EU-verkiezingen

Bericht voor alle gemeenten: Wij Komen Tellen

https://www.geenstijl.nl/5147715/bericht-voor-alle-gemeenten-wij-komen-tellen/

Mike

Toch even terug naar Madonna. Ik heb de video nog eens bekeken. Ik zal het wel niet goed zien en daarom leg ik dit even hier voor. Wat zien jullie?

Kijk op min.2.15. Het kleed wordt onthuld. Ik zou bijna zeggen dat het een Q is. Ik draai misschien wat door, maar zou dat kunnen betekenen een kapotmaken van Q?
Misschien laat ik me teveel gaan en is het geen Q. Dat zal wel.
Maar kijken jullie eens!

Dorothé

Of is het een o, zie 4.16 min.
Het zou ook een Q van Queen kunnen zijn, omdat zij zichzelf de "Queen" vindt.

Ik weet het niet.
Maar wat is die video vol met symboliek. Hoe meer je kijkt, hoe meer je ziet en hoort.

Dorothé

Die X staat voor haar nieuwe tour genaamd madams X tour.
Op haar Facebook pagina staan idd die slogans The storm isn’t in the air, it’s inside of us.

Of het Q is durf ik je niet te vertellen. Op haar fb site heeft ze het continue over the future.

<br />where is the nearest petrol station to my location<br />

Dat ziet er zeker uit als een Q - goed speurwerk Dorothe, ook met die verwijzing naar The Storm!

Mike

5.10 min:They are so naive, they think w're not aware of their crimes. We know but we're not ready to act"" .
En dan: : "the storm isn't in the air .."
Die maskers zijn zeker occult.
Ze heeft dezelfde kapper als Gretha zeker met die vlechtjes... :-)

Na de Europese verkiezingen zal men het politieke landschap hier niet meer herkennen. Steve Bannon over de aanstaande aardverschuiving

https://www.ninefornews.nl/europese-verkiezingen-politieke-landschap/

https://vigilantcitizen.com/musicbusiness/the-meaning-of-madonnas-madame-x-persona-and-the-video-medellin/

Mike

Mike,

Je link doet het niet ivm cookies. Ik krijg deze in elk geval niet open.

Goed artikel, Mike.
Weer moet ik zeggen, wat een symboliek. Ongelooflijk. Ze is wel de uitverkorene persoon hiervoor.

Oppassen geblazen!

Dorothé

Vanaf mijn mobiel gaat ie niet open. Krijg een error. Ga later checken of het via pc wel lukt.

Ik heb hem gewoon zelf opgezocht op de laptop en toen ging het wel. Ik heb toen zelfs via google het artikel gezocht en laten vertalen (shame on me)

Dorothé

Dorothé, die symboliek viel me ook gelijk op toen ik live bij 50sec overduidelijk een duivel in de rode gestreepte achtergrond zag. Ook haar kleding zal vast een en ander uitdrukken.

Ja, live heb ik het dus niet gezien. Misschien ben ik wel de enige in Nederland die het niet wist..

Voor alle naïevelingen die deze symboliek niet kunnen zien, was het een mega-spektakel. En ze heeft het wel perfect opgezet. Ook heel mooi allemaal, om ontzag voor te hebben. Ware het niet dat er die symboliek achter zit! (Jammer genoeg houd ik wel erg van zwarte kleding en vind op zich dat ze heel mooi uitziet. Maar gelukkig weet ik beter. Een paar jaar geleden zou ik er zeker ook ingetrapt zijn en zou mij niets opgevallen zijn)

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan