Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat merk ik ook.Zo is het echt ja!
Ben ook maar weer eens op Twitter gaan kijken volg jou nu ook weer HenkIk zit dus sinds deze week weer op Twitter en het lijkt me een goed idee dat jij dat ook doet om tegengas te geven tegen de ongefundeerde haat speech en moddergooien. Negeer die lui maar geef tegengas met een like en of positief commentaar, zo eenvoudig is actievoeren !!
Plassen is met een PZeiken is met ei.
Wachtwoorden gaan verdwijnen
UITGELEGD: Hoe Microsoft, Apple en Google ons van paswoorden willen verlossen
Achttien jaar geleden voorspelde Microsoft-oprichter Bill Gates het einde van het paswoord. Maar pas nu lijkt het zover: de grote techbedrijven werken eindelijk samen om ons ook écht te verlossen van het hele ‘minimaal 12 karakters, waarvan zeker 1 cijfer en een hoofdletter.’www.hln.be
Wow, wat fijn! Binnenkort met vingerafdruk en/of gezichtsherkenning!Wachtwoorden gaan verdwijnen
Achttien jaar geleden voorspelde Microsoft-oprichter Bill Gates het einde van het paswoord. Maar pas nu lijkt het zover: de grote techbedrijven werken eindelijk samen om ons ook écht te verlossen van het hele ‘minimaal 12 karakters, waarvan zeker 1 cijfer en een hoofdletter.’www.hln.be
Zo zijn we eindelijk beter beschermd tegen Russische hackers!Wachtwoorden gaan verdwijnen
Ik volg je.Ben ook maar weer eens op Twitter gaan kijken volg jou nu ook weer Henk