Nou, ik had dan toch wel gewild dat Nederland zou hebben gewonnen, als ze er zo goed voorstonden. Zo ben ik nu ook wel weer. Ik heb nog nooit van die Duncan gehoord, misschien is dat nog wel erger....
Nu heb ik zijn videoklip gezien en de song gehoord. Het is wel melodisch, je onthoudt het snel, maar sorry, ik kon de klip bijna niet afkijken. Ik vond het maar saai. Zou bij niet beter weten (en ik wist dus niet beter) zo een song op de radio weggedraaid hebben.
Madonna heb ik dan nu ook bekeken. Vroeger was ik wel fan van haar en had ook lange tijd mijn haar zoals zij. In het begin lang gepermanent, en later megakort en platinablond. Ik had wel wat met haar. Toegegeven dat ik het wel klasse vind dat zij nog steeds op het podium staat met 60 jaar en er nog zeer goed uitziet.
Maar nu ik de klip gezien heb, moet ik zeggen dat het valse koek was en de nieuwe song was weer new world order georiënteerd, lapje op oog, x teken, people of the past and future, transgenders of meer computermensen, die ander wezens waren een soort dieren en ik zag ook nog de driehoek voorbijkomen. Duidelijk allemaal. Wel een show, maar geen kwaliteit.
Dorothé