaat en hoe we interacties genereren en onze informatie naar buiten brengen. Als onze tweets en hashtags populair worden, krijgen we normies ogen op onze feeds met de links naar schadelijke informatie over de Dems van bronnen die ze vertrouwen en accounts die ze eerder zullen geloven.
In wezen werkt het als volgt. Hier is een voorbeeld Scenario:
-Persoon A (ik) tweet iets belachelijks met het gelinkte CNN artikel over Hillary Clinton die het Rusland verhaal verzint en de toepasselijke HillaryForPrison Hashtag.
-Persoon B (Clandestine Army) reageert met het eens of oneens zijn met mijn gekke uitspraak, het opdrijven van de interacties en het spiken van twitter algoritmen zodat anderen de originele tweet zien.
-Persoon C (Actual Person) zal springen in en reageren op mij, of een van jullie allemaal in het leger, ofwel eens met uw verklaring of meer waarschijnlijk niet eens met uw gekke uitspraak. Wat meer reacties aantrekt en dus meer interactie van buitenaf.
Wat een kettingreactie veroorzaakt, en dan gaan alle mensen discussiëren in de commentaren, waardoor het algoritme meer mensen naar de oorspronkelijke tweet stuurt, en het bouwt op zichzelf en de tweet wordt steeds populairder. Het lijkt erg op hoe men karma kweekt op Reddit of hoe accounts views kweken op Tik Tok en Snapchat.
En we zullen deze zeer controversiële en schandalige tweets gebruiken als een middel om kleine stukjes van de ongemakkelijke waarheid in de linkse echokamers te krijgen.
En niet eens een grapje, South Park featured deze tactiek het in een aflevering terug in 2017. De South Park schrijvers noemen het "Trevor's Axiom"
Dit is een grapje, maar geloof het of niet het is vrij vergelijkbaar met wat we doen en hoe Twitter bots gebruikt om dit te doen en het verhaal te manipuleren.
Lol. Yup. De drolleninbrekers zijn er al mee bezig
Ik zei toch dat ze kijken.
En merken dat ze er niets aan kunnen doen. Huil maar harder.