Facebook, Twitter, YouTube en andere social media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Nou ik heb het geprobeerd maar kom er niet in. Na het aanmaken van een account wou ik mijn privicy instellingen beheren en kreeg opeens een melding dat mijn account verdacht zou zijn.....Toen moest ik allerlei domme spelletjes met rekensommen en dobbelstenen doen en ook dit lukte niet. Heb ff geen zin meer om door hoepeltjes te springen dus ik wacht maar even af tot de boel weer open gaat.
Trouwens Nitter ligt ook plat. Gaat lekker zo!
Uiteindelijk toch gelukt om een slapend account te maken. VPN zorgde ervoor dat ik niet door de verificatie kon komen. Ik kan dus weer meelezen op Twittert en dingen doorsturen.;)

@Angelface , kun je nu toch weer op twitter zonder account of heb je toch ook maar een account aangemaakt?

Ik zit tijdelijk even op het account van een vriend van mij.
Misschien dat ik zelf ook nog even een account aan maak, maar hoop eigenlijk dat het binnenkort gewoon weer te zien is voor mensen zonder account.

Na een zeer chaotisch weekend bij Twitter, waarin gebruikers beperkt werden in het aantal tweets dat ze zien, pakt Meta nu heel bewust het podium. Het bedrijf achter Facebook, Instagram en WhatsApp heeft een concurrent voor Twitter gelanceerd: Threads. Daarmee krijgt Twitter-baas Elon Musk te maken met de grootste concurrent tot nu toe.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan