Reactie via email van een vrouw, wier naam ik achterhoud om privacyredenen:
Ik heb nog een paar vragen omtrent u vrouwenbeeld.
Wellicht heeft u zich zo zeer met de Islam bezig gehouden, dat u nu wahabistische trekjes vertoont?
Maar u heeft geen moeite van vrouwen geld aan te nemen ivm ‘advies’?
Wellicht bent u stiekem bang? Bang voor verlies, bang om af te gaan?
Problemen met uw seksleven? Wellicht haha.
Triest in ieder geval uw rare ‘visies’ te beluisteren, die niet meer zijn dan vooroordelen en gedeeltelijk ingekleurd door de zelfde mensen die ons al eeuwen in de greep houden.
Politiek correct….daar vechten we toch all jaren tegen aan…dat is toch niets nieuws waar u zich tegen moet verzetten op zo een achterlijke manier, sorry hoor.
Niet alle vrouwen zijn golddiggers, LUL
Zoals je ziet is dit een toonbeeld van vrouwelijke 'argumentatie'. Ik zal het eens gaan ontleden:
Wellicht heeft u zich zo zeer met de Islam bezig gehouden, dat u nu wahabistische trekjes vertoont?
Waarom hier een vergelijking wordt getrokken met een extreme vorm van islam ontgaat mij volledig. De onderbouwing ontbreekt ook, dus we zullen het nooit weten. Ik ben in ieder geval geen voorstander van 'ninja-vrouwen' die in een tent rondlopen. Volgende argument graag!
Maar u heeft geen moeite van vrouwen geld aan te nemen ivm ‘advies’?
De suggestie is dat vrouwen enkel goed zijn om hun geld af te troggelen. Het staat iedereen vrij om met mij contact op te nemen voor betaald advies op het gebied van voeding en gezondheid. Dit staat compleet los van het geslacht van de persoon. Het is gewoon een eerlijke ruil: jij betaalt mij voor mijn diensten. Gewoon doneren in ruil voor mijn dagelijkse inspanningen op dit forum (nu al bijna 7 jaar) kan ook en dan kijk ik ook niet of je een jongetje of een meisje bent. Maar alle verdere onderbouwing ontbreekt wederom, dus volgende argument graag!
Wellicht bent u stiekem bang? Bang voor verlies, bang om af te gaan?
Verlies van wie? Van wat? Afgaan voor wie? Over wat? Ziehier de emotionele kretologie van de vrouw, die elke inhoudelijke onderbouwing mist. Maar nu komt ze pas echt op stoom:
Problemen met uw seksleven? Wellicht haha.
Dit is echt klassiek. Altijd wordt deze koe uit de sloot gehaald. Ofwel ik krijg hem niet omhoog, ofwel ik ben homo. En natuurlijk eindigen met het smalende lachje. Best wel seksistisch of homofoob om seks of herenliefde erbij te halen, vind je niet? De kwaliteit van de argumentatie stijgt met de seconde. Volgende!
Triest in ieder geval uw rare ‘visies’ te beluisteren, die niet meer zijn dan vooroordelen en gedeeltelijk ingekleurd door de zelfde mensen die ons al eeuwen in de greep houden.
Ik neem aan dat ze doelt op de uitzendingen van Dotcom Radio. Ik zeg twee woorden: muisje-kruisje. Je hoeft hier nl. helemaal niet naar te luisteren, het is (gelukkig) nog een vrij land. Waarom nog je tijd aan een 'ouderwetse onderdrukker' als mij verspillen? Waar blijft trouwens de onderbouwing voor mijn vooroordelen en wie zijn die mensen dan die 'ons [vrouwen?] al eeuwen in de greep houden'? Volgende!
Politiek correct….daar vechten we toch all jaren tegen aan…dat is toch niets nieuws waar u zich tegen moet verzetten op zo een achterlijke manier, sorry hoor.
Vrouwen willen niet dat hun GROTE GEHEIM uitkomt. Ze vinden het prima als er politieke incorrectheid wordt gebezigd, zolang het henzelf maar niet betreft. Ze weten dat ze geen enkel verweer hebben tegen mannen die voor zichzelf denken en zich niet laten manipuleren door vrouwen. Het grote geheim is nl. helemaal niet dat het mystieke, lieflijke wezens zijn met een sterke intuitie. Het zijn gewoon uiterst simpele, eendimensionale wezens met slechts een beperkt arsenaal aan emotionele en seksuele trucs, bedoeld om mannen in hun spinnenweb te lokken en daarna zoveel mogelijk uit te zuigen, zonder dat ze ooit ergens verantwoordelijkheid voor hoeven nemen. Zodra mannen deze simpele trucs feilloos doorzien zijn ze volkomen machteloos en hun beperkte hamsterbrein kan ook niet op iets anders komen. Wat je hier leest is de frustratie van een vrouw die weet dat ik het GROTE GEHEIM blootleg, waarvan vrouwen collectief zo graag willen dat het niet uitkomt.
Niet alle vrouwen zijn golddiggers, LUL
Maar wel veel, KUT. Maar waarom afsluiten met een scheldwoord? Ik dacht dat vrouwen bijna heilige wezens waren met een bovenmatige intelligentie? Daarom zijn ze ook al zo lang in staat om die sukkelige mannen om huh poezelige vingertjes te winden. Weet je, alle praat over 'eeuwenlange onderdrukking' ten spijt, jullie hebben dit jezelf op de hals gehaald. Eeuwenlang hebben wij mannen jullie nl. op een voetstuk geplaatst. Maar het was niet goed genoeg, verwende, grote kinderen dat jullie zijn. Jullie wilden 'gelijkheid'. En nu krijg je gelijkheid en word je langs de mannelijke meetlat gelegd. En wat blijkt? Jullie voldoen zowel fysiek als mentaal nog niet in de verste verte aan de competitieve normen die mannen elkaar opleggen. Maar jullie willen het allebei en je eist nog steeds in de watten te worden gelegd. Sorry, die tijd is voorbij. En al helemaal als je mannen bespot en uitscheldt. Wij hebben jullie door, de spelregels zijn veranderd en wij spelen beter want wij weten al eeuwenlang wat het is om tegen elkaar op te boksen. Doet pijn, of niet? Pas als jullie stoppen met die hooghartige houding en die grote waffel en een flink toontje lager gaan zingen zul je mij ook niet meer horen, maar tot die tijd blijf ik het GROTE GEHEIM onthullen!
Mike