heb net adrenal aangeschaft, nu even wachten op de bestelling (gewone adrenal, niet adrenal cortex, hoop dat dat goed is)
ook heb ik lugol jodium besteld, heb het idee dat mijn schildklier ook niet goed werkzaam is. vind het wel lastig om uit te vinden of het de bijnieren zijn of dat het de schildklier was. dit weekend was in ieder geval verschrikkelijk. vandaag bijna alleen maar gehuild... hoop dat het echt maar gewoon " ontgiftiging" is, maar ergens ben ik ook bang dat de bijnieren de nieuwe voeding nog niet helemaal kunnen handelen (althans, de aanzienlijke vermindering van KH)
ik zat nog even na te denken over waarom ik nu ook alweer was begonnen hiermee, t was nav een tip van iemand omdat ik erover begon dat ik in de lente altijd aankom, in de herfst ben ik het lichtst. tot aan februari lijkt het dan nog min of meer goed te gaan en dan maar/april kom ik aan, raak ik de stress en begin weer te 'lijnen'. dit is al zo'n jaar of 5 zo aan de gang. ergens had ik gelezen dat aankomen in de lente met de schildklier te maken had (dacht ik).
als ik naar mijn klachten op dit moment kijk dan zijn het grotendeels ook wel de bijnieren nu, oa pijn in de ogen en spierpijn.