Fagen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Er gaan vogels dood door een virus was laatst op de TV, ik dacht dat het kraaien waren.
Bij het zoeken naar virussen kwam ik de website tegen van Medidact. Zij geven een krantje uit Medisch Vak&Congresnieuws. Volens mij gratis. Maar ze hebben een bigregisternummer nodig en dat heb ik niet.
Misschien is iemand geinteresseerd om dit aan te vragen voor zichzelf en eventuele belangrijke info hier te delen op dit forum.
www.medidact.com
 
En weer een Afrika, net als het 'green monkey virus' dat AIDS zou hebben veroorzaakt. Of Ebola. Of West-Nijlvirus. Etcetera, etcetera. Gaap.

Mike
 
Antibiotica, de geneesmiddelen die het einde betekenden van de virus therapie.

Dan vind ik een medicijn T-VEC (Inlygic) talimogene laherparepvec.
Dit wordt gebruikt bij kankerpatienten. Een veranderd virus dat wordt geinjecteerd in een kankercel, een soort immuuntherapie.
Wat het dan ook is, blijkbaar wordt er geexperimenteerd met virussen in kankercellen.
 
Er wordt volop geexperimenteerd met allerleu 'virussen' die vervolgens zonder scrupules worden uitgetest op doodzieke mensen. Zie ook die nieuwe superbacterie voor longontsteking waarover ik in een andere topic bericht.

Het wordt helemaal griezelig als je bedenkt dat men zogeheten chimera's creeert, mengvormen tussen menaelijke en niet-menselijke levensvormen. En altijd komen deze 'virussen' ofwel uit Afrika ofwel uit Azie...

Mike
 
In De Wereld Draait Door werd vandaag herhaald dat er bacteriofagen zijn die als antibiotica werken.Dit is dus interessant als je besmet bent met een resistente bacterie.
Als je nu dus diabetes hebt en er is een bacterie in je voet gekomen zodat je voet misschien geamputeerd moet worden kun je beter naar Georgie gaan, en laat je je behandelen met fagen. Ze noemden een faag een virus die een bacterie aanvalt. Maakt niet uit wat het is, als het maar helpt toch?
Een meneer die de vorige uitzending had gezien was naar Georgie gegaan voor zo,n behandeling en uiteraard is hij genezen.
En weer werd er herhaald dat Nederland daar niet mee wil werken tot nu toe.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan