ja ik had niet anders verwacht dan dat het een Hassan, Gokman of een Ali zou zijn. Een ander ras zou niet hebben gepast in het filmscript.
Eerlijk gezegd had ik een 'extreem rechtse' dader verwacht, zodat de coalitie PVV en FvD zo vlak voor de verkiezingen had kunnen demoniseren. Valt gelukkig weer mee!
We moeten natuurlijk wel blijven doorgaan met mensen tegen elkaar opzetten anders behalen zij hun doel niet.
Zo dacht ik vroeger ook, maar in de moslimvijver hoef je niet lang te vissen naar extremisten. Iedere moslim is een potentiele jihadist, dat is hun heilige opdracht in de opmars naar een wereldwijd kalifaat. Sudden jihad syndrome komt in die kringen ook veelvuldig voor, al 1400 jaar lang. Mochten de veiligheidsdiensten hier achter zitten, dan is het zoals gezegd niet moeilijk vissen in de moslimvijver, idioten met een laag IQ en teveel testosteron genoeg.
Verbaasd mij dan ook niks dat extreem rechts/facisten hoe je ze ook noemen wil, hierop weer zullen gaan reageren met een false flag aanslag op een moskee ofzo?
Zou kunnen natuurlijk, maar ik denk dat het hierbij blijft.
Ik geloof er ook echt niet meer in. Ik lees het even en dan I rest my case.
Dat is precies wat ze willen, dit soort nihilisme. Maar het is je eigen keus.
Mike