De Loyalist over Straatsburg:
“Hou je bek, zometeen heeft de halve wereld er al dezelfde mening over.” Dat was mijn gedachte toen ik hoorde dat in Straatsburg of all places een bekende van de politie wat mensen overhoop had geschoten. Wat later, een dag voor een weekend vol met potentieel protest, vraagt de Franse regering de gele hesjes niet te demonstreren wegens de aanslag in Straatsburg.
Geloof mij niet maar lees het bij het Joseph Goebbels instituut. https://www.nu.nl/…/franse-regering-vraagt-gele-hesjes-vanw…
Ik weet niet of je die reactie gelezen hebt van die geschrokken europarlementariër die door de beveiliging in het EU-complex werd gehouden omdat een paar straten verderop geschoten werd. Ze was heel erg ontdaan omdat het zo dichtbij was.
De man werd ’s ochtends bezocht door de popo maar hij was niet thuis. “Gewoon een routine onderzoek meldden”, de media. Het had niets met terrorisme te maken maar, ze braken wel zijn deur open, hebben de toko doorzocht en wapens gevonden. Voor een gewoon routineonderzoek wordt niet je deur opengebroken maar dat terzijde.
Schijnbaar was de verdachte met een mes en vuurwapen van huis gegaan. Hij had geen plannen maar, mocht hij een konijntje tegenkomen dan zou hij die gratis lunch niet in hartje Straatsburg voorbij laten rennen zonder erop te schieten. Daarna wil je zo’n beest natuurlijk villen en dat doe je met je scherpste mes. Tot zo ver is het dus allemaal vrij logisch.
De EU en vazal Macron liggen onder vuur en het onaangename toeval wil dat de EU in Brussel en in Straatsburg woont. Het logistieke drama dat dit met zich meebrengt is al vaak beschreven dus, dat zal ik laten gaan maar, is het niet toevallig dat onze gejaagde Marokkaanse jager uitgerekend deze week daar begint te schieten?
Onze jager staat te boek als iemand met een strafblad dat langer is dan de gemiddelde file, maar gelukkig was hij nog vrij genoeg om ervan te kunnen genieten. Schijnbaar is zijn hobby jagen en is hij ietwat bijziend.
Het is koud in Straatsburg en sommigen hebben een bontmuts op. Soms is dat het bont van konijnen en vandaar de vergissing. Omstanders wilden hem op zijn fout wijzen en daarop is hij in paniek geraakt. Iets dat ik herken sinds ik temidden van drie lieden met volautomatische en doorgeladen wapens in een mij vreemde taal werd gewezen op een ernstige fout die ik had begaan. Ik wilde toen ook vluchten maar, ik had geen vuurwapen of mes. Zij vonden dat ik wel een mes had en vandaar dat ik niet op het vliegtuig mocht.
Onze arme Afrikaanse migrant raakte in paniek en begint als een wilde om zich heen te snijden. Ik had hetzelfde gedaan als ik had geweten dat ik mijn Victorinox creditcard tool bij me had. Hij is ontsnapt en zal waarschijnlijk ergens in Hamburg of Almere Noord zitten. De regering van Frankrijk vraagt nu de Gele Hesjes om even rustig aan te doen omdat zij wederom een ‘fout’ hebben begaan. De EU stelt zich ook als slachtoffer op, schijnbaar is het wel eng als je geliefde geradicaliseerde islambroeders om de hoek beginnen te schieten en steken. De posttraumatische stress bij de Europarlementariërs zal hun keuze voor nog meer migranten zelfs dapper maken. Ongeacht het vreselijke lijden dat ze moeten doorstaan zullen ze toch het ‘juiste’ doen.
Of, ze hebben zo’n jong klaargestoomd voor deze daad. Er zijn nu geheime overheidsprogramma’s wereldwijd bekend die dit soort getraumatiseerde gasten onder een bepaalde hypnose loslaten op het het gepeupel. De gele hesjes zijn een groot gevaar voor de EU en de Franse regering, ergens moet het momentum uit dat protest.
“Sla een weekje over, wij hebben het al zo te verduren gehad. Laten we in deze week van nationale rouw mekaar niet bevechten. Laten we alles als vrienden uitpraten. Laat ons leven en wij zullen nog meer ons best voor je doen.”
Hoe je het ook wendt of keert, de doden die gevallen zijn, vallen onder de directe verantwoording van de EU en puppet Macron. Om die doden te eren zou heel Frankrijk in de benen moeten komen. Ik hoop dit weekend nog meer gele hesjes dan ooit te voren te zien.
Bijna 4 jaar geleden liepen ze in Straatsburg op 11 januari een potje Charley te wezen. Iedereen was geschokt omdat een stelletje cartoonisten een belediging van de profeet met de dood moesten bekopen. De hele vrijheid van meningsuiting discussie kwam weer los en die hebben we allemaal verloren. Bek houden en mensen importeren, dat doen we sinds 11 december. Sinds het verdrag van Marrakesh is kritiek op migratie verboden. Op diezelfde dag opende iemand met een migratie achtergrond het vuur op bezoekers van een kerstmarkt. De EU en de regering van Macron spelen het slachtoffer maar, linksom of rechtsom hebben ze de rol van daders.