EU

Voor mijzelf gesproken ben ik daar zeer bewust van. En haat het dat vele slapen. Ik denk wel dat bij deze groep er mogelijkheden zijn (de christenen).
Ik denk juist dat de christenen een betekenis kunnen hebben. Daarom snap ik ook niet dat velen hun oren en ogen gesloten houden.

Met name dat geoordeel. Terwijl dat juist één van de tien geboden is.
Ik gooi dan altijd de sabbatsdag erin. Als je zo christelijk ben en anderen oordeelt. Waarom vier je de rustdag dan op zondag? Doet het altijd goed in een discussie.
? ?

Lees de site www.boink.nl eens. Een prachtvrouw die vele helpt tegen de strijd tegen kanker doormiddel van abrikozenpitten.
Zij plaats veelvuldig artikelen. Gerelateerd aan de khazaren.

De volgers op deze site geloven in de alverzoeningsleer. Die geloven niet in een hel. De letterlijke vertaling is een plaats dichtbij Jeruzalem. Net als het woord voor eeuwig. De letterlijke vertaling betekent tijdperk (aion). Als je de grondtekst erbij pakt.
Ik geloof hier sinds een aantal jaren ook in.
Ze geloven ook niet in de drie eenheid. Zal binnenkort hier over uitwijden. Maar gaat terug tot Nimrod en de toren van Babel.
Ik heb mijn hele leven nooit gesnapt waarom Jezus bad tot God en dat hij zo bang was voor zijn kruisiging. Hoe kun je nu naar jezelf bidden als je g

Sorry ging even wat mis.

Maar hoe kun je nu naar jezelf bidden als jezelf God bent? ?
Deze leer heeft mij veel opgeleverd qua gedachtengang. Heeft ook voor meer acceptatie gezorgd.

De beste mevrouw op de website word ook geboycot trouwens. Gestopt als journalist, omdat ze niet vrij meer mocht schrijven.

Maar ik snap wat je bedoelt Mike.

Maar ontopic. Ik ben benieuwd naar je ideeën en ook die van anderen. Het kan alle kanten opschieten. Ik hoop voor het Griekse volk dat ze niet teveel hoeven lijden.

Nog even terug te komen op de verzoeningsleer. Soms word ik net nog gekielhaald als ik mijn gedachten uitspreek. Bizar toch? Allemaal vast in hun overtuiging! Zo kun je nooit groeien en ontwikkelen.

Misschien zit ik er wel naast. Maar er moet altijd een basis zijn. En dit is mijn basis. Niemand weet op het eind of die het bij het g

Het goede eind heeft. Ik denk dat we de antwoorden zullen krijgen wanneer je dood bent.

Maar wat je ook gelooft. Dit zeer satanische systeem moet gestopt worden!

Grieken bedankt. Zal een bord stuk slaan op de grond. ?

Gr. Arie

Ps,

Mijn telefoon doet soms raar. Vandaar dat ik nu drie berichten gebruik voor 1 bericht.

Excuses dat ik het op deze manier moet doen. Op Google kom ik er niet uit.

Maar hoe kan ik privéberichten sturen op dit forum.
Nu gebruik ik mijn telefoon (Apple). Dat is misschien het probleem.

Maar ik zie daar nu de mogelijkheid niet voor.

Gr. Arie

Oke,

Bedankt. Dus geen manier om privé met elkaar in contact te komen?
Voor sommige is het niet altijd mogelijk om vrijuit te spreken.
Vandaar mijn vraag.

Maar dan kom ik een keer naar een presentatie van Mike. Mits ik de tijd heb. Ben veel weg namelijk.
Daar zal ik genoeg gelijk gestemden treffen.

Gr. Arie

Hier worden de opties van Griekenland goed uitgelegd:

- IOU's
- zelf euro's drukken
- nationaliseren van banken

http://www.zerohedge.com/news/2015-...-print-euros-implement-parallel-currency-nati

Of dit gaat gebeuren is nog maar de vraag, aangezien Varoufakis nu aan de kant is gezet vanwege het opperen van deze mogelijkheden en vanwege zijn slechte relatie met andere Europese collega-ministers:

http://www.bbc.com/news/world-europe-33406001
http://uk.businessinsider.com/repor...uld-introduce-a-parallel-currency-2015-7?r=US

Mike

Vanochtend op de BBC vertelde een econoom dat Griekenland de EU een dienst heeft bewezen. De koers van de euro is nl. flink gedaald en dit heeft de export van Europese landen zx goedkoop gemaakt dat de beurzen recordwinsten zijn gaan vertonen. De BTW op deze handel die Europese landen binnenhalen compenseert in ruime mate voor de uitstaande schuld van Griekenland, dus in feite is het op indirecte wijze allemaal al betaald. Daarnaast is de schuld van Griekenland 'odious' (onrechtmatig) en is Griekenland dus helemaal niets verschuldigd:

http://www.infowars.com/the-troika-swindle-greeks-owe-nothing/

Mike

Exuses,

Bedankt Arjan.

Geboycot word zij wel op een andere manier Mike.
Zij heeft sinds 2011 een stichting in verband met die abrikozenpitten.
Iedereen kan haar bellen. Ik ben zelfs een keer langs geweest.
Een prachtvrouw, echt waar.

Al jaren word er moeilijk gedaan omtrent die pitten.
Nu mag ze geen info meer geven erover. Ik heb zelf een keer mogen ervaren dat iemand genezen is van kanker. Deze persoon heeft curatief alleen een (gemelaneerde) nier verwijderd.
De longkanker alleen behandeld met zuurzak en abrikozenpitten.
Natuurlijk kun je niet voor de volle 100% zeggen dat dit de verantwoordelijke middelen waren.

Zij heeft zelfs dierenartsen en normale artsen als klant.

Afijn,
De site van de Telegraaf vertoont weinig info over de Grieken vandaag. Opvallend, want de afgelopen weken ging het bijna alleen maar hierover. Nu alleen een poll dat 60% uit de EU wil stappen ?.

Mijn reacties op de telegraaf worden standaard geboycot. Ik zend zo nu en dan gewoon een (onderbouwende)bericht om te checken hoe vrij de journalistiek op deze site is. Het antwoord weet ik dan al standaard. Vrije woordkeuze niet op de Telegraaf. ?

Interessante link Mike

Gr. Aat

Wat jij allemaal laat zien Mike omtrent de Amerikaanse politie,
Doet mv Silvia Videler omtrent de Nederlandse politie.
Daar word je ook niet vrolijk van.

Maar wat voor gevolgen zou het voor Nederland hebben als wij uit de EU stappen?
Mijn vader verdiende vroeger alleen al knaken door de wisselkoersen. Hij reed met bloemen op Duitsland. Voor een hoop bloemenexporteurs had het een zeer nadelige invloed.
De heren die op Engeland reden waren de lachende derden.

Ik zal deze week een artikel plaatsen over Nebadkunezar. Dit verhaal uit de bijbel beschrijft de EU. Moet ik wel bij zeggen dat de tekst op meerdere manieren interpretabel is. Mits hier alleen acceptatie bij is op dit forum. Ik blijf vanuit mijn denkwijze beredeneren. Vandaar ✌️

Gr. Arie

Haha Mike!

Ik heb dat links en rechts weleens opgevangen inderdaad!
Maar ik weet dat zij veel in de zeik is genomen door bepaalde figuren.

De comments heeft zij ook moeten sluiten. Omdat er veel randebielen op de site reageerden.

Ik kan maar één ding zeggen:

Hoe onbaatzuchtig zij te werk gaat heeft mij alleen maar positieve gevoelens opgeleverd. Vele heeft zij geholpen. En het is makkelijk om iemand negatief weg te zetten. En dat weet jij vanuit jouw eigen ervaringen waarschijnlijk ook.

Ze was daar samen met een andere vrouw in huis. Dat is het enige wat ik kan vertellen. Anatomisch heb ik niet zo opgelet ?.
Het eerste wat ze zei toen ik die pitten kwam halen (kon ze gewoon laten bezorgen, maar wilde het direct hebben), wil je een bakkie thuis. Één groot rokershol vol met boeken ergens op de 13e etage in Zwolle. Ze is rond de 60 en droeg wat oudere mensen kleding.

Ik had er een goed gevoel bij. Daarbij is ze zeer actief in de strijd tegen de dingen waar wij hier op deze site ook voor staan. En dat is wat bij mij uiteindeljk telt. Al was ze hemofrodiet. Het gaat om haar inzet en info. Die kunnen we zelf staven en controleren.

Ze heeft recentelijk in het ziekenhuis gelegen vanwege haar hart. Waarschijnlijk door haar levensstijl en denk ook door haar fanatisme (stress).

Maar ik zal het ook even lezen.

Gr. Aat

Het stuk verdient geen schoonheidsprijs en zegt meer over de auteur dan over Videler. Ik ben het met je eens dat het niet moet uitmaken of je te maken hebt met een homo, lesbo of transgender. Dat klinkt misschien raar uit mijn mond, aangezien ik me vaak hiertegen uitspreek. Dat heeft echter te maken met metafysische redenen, het is niet aan mij om de personen zelf te veroordelen.

A;s de bewering is dat zij bevriend is met de pedoseksueel Ad v/d Berg klopt, wordt het echter wel een ander verhaal. Als je homo, lesbo of transgender bent, dan is dat jouw zaak, maar op het moment dat onschuldige kinderen onderwerp worden gemaakt van andermans egoistische en perverse lusten wordt het een heel ander verhaal!

Mike

5z7GnX2.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug