Beste forumleden,
Na een tijdje hierover nagedacht te hebben heb ik toch besloten dit bericht te plaatsen....
De afgelopen periode heb ik nogal veel vragen gesteld, en volgens menigeen teveel dezelfde vragen over o.a. de bouillons. Bij een aantal forumleden leverde dit irritatie op, of er werd gedacht dat er echt iets mis was met mijn hersenen omdat ik zovaak hetzelfde vroeg. Zoals ik laatst vanuit de bieb ook las bij iemand anders op het forum, geeft koken (vooral bewerkelijke dingen) gewoon stress. Ik herken dat.
Ik kreeg de status van toeschouwer en kreeg later een IPban. Ik heb onder verschillende namen gepost; celticmyst (mijn allereerste naam hier), Iwanttobehealthy en Jet77. Dit omdat ik soms nog best vastliep met de voeding plus bereiding, en niet precies wist waar ik anders wat hulp kon vragen.
Ik besef wel, dat dit niet helemaal juist was!!
Vorige week heb ik wat van mijn posts teruggelezen en ik snapte wel wat jullie bedoelden.
In ieder geval bedankt voor de tijd die jullie in het beantwoorden van mijn posts hebben gestoken, dat is het minste wat ik nu kan zeggen.
Hierbij mijn oprechte excuses voor hetgeen voorgevallen is. Ik vind het echt heel vervelend dat ik irritatie op heb gewekt bij sommige forumleden door het stellen van te veel (overbodige of onnozele) vragen.
Ik probeer nog steeds met een positieve inslag het Weston Price dieet te volgen, en dit is voor mij ook het enige dieet dat goed voelt. Helaas heb ik weer een stapje teruggedaan met mijn gezondheid, maar ik blijf proberen om door te gaan. Ik ben net zoals velen hier op het forum slechts bezig om te proberen mijn gezondheid op orde te krijgen.
En Bloempje, wat betreft die professionele hulp. Het zit hem echt in de voeding, en noch huisarts, noch natuurdietiste, noch psycholoog psychiater of wie dan ook lijken genoeg te snappen hoe het menselijk lichaam werkt.
Ik hoop dat het met jullie gezondheid goed gaat en dat ik hiermee heb kunnen aangeven hoe ik er in sta.