emotioneel ontgiften

• Onderwerp starter Onderwerp starter eli
  • Startdatum Startdatum
Quote:
ik wil iemand zijn die iets te geven heeft

Heel mooi, maar geef eerst maar om jezelf inderdaad. Lievergezond zei dit ook al eerder in dit topic:

Quote:
Emotioneel durven en kunnen loslaten/ontgiften heeft misschien tegelijk ook te maken met jezelf dingen gunnen en dingen van jezelf durven vasthouden/omarmen en liefhebben:

Dat zweten is echt afkicken en ontgiften.

m'n oude eetpatroon was al zonder alle chemische troep etc... alleen vegetarisch.. Ik kwam eigenlijk hier op omdat ik wat wilde afvallen, gezien ik na de winter/begin lente was aangekomen. Nu pas heb ik ook door hoe 'ongezond'een veganistisch dieet is en sta ik ook om die reden dus achter mijn keuze om te beginnen zo te eten. Nu ben ik alleen nog meer aangekomen en daar baal ik natuurlijk wel van. maar goed, laten we hopen dat dit er weer rustig af zal gaan als mijn lichaam het aankan en in de tussentijd niet nog meer wordt.

Ik zal het in ieder geval wat rustiger aan doen en eens kijken, maar anderzijds vind ik het ook wel bijzonder om te ervaren wat een impact een verandering van dieet kan hebben op je lichamelijke en gemoedstoestand.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan