Fagen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Mijn punt was, dat bij dieren hetzelfde gebeurd als bij mensen.
Dus dat die virussen die dieren bij zich dragen volgens zeggen ook komen door beschadigde cellen net als bij mensen.
Zelf denk ik van wel. Juist omdat huisdieren niet meer in het wild leven. M

Hier word ook niet gevaccineerd. Ik heb het bij mijn dieren nooit gedaan. De vorige eigenaar van mijn dieren helaas wel.

En zieke dieren moet je al helemaal niet laten enten. Dat weet ik. Dat zeggen dierenartsen zelf ook.
Dus wat dat betreft zitten we op 1 en dezelfde lijn.

 
Googelen op:
gespot onder de microscoop: hoe een virus zijn pantser aantrekt.

Is geen foto.
 
Tanja,

Zijn sommige vaccins niet verplicht voor kinderen? Dat dacht ik dat dat vanuit consultatie bureau verplicht is?
 
Citaat:



Roos en Wuite gebruikten een extreem gevoelige microscoop, een atomaire krachtmicroscoop, die op de tast virusdeeltjes kan lokaliseren die slechts tientallen nanometer groot zijn. Met deze techniek was het niet alleen mogelijk om de virussen op te sporen, maar ook om hun materiaaleigenschappen te testen. Door een piepklein naaldje te gebruiken en hiermee letterlijk op de virussen te drukken, konden de onderzoekers heel nauwkeurig de mechanische weerstand bepalen. Verrassend genoeg blijkt dat tijdens het virale rijpen, een proces waarin het DNA van buiten binnenin het virus wordt gebracht, het virus drie verschillende mechanismen tegelijk in werking stelt om zijn 'jasje' te versterken.

https://www.nwo-i.nl/nieuws/2012/01...croscoop-hoe-een-virus-zijn-pantser-aantrekt/

Waar zijn de beelden???

Mike
 
Nee Binc, gelukkig zijn vaccinaties (nog) niet verplicht in Nederland.
Consultatiebureau ook niet trouwens.
 
Oh oké. Dat dacht ik. Heb zelf geen kinderen dus geen ervaring mee.
Hopelijk blijft het dan zo zonder bemoeienis van juffrouw Schipperd.
Zag wel iets voorbij komen over dat ze het verplicht willen stellen. Maar dacht eigenlijk dat dat de vaccins zijn van baarmoederhals kanker.
 
Ja zolang we blijven geloven in de theorie van Pasteur dat het de ziektemakers/pathogene zijn die ons zien maken ipv Béchamps dat het de omgeving is die ziekmakers de kans geeft zullen we in de vaccinatieval blijven trappen. Mede omdat het verzorgen van ons milieu interieur namelijk eigen verantwoording met zich meebrengt. Dat maakt het ongeliefd.
Dat en het verkoopt niet zo lekker als medicijnen/vaccins.
 
Snik, Snik, geen beelden.
Nou goed, dan krijg je wat anders.
Googelen: mitichondriengeneeskunde begint bij de cel
Snik, snik, ook geen foto,s
 
ik heb tijdens het TV kijken gegoogeld op: influenza afbeelding.
Lijken echte foto,s te zijn.
 
Ongelooflijk, hoe hardnekkig de gedachte is dat vaccins een absolute noodzaak zijn. Deze gedachtengang brengt ons voortdurend in oorlog met de natuur. Er bestaat geen beter vaccin dan natuurlijke immuniteit. Parvo en niesziekte zijn GEINTRODUCEERD via vaccins. Wij thuis hebben een 18-jarige ongevaccineerde kat in perfecte gezondheid, die nooit niesziekte heeft gehad en ook geen vlooien!

Ik kreeg 14 jaar geleden een kitten in huis, ergens opgeraapt op de heide in drenthe. Beest zat onder de vlooien en teken en had kattenziekte. Ik had toen ook 4 andere, oningeënte, katten in huis. De hele kattenfamilie werd ziek. De dierenarts wist niets beters te verzinnen dan antibiotica, dit even geprobeerd, maar ze kregen heftige diarree. Daarmee dus weer gestopt. Toen op zoek naar beter voer, dat hielp. Ze zijn allemaal volledig hersteld en stuk voor stuk halen ze respectabele leeftijden, 18 tot 20 jaar. Geen van de katten was ooit ingeënt.

 
Zag wel iets voorbij komen over dat ze het verplicht willen stellen. Maar dacht eigenlijk dat dat de vaccins zijn van baarmoederhals kanker.
Klopt Binc. In het draadje over vaccinaties kun je dat inderdaad lezen, dat gaat over het verplicht vaccineren in Italie en Franrkijk volgt er waarschijnlijk snel achteraan.
Tienduizenden mensen die demonstreren in Italie maar niets erover op de msm hier.
Het dient naturlijk de agenda en hetbzou mij niet verbazen als het hier ook verplicht gaat worden.
 
Deze gast geeft een zeer scherp overzicht van de argumenten voor en tegen het bestaan van virussen, waarin hijzelf geen stelling neemt. Duidelijk is wel dat er heel veel onduidelijk is. We kunnen dus absoluut niet met zekerheid stellen dat virussen feitelijk bestaan als levend organisme.



Vanaf 19:05 spreekt hij ook over fagen!

Mike
 
Hij houdt er echter ook wat vreemde ideeen op na...:



What the ancients called the Archons (governors/controllers) as occulted in religion, I call an viral infection that has taken over their Opposable Thumb Puppet hosts in order to restructure the planet to serve it and foster its replication. Ultimately that parasite will, as many parasites do, change hosts and forms. This transformation is already underway in the melding of biological and cybernetic systems. The transhuman/cyborg agenda is nothing short of the viri inducing their hosts to create an indestructible battle frame so that when the Hu-Man race has served its purpose and is no longer necessary, the parasite can jump into another vehicle thus achieving the immortality that it seeks because it fears extinction.

http://www.vaccinefraud.com/about-me.html

Mike
 
N.a.v. bovengenoemde (engelse) tekst over Dr. Stefan Lanka ben ik nog eens naar nederlandse teksten gaan zoeken en heb ik gevonden.
Ik weet zeker dat ik het in het nederlands al eens gelezen had, maar ja, er komt zoveel voorbij.
En ik was even zoet met topic 2147 van 30-9-2012 over die virussen, gebaseerd op tekst van Calvin Burgin? en gelukkig door jou aangevuld en vertaald.
En ik ben OM, mede door zijn kennis er omheen. Ik heb aantekeningen zitten maken en wat nederlandse tekst geprint.
Bij het zoeken over dit onderwerp kwam ik ook al "biologische oorlogsvoering" tegen. Worden we stiekum bestoken met gif? Dat alle kennis verdraaid wordt ten gunste van de farmacie is niet nieuw toch? En dat ons eten wordt gemanupileerd en wordt bestrooid met gif is ook niet nieuw.
De laatste tijd ben ik toch al enthousiaster over kruiden en hun geneeskracht, zoals vroeger werd gedaan, ook door de duitse TV zenders, daar komt dit regelmatig aan de orde.

En toch blijven er vragen over, die waarschijnlijk in het engels door iemand gevonden kunnen worden. Als voorbeeld "waterpokken" van vroeger. Vooral op school raakten de kinderen besmet denk ik. We kregen rode plekjes/bultjes? Ik weet dat mijn broer echt heeelemaal onder de waterpokken zat. Dus lijk het erop dat het op de een of andere manier kon worden overgedragen van kind op kind.. Het lijkt me ook dat dit bekend moet zijn voor mensen (virologen) die destijds nog niet zo geindoctrineerd waren als nu. Ik heb ook geen idee of er medicatie gegeven werd. Zelf kan ik me geen medicatie herinneren van vroeger voor z.g. kinderziekten.
 
Gegoogeld op: virus gemaakt door mensen

www.complot-samenzwering.nl/aids-is-door-de-mens-ontworpen/

www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P2542
 
Bacterien kunnen zich vermeerderen en virussen ook (denk ik)
Dus als een virus misschien een door de mens veranderde bacterie is - ze noemen het dan een virus want wij hebben toch geen lab waarin we kunnen zien dat het eigenlijk een bacterie is dan heeft het misschien zijn vermogen om te vermeerderen/verspreiden behouden. Ook de vorm is dan misschien veranderd.
 
Als je meer kijkt naar samenhang dan naar dingetjes op zich, dan gaat er een wereld voor je open. Je moet dan wel over het soort brein beschikken dat daartoe in staat is. Noem het maar iets als inzicht.
In een organisme vindt veel communicatie plaats, vele min of meer zelfstandig werkende zaken als organen, darmbacteriën en vloeistoffen (bloed) wisselen voortdurend informatie uit middels allerlei signalen, o.a. hormonen, elektriciteit, gehaltes van zouten, temperatuur, druk, beweging en waarschijnlijk ook op manieren die we nog niet kennen zoals blijkt uit verhalen van mensen die met het krijgen van een donororgaan ook herinneringen van de donor meekrijgen. Het functioneert allemaal veel complexer dan we beseffen. Daarbij: niet alleen in een organisme, maar ook nog eens tussen organismen onderling en wellicht ook nog groter: wereldomvattend zoals uit proeven met .v. apen blijkt.
En dan pikken wij uit dat geheel een dingetje en denken dat we heel wat ervan snappen. Ga door vlijtig mensje, nooit zul je alwetend zijn, altijd zul je de illusie hebben dat je er bijna bent.
 
Ja Gerard dat had ik al via internet ontdekt. Ik vind het ook heeeel knap dat ze inmiddels al zoveel weten, maar ook wat ze voor ons verborgen houden, waarschijnlijk met het doel ons kwaad te doen. En ik heb geen zin om "mijn kop in het zand te steken", zoals veel mensen doen. Uiteindelijk is gezondheid mijn streven en om mijn kinderen en kleinkinderen te waarschuwen. Virussen met injecties die ons beter zouden moeten maken is wel een belangrijk iets. Mijn kleinkind is laatst nog gevaccineerd tot mijn grote spijt, de oudste heeft het gelukkig geweigerd. Mijn dochter heb ik af kunnen houden van een borst-operatie van een knobbeltje dat gelukkig weer vanzelf verdwenen is.
Gelukkig zijn er ook mensen die het goede met ons voorhebben. Daar houd ik me maar aan vast. Het moet ook allemaal een beetje leuk blijven toch?
Jij leest toch ook veel Gerard?.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan