Facebook, Twitter, YouTube en andere social media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik zit dus sinds deze week weer op Twitter en het lijkt me een goed idee dat jij dat ook doet om tegengas te geven tegen de ongefundeerde haat speech en moddergooien. Negeer die lui maar geef tegengas met een like en of positief commentaar, zo eenvoudig is actievoeren !!

Ik zit dus sinds deze week weer op Twitter en het lijkt me een goed idee dat jij dat ook doet om tegengas te geven tegen de ongefundeerde haat speech en moddergooien. Negeer die lui maar geef tegengas met een like en of positief commentaar, zo eenvoudig is actievoeren !!
Ben ook maar weer eens op Twitter gaan kijken🤣 volg jou nu ook weer Henk😁

Mag ik even? Wat zijn Nederlanders toch een heerlijk doorsnee simpel volkje. Maar wat ik de afgelopen 3 weken op Twitter tegenkom is echt ongelofelijk. Mensen die elkaar naar het leven staan om de verkeerde niet algemeen geaccepteerde mening. Mensen die elkaar lopen af te zijken om uiterlijk of taalfouten of weet ik veel wat voor pietepeuterigheid. Misschien dat ik de verkeerde mensen volg of beter niet op Twitter kan zitten. Ik maakte deze maand weer eens een account aan maar had ik beter niet kunnen doen. Moraal van het verhaal: Truth Social kom maar door!

Wachtwoorden gaan verdwijnen

Dat doen ze om het voor ons makkelijker te maken. Heeft echt niks met controle of uitsluiting te maken. 🙄

Wow, wat fijn! Binnenkort met vingerafdruk en/of gezichtsherkenning!
Enneh.....Google kijkt mee. Ik zeg: Fuck Fido!!!

Zo zijn we eindelijk beter beschermd tegen Russische hackers!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan