even een kleine update, ik merk dat ik de laatste tijd meer honger en trek heb dan vroeger. Ik heb steeds zin in rauwe melk, meer vet en zout. ook avonds. Ik ben dit niet meer gewend, het is ook puur avonds, (overdrag ben ik vaak te druk denk ik en denk ik niet aan eten). Kan dit ook door de h202 komen?
Ik zit nu op 25 druppels, 1 keer per dag, 30 min. voor mijn ontbijt.
mijn eetpatroon ziet er ongeveer zo uit:
ochtends, meteen bij opstaan 25 druppels h202 met water
na half uur, 1 glas lauwwarmwater met sole en citroensap
dan maak ik mijn ontbijt - groente gebakken in veeeel kokosolie/ghee (met aan het einde nog wat kerriepoeder erover) met 1 of 2 heel zacht gekookte eieren. (ik wordt echt misselijk van rauw), beker rauwe melk, plakje boerenkaas (supl. levertraan, solgar omnium, probiotica)
middag - salade met vette vis of kip
avond - beker rauwe melk, rundvlees, groenten (ook weer met aardig wat vet erbij
tussendoortjes, gekookt ei, handje gebakken/gekiemde amandelen, plakje boerekaas of glas rauwe melk, wat rood fruit (aardbeien van de biologische boer of wat bramen/bessen), boerenyoghurt
na het eten soms nog een bakje caffeinevrije koffie met rauwe melk en een stukje (10 gram) pure chocolade (99% cacao / biologisch, maar geen rauwe chocolade)
ik hoop dat dit er al wat beter uitziet. Heb echt een nootjes mens, dus wil die eigenlijk wel in mijn eetpatroon houden, ben ze nu wel aan het afbouwen, (daarnaast heb ik alle zaden al het huis uit gemieterd)
misschien een beetje ranzig, maar ik had laatst wel wat witte dingentjes in de ontlasting, is dat een goed iets? En ben ochtend na de h202 wel vaak wat raar in het hoofd, is dit bij jullie ook herkenbaar? En weet iemand ook hoe schadelijk caffeinevrije koffie is? Ik weet wel dat gewone koffie not done is, maar geld dat ook voor caffeinevrije?