EU

IJzersterk artikel van Off Guardian, dank daarvoor. Ik heb het doorgestuurd naar Mike Rivero van whatreallyhappened.com en zelf op ConDis geplaatst!

Mike

If you're not British, sign this petition anyways pls and DM for a postcode we're desperate #Voteremain

Ze kunnen altijd zeggen dat deze behoren tot de 16 miljoen die voor Remain hebben gestemd. Nu wordt het echter interessant, want ze mogen niet teveel de indruk wekken dat ze de boel flessen en dit ongekend hoge aantal begint nu wel heel verdacht te worden!

Mike

Even lachen met mr. Bean :-) https://media.giphy.com/media/3o72EWGY9wqsiPUIO4/giphy.gif

Er wordt een kloof tussen jong (Bremain) en oud (Brexit) gecreëerd door de MSM.

Maar in werkelijkheid is het het rijke London met hun luchtbelleneconmie van de banken in the city en de de rest van het land:

Ik ben in een emaildiscussie verwikkeld met een Britse vriend van me die niet alleen Remain heeft gestemd, maar ook ervoor campagne heeft gevoerd als lokale politicus. Hier een van mijn meest recente berichten naar hem toe:

The "argument" for a 2nd referendum is preposterous. Less than 75% bothered to vote and less than 60% voted Leave. Are you kidding me?! Let's play that numbers game, shall we? OVER 70% voted and OVER 50% voted Leave. What part of the word "democracy" do these people not understand? I also fully agree with Nigel Farage's statement that this is not a game of 'best of three'.

Let's play another numbers game. Yesterday hundreds of young people protested the referendum result in London. So maybe you were right in saying that the young people overwhelmingly voted to remain in the EU. However, as I understand it from the same mainstream media sources a mere 36% of young people bothered to cast their vote. That means an OVERWHELMING 64% (!) of young people obviously COULDN'T CARE LESS and the 36% that did vote were obviously TOO NAIVE to figure out what it is they were voting for!

Truth is all about perception, and so are numbers.

Mike

Mike ik heb die discussie ook met de engelstalige facebookvrienden. Maar wat wil je: jp Morgan heeft meteen na de uitslag gezegd dat dit 5000 banen zal kosten... Velen vinden het een 'disaster' en snappen mijn vreugde niet.
De angst wordt verder opgekweekt zodat de verdeling van het land wordt vergroot.

Die blijdschap van David had ik ook toen ik de uitslag hoorde Dorothé!

Onderzoek naar fraude van referendum petitie door Westminster.

Hacker heeft via Vaticaan 39.000 keer gestemd terwijl het maar 800 inwoners heeft. Sowieso heeft het Vaticaan niets te maken met dit referendum evenals al die andere landen buiten VK.

http://www.huffingtonpost.co.uk/ent...tigated-mps-fraud_uk_576fbc52e4b0d2571149c95e

De petitie gaat trouwens over het instellen van een regel dat als de opkomst minder dan 75% is (lekker willekeurig) en uitslag voor Remain of Leave minder dan 60%, dat er dan een nieuw referendum moet komen. Dus dat kan niet meer gaan over het afgelopen referendum, maar alleen voor een eventueel volgend referendum.

Mark

Ik wantrouwde deze 'petitie' al vanaf het begin en word nu alsmaar meer in mijn vermoeden bevestigd. Wat een slechte verliezers zijn het, zeg! Zoals ik ook al schreef is het gaan opvallen toen de aantallen in de miljoenen gingen lopen. Ze hebben hun hand overspeeld, alweer!

Mike

uGLcEWh.jpg

Mike

Het is alsof een stel kleine kinderen verloren heeft met knikkeren: "Nee deze keer telde niet! Dat was niet voor het echie! Nououou!"

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan