EU-verkiezingen

Opeens gaat het volgens Rutte wel over iets bij de verkiezingen.....
Voorheen was het toch niet zo belangrijk.
Hoe valt dit te rijmen?

Dorothé

Je bedoeld de uitspraak van Rutte dat ie gezegd heeft dat de EU verkiezingen niet relevant zijn?

Dat komt omdat ze liever niet hebben dat we gaan stemmen. Om de reden dat ze de situatie liever zo houden zoals het nu is.

Nu gaat het ergens over omdat ze bang zijn voor Baudet!

Rutte heeft trouwens ook de uitspraak gedaan dat er geen extra belastinggeld gaat naar de organisatie van het songfestival volgend jaar.
Dat is nog even mooi meegenomen voor hem om die uitspraak te doen vlak voor de aankomende verkiezingen.
Hecht er maar geen waarde aan. Er zou ook meermalen geen geld naar Griekenland meer gaan. Uiteindelijk hield hij geen woord en ging er meermalen geld naar Griekenland.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/05/songfestival-naar-nederland-rutte-houdt-hand-op-de-knip/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Dat is toch wel erg. Ik hoor nu net van mijn vader dat Nederland gewonnen heeft op het songfestival.
Ik wist niet eens dat het gisteren was. Ik leef toch wel in een bubbel.
Tja, als je geen tv kijkt, mis je wel eens iets :-)

Dorothé

Nu moet ik wel lachen. Niet om je uit te lachen. Maar de hele hysterie eromheen, hoe heb je dat kunnen missen? Tv staat bij mij ook altijd uit. Maar gister wel gekeken. Dat songfestival is eerder een transgender festival geworden hoor. Wat een figuren komen er steeds voorbij ?
En valszingers. Anyway, Duncan heeft het goed gedaan en het is tof dat Nederland een keer gewonnen heeft. Mijn voorkeur lag uiteindeljk bij een ander land.

Maar goed, omdat Nederland dus gewonnen heeft moet het volgend jaar dus ook door Nederland georganiseerd worden. En dat kost geld. Laten ze het dan in godsnaam niet in Amsterdam doen met al due regeltjes en vleesloos eten ?

Nou, ik had dan toch wel gewild dat Nederland zou hebben gewonnen, als ze er zo goed voorstonden. Zo ben ik nu ook wel weer. Ik heb nog nooit van die Duncan gehoord, misschien is dat nog wel erger....
Nu heb ik zijn videoklip gezien en de song gehoord. Het is wel melodisch, je onthoudt het snel, maar sorry, ik kon de klip bijna niet afkijken. Ik vond het maar saai. Zou bij niet beter weten (en ik wist dus niet beter) zo een song op de radio weggedraaid hebben.
Madonna heb ik dan nu ook bekeken. Vroeger was ik wel fan van haar en had ook lange tijd mijn haar zoals zij. In het begin lang gepermanent, en later megakort en platinablond. Ik had wel wat met haar. Toegegeven dat ik het wel klasse vind dat zij nog steeds op het podium staat met 60 jaar en er nog zeer goed uitziet.
Maar nu ik de klip gezien heb, moet ik zeggen dat het valse koek was en de nieuwe song was weer new world order georiënteerd, lapje op oog, x teken, people of the past and future, transgenders of meer computermensen, die ander wezens waren een soort dieren en ik zag ook nog de driehoek voorbijkomen. Duidelijk allemaal. Wel een show, maar geen kwaliteit.

Dorothé

Dat nummer word al wat langer gedraaid op de radio. Die jongen heeft wel kwaliteiten en hij zingt het goed. Alleen de tekst is erg zwaar. Hele avond in 2 strijd om Nederland en Zweden. Voorkeur lag uiteindelijk om de 1 of andere reden toch bij Zweden.
Madonna, ja, ook mijn jeugdsentiment. Met de nadruk op jeugd. Toen ze nog leuk was. Live zingen heeft ze nooit gekund. Ze moet het van haar shows hebben die meestal wel spectaculair zijn. De boodschappen die gister zichtbaar waren klopt. Kan je nagaan dat ze met dat valse gejank van die 2 nummers en dat spontane luie oog 1 miljoen voor krijgt. De ramen stonden op trillen.

Zweden had als act iets met gospel muziek, een zwarte zanger met een geheel zwarte crew afkomstig uit America.

Italië had een Algerijnse rapper. Een zin van het nummer was ook in het Arabisch.
Matteo Salvini heeft al gezegd dat hij het nummer weinig Italiaans vond.

Denemarken had opzich een leuk nummer, alleen hadden ze een multiculti dance crew die verder niet mee zong.

IJsland had een SM-act zoals ze het zelf noemen, en er waren regenboog vlaggen te zien.

Frankrijk had een act gezongen door een transgender van Marokkaanse afkomst, een Ballerina met zwaar overgewicht en een Aziatische danseres.

In de rest van alle nummers waren zoals gewoonlijk schaars geklede vrouwen en geverfde haren te zien zoals gewoonlijk. De kwaliteit was niet heel erg hoog.

Oftewel het songfestival is een groot LHBTQ-omvolkfestijn

Het is idd heel erg overdreven. Dat heeft voornamelijk ook met de presentatie te maken en die artiesten die tussendoor kwamen, verschrikkelijk! Evenals die Conchita die vorig jaar heeft gewonnen.

Maar waarom zou een neger niet voor Zweden mogen optreden? Ik vond er niet veel mis mee.
San Marino was van Marokkaanse afkomst heb ik begrepen.
Duncan Laurence is homo.
Servie vond ik ook vrij normaal.

Maar waarom zou een neger niet voor Zweden mogen optreden? Ik vond er niet veel mis mee.

Deze kerel had inderdaad een normale act, en een van de betere nummers. Van mij mag iedereen met een Zweedse nationaliteit voor Zweden een nummer opvoeren. De vraag is echter of er voor deze act gekozen is omdat het, het beste lied was van alles wat Zweden ik de aanbieding heeft, of dat er alleen voor gekozen is vanuit diversiteitsoogpunt, iets waar ze in Zweden heel erg van houden op het moment. Ook weten we niet welke rol de autoriteiten hebben bij de keuze van een nummer. Het lijkt echter opzet te zijn omdat ze ook een geheel gekleurde crew uit Amerika hebben gehaald.
Overigens paste dit natuurlijk wel bij het nummer.

Toch jammer dat deze onderliggende keuzes de boventoon gaan voeren. Het zou toch gewoon een eurocontest moeten zijn, zonder als die gender, lbtqr, diversiteit/regenboog etc. Vroeger was het nog het songfestival. Ik weet niet of dat toen ook al een rol speelde.
Mooi herinnering:
Wat was dat nog mooi onschuldig en echt. Ik was begeisterd!!! Heb vele plakboeken over haar volgeplakt, was fan van haar.

Dorothé

Dat gaat toch niet alleen op voor Zweden? Maar ook voor een aantal andere landen die mee hebben gedaan?

Ik heb t niet gezien. Later wel Madonna terug gekeken met haar satanische optreden.

Madonna trok alle satanische stoppen eruit tijdens haar optreden op het songfestival gisterenavond.
Ze bracht een ode aan haar satanische meester in het hol van de leeuw, terwijl Israël in het geniep een aanval op Syrië uitvoerde.

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=14045:madonna-in-satanische-overdrive-tijdens-songfestival&catid=69:occult&Itemid=81

Jullie verspillen je tijd met al die praat over het gaylord-festijn dat dit 'songfestival' al jaren is. En Madonna heeft (terecht) die avond het eind van haar carriere ingeluid. Voor mij laat het zien hoezeer die satanisten allemaal in verval zijn geraakt sinds de verkiezing van Trump. Droogt de voorraad adrenachroom soms op? Maar laten we ons nu weer gaan richten op de verkiezing van aankomende donderdag. Woensdagavond het debat tussen Thierry en Mark!

Mike

Peilingen Europese verkiezingen! FVD en VVD aan kop, mede door gepland debat

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/05/peilingen-europese-verkiezingen-fvd-en-vvd-aan-kop-mede-door-gepland-debat/

Een debat waarin Rutte het zal moeten hebben van de kracht van zijn ideeen. Baudet en Eppink gaan hem VERMORZELEN!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan