Bedankt Mike,
Wat jij zegt onderschrijf ik helemaal. Heb al de tijd gedacht dat de Grieken in actie moeten komen.
Maar soms heb ik gewoon even bevestiging nodig van mensen die het spelletje snappen. ?
Maar goed,
Iemand zin om te speculeren wat er nu gaat gebeuren? Zijn spannende tijden!
Hebben mensen ook nog gelezen dat er een crownding fonds is opgericht voor de Grieken? En dat er mensen die daadwerkelijk geld storten?
Zo jammer! Er bestaan nog steeds mensen die wat over hebben voor een ander. Maar zo misleid zijn. Ik kan mij er beroerd door voelen. Bah!
Ik zie trouwens regelmatig berichten van jouw zijde Mike, dat jij de naïviteit van de christenen laakt.
Ik moet erbij zeggen dat er een hoop bewust zijn van vele zaken.
Toch niet genoeg in mijn ogen!
Ik ga overigens nooit naar de kerk. Ik ben wel van plan om kerkleiders te bezoeken en hun te informeren in wat voor fascistisch systeem wij leven.
Ik denk dat het tijd is om te handelen. Zoals vaker aangegeven op deze site. Er treed bewustzijn op en dat moet uitgebuit worden!
En als ze het niet willen zien, dan zal ik ze confronteren ook. Met alle kennis die ik overal heb opgedaan.
Ik geloof nog steeds dat niets zonder toeval is. Ook niet dat ik mij bewust mag zijn van vele dingen. Ik geloof dan ook dat ik hier wat mee moet. Natuurlijk al lang honderdduizend keer gefrustreerd geweest dat mensen het niet willen zien. Maar de aanhouder wint ?.
Ik weet soms alleen niet goed waar ik moet beginnen. Stroomlijn alle info maar eens.
Ik gebruik nu vaak de presentatie van dokter Rath. Genaamd EU perspectief. Zo geniaal en alles onderbouwd met bewijsmateriaal tegen IG Farben, Bayern en nog meer bedrijven en overheden.
Gr. Aat