Elon Musk

Er is veel te doen rondom het Halloween-pak van EM met daarop Baphomet en een omgekeerd kruis:

20221102_095710.jpg
We worden getest, mensen. De black pillers die niet durven te geloven in het goede hebben weer een reden om ons allemaal wijs te maken dat EM een satanist is die een chip in ons hoofd wil inbrengen. Ik zeg al jaren dat EM een white hat is en heb hier zelfs op mijn eigen forum min of meer alleen in gestaan. Niets btengt mijn geloof aan het wankelen. Hoe stabiel is jouw hoofd en hart? Of zin je op de minste geringste gelegenheid om weer te vervallen in doemdenkerij? In deze tijd komt het er op aan, dit is een KARAKTERTEST. What makes a good movie? Good actors. Enjoy the show, mensen. 🍿

Mike

Dit isxwat Elon zelf ziet als hij dit draagt:

Bekijk bijlage 16661

Mike
We The Ultra Media ⛈⛈⛈, [02.11.22 04:54]
[]
[ Album ]
RE: Elon's “Devil’s Champion” costume.

I suggest that Elon's intent (the message he's conveying) is revealed depending how you consider what is meant by "Devil's Champion".

A quick pass/takeaway might suggest him being in support of the dark one. However the word/noun 'champion' is interesting inasmuch as it can be used to convey a rather different message depending how one considers its use.

If we can first agree that Elon's has long embraced cryptic messages & (sometimes dark) humor, then this observation can't be dismissed without consideration.

Synonyms:
☑️ vanquisher
☑️ subjugator
☑️ conqueror
☑️ defeater
☑️ subduer
☑️ master
☑️ captor
☑️ victor

In short, I believe Musk knew EXACTLY what he was doing/saying here. Consider the timing of a number of events currently playing out and it's more than likely, in my humble opinion, that I might well be right.

And I can assure you that if I'm correct about the message then it was certainly heard LOUD & CLEAR by the intended recipients.

Elon houdt wel van trollen en de draak steken met van alles. Kijk eens hoe hij nu weer de boel op stelten zet, geweldig toch 😍

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.667
Nieuwste lid
Janinesee
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan