Elon Musk

1667806382293.png

Twitter will now permanently suspend users impersonating others. Twitter allowed an account to steal my identity and intellectual property for a year and a half. The fake news used tweets from the fake Liz Crokin, even though they knew it was not run by me, to slander me in hit pieces. The amount of damage Twitter has done to my reputation and my ability to make an income is sickening. Thank you Elon!

Twitter heeft de deadline voor het wijzigen van de vinkjes zondag verplaatst tot na de tussentijdse verkiezingen in de VS van dinsdag, meldt The New York Times. Dat besluit is genomen vanwege bezorgdheid dat het plan zou kunnen worden misbruikt om onenigheid te zaaien tijdens de verkiezingen.

Ik vertrouw Icke niet.

Mike
Ik vertrouw Musk niet. Dat koppie van hem lijkt nogal op iemand die ik ken, een verwend moedersjochie die nooit een echte man is geworden, ondertussen wel heel slim is en veel geld en invloed heeft, vele voorbeelden in de geschiedenis te vinden.

Elon Musk wil Vrijheid op Twitter en Vrede met Rusland​

Elon Musk ontmaskert Twitter medewerkers, blue checks en beroemdheden allemaal tegelijk.
8$ per maand voor verificatie om het Twitter moeras in de schijnwerpers te zetten!
Ik geloof dat Elon een White Hat is en vaak de spot drijft met de elite, zie Halloween.
Denk aan de timing van Elon die Twitter koopt : midterms
Musk controleert nu wat desinformatie is of niet, zoals hij eerder liet zien door Hillary Clinton te factchecken.
Het lijkt me duidelijk dat de timing van Elon's Twitter aankoop geen toeval is. We hebben een systematische ontmaskering van corruptie bij Twitter gezien door een man die niet gekocht of afgeschrikt kan worden, net zoals Trump en Kanye West.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan