Aha! Als rechtgeaarde feminist moest Kirsten van den Hul zo nodig kiezen voor een niet-Nederlandse partner:
Weet u wat je in Nederland moet betalen voor een willekeurige inburgeringscursus van 15 maanden? Vierduizendzevenhonderdvijfenzeventig euro. Daarvoor krijg je zes uur per week les, plus een lesboek. Poe, verzuchten mijn inburgeringsplichtige partner en ik. ‘De meeste inburgeraars kunnen geld lenen’, zegt de Dienst Uitvoering Onderwijs op de site inburgeren.nl. Maar niet als je partner teveel verdient, zo leert ons de rekenhulp.
Als je asielgerechtigd bent, kun je het cursusgeld wél lenen, ongeacht je inkomen, en wordt je lening kwijtgescholden als je slaagt voor je inburgeringsexamen. Maar als je dat niet bent, zoals mijn partner, dan moet je het volledige bedrag zelf ophoesten. En dus moeten wij diep in de buidel tasten, terwijl de rest van de inburgeringsklas, die afgezien van mijn partner volledig bestaat uit vluchtelingen, de cursus de facto gratis krijgt.
https://kirstenvandenhul.wordpress.com/columns/
Dit zijn de columns die Kirsten schreef tussen 2014 en 2016. Haar vorige partner was een 'vluchteling' en dus zeer waarschijnlijk een MOSLIM!
Ze komt doodleuk bij Pauw de suggestie wekken dat 1 op de 3 NEDERLANDSE mannen hun vrouwen mishandelen en blijkt zelf een desastreuze partnerkeuze gemaakt te hebben door het aan te leggen met een gewelddadige MOSLIM.
Hiermee bewandelt ze dezelfde weg als Zweedse feministen die maar niet toe kunnen geven dat het MOSLIMMANNEN zijn die zich veelvuldig schuldig maken aan verkrachting, aanranding en huiselijk geweld. Zelfs als ze zelf het slachtoffer zijn van dit soort hypermasculiene mannen (waar ze als een blok voor vallen), dan nog is het de schuld van ALLE MANNEN.
Kortom, ze LIEGT. Maar hadden we dan ook anders verwacht van een kortharige, geblondeerde, linkse vrouw?
Mike