Facebook, Twitter, YouTube en andere social media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Nou zeg, ik kan opeens niet meer meelezen op twitter (zonder account). Balen! Hoop dat dit een tijdelijke bug is. Kunnen anderen zonder account er nog wel op? @Angelface ?

Nou zeg, ik kan opeens niet meer meelezen op twitter (zonder account). Balen! Hoop dat dit een tijdelijke bug is. Kunnen anderen zonder account er nog wel op? @Angelface ?

Bij mij helaas ook.
Weet niet of dit tijdelijk is, hoop het wel.

Ik had al twee weken dat ik niet meer kon bekijken wat er trending was zonder in te loggen, en ik kon ook de zoekfunctie niet meer gebruiken.

Bij mij helaas ook.
Weet niet of dit tijdelijk is, hoop het wel.

Ik had al twee weken dat ik niet meer kon bekijken wat er trending was zonder in te loggen, en ik kon ook de zoekfunctie niet meer gebruiken.
Ja, die zoekfuctie deed het bij mij ook al een tijdje niet meer....worden we zo gedwongen om een account aan te maken?
Maar even afwachten....

Twitter minder toegankelijk voor niet-leden​

Berichten op Twitter zijn alleen nog te zien voor mensen die zijn ingelogd op het platform. De zichtbaarheid van tweets in de webversie van het sociale medium wordt beperkt als "tijdelijke noodmaatregel", zegt Twitter-topman Elon Musk.

Gewoon een slapende account aanmaken, zo gepiept!

Mike
Nou ik heb het geprobeerd maar kom er niet in. Na het aanmaken van een account wou ik mijn privicy instellingen beheren en kreeg opeens een melding dat mijn account verdacht zou zijn.....Toen moest ik allerlei domme spelletjes met rekensommen en dobbelstenen doen en ook dit lukte niet. Heb ff geen zin meer om door hoepeltjes te springen dus ik wacht maar even af tot de boel weer open gaat.
Trouwens Nitter ligt ook plat. Gaat lekker zo!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan