Feminisme

Sylvana Simons roept “feministische mannen” op te strijden tegen ‘seksisten zoals Trump en Bolsonaro’

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/01/sylvana-simons-roept-feministische-mannen-op-te-strijden-tegen-seksistische-mannen-zoals-trump-en-bolsonaro/

Wat ga je doen dan? Ze met je 'man purse' slaan?

Mike

Gewoon even iets over mezelf.
Los van het feit dat ik een vriend heb en hem mooi vind en van hem hou, gewoon even wat info over het veranderen van mijn smaak met der tijd.
Voorheen viel ik op mannen die veeel jonger waren dan mij en echt van die macho's waren, lange haren, het goed doen bij de vrouwen, modern, oorbel in etc. Ik vind ze nog steeds niet lelijk, maar het trekt mij niet meer. (ik heb geen intentie vreemd te gaan hoor, alleen maar even over mijn smaakverandering).
Al meerdere keren heb ik gepost over een man in een eigengebouwde hut in de Canadese bossen, hij heeft een vrouw maar die woont in hun originele huis, hij woont met de hond alleen in het bos, jaagt zelf, kookt zelf, bouwt alles, kortom een man die zijn mannetje weet te staan. Hij is midden 40, dus in vergelijk met mij toch een jongere man, maar grijs baardje (geen modern baardje) en dunner wordend grijzig haar.
Ik kijk graag naar zijn video's omdat het mij een gevoel van eerlijkheid geeft en terug naar de natuur en het mij relaxed. Ik merk aan mezelf dat ik deze man aantrekkelijk vind, en dat was voorheen nooit mijn type man. Is er iets veranderd in mij opvattingen...ik denk het wel.
Natuurlijk is hier niets aan de hand, ik ben met mijn vriend en alles is als voorheen. Alleen mijn beeld van aantrekkelijkheid is veranderd en ik denk toch dat dat door dit forum komt.
Hier de man:
https://www.youtube.com/channel/UCIMXKin1fXXCeq2UJePJEog

Dorothé

Ik geef les aan jongvolwassenen, weet je nog?

Ja dat weet ik idd. En ik vind dat er nog meer jongvolwassenen zijn die nog van je kunnen leren.
Ik leer hier zelf ook elke dag weer.

Gewoon even iets over mezelf.
Los van het feit dat ik een vriend heb en hem mooi vind en van hem hou, gewoon even wat info over het veranderen van mijn smaak met der tijd.
Voorheen viel ik op mannen die veeel jonger waren dan mij en echt van die macho’s waren, lange haren, het goed doen bij de vrouwen, modern, oorbel in etc. Ik vind ze nog steeds niet lelijk, maar het trekt mij niet meer. (ik heb geen intentie vreemd te gaan hoor, alleen maar even over mijn smaakverandering).
Al meerdere keren heb ik gepost over een man in een eigengebouwde hut in de Canadese bossen, hij heeft een vrouw maar die woont in hun originele huis, hij woont met de hond alleen in het bos, jaagt zelf, kookt zelf, bouwt alles, kortom een man die zijn mannetje weet te staan. Hij is midden 40, dus in vergelijk met mij toch een jongere man, maar grijs baardje (geen modern baardje) en dunner wordend grijzig haar.
Ik kijk graag naar zijn video’s omdat het mij een gevoel van eerlijkheid geeft en terug naar de natuur en het mij relaxed. Ik merk aan mezelf dat ik deze man aantrekkelijk vind, en dat was voorheen nooit mijn type man. Is er iets veranderd in mij opvattingen…ik denk het wel.
Natuurlijk is hier niets aan de hand, ik ben met mijn vriend en alles is als voorheen. Alleen mijn beeld van aantrekkelijkheid is veranderd en ik denk toch dat dat door dit forum komt.

Hoi Dorothé,

Interessante filmpjes.
Ik denk dat iedereen hier op het forum is om te leren. Zowel over voeding en daarnaast deze kant van het het forum.
Hoe lang ben jij zelf hier op het forum?

Dat is dus een veel mannelijkere man dan waar je eerst op viel, Dorothe. Vrouwen vallen echter miet alleen op het uiterlijk, het feit dat hij zelfvoorzienend is geeft ook een bepaalde sex appeal. Vrouwen vallen meer op een idee, veel van de aantrekkingskracht speelt zich af in hun eigen hoofd. Je bent door dit forum op andere ideeen gekomen, daar horen ook andere mannen bij.

Mike

https://tpo.nl/2019/01/17/feministen-tu-delft-vinden-mening-hoogleraar-niet-onder-vrijheid-van-meningsuiting-vallen/

Mike

Je bent door dit forum op andere ideeën gekomen, daar horen ook andere mannen bij.

En ik ben zelf ook veranderd, niet alleen in mijn ideeën, maar ook uiterlijk. Voorheen was ik een opgemaakte pop. Nu ben ik puur natuur (alleen mascara gebruik ik nog).

Tja, dat had ik van mezelf nooit gedacht. De mensen om me heen vinden me zelfs mooier zo hoe ik nu naturel ben.

@Binc,
Hoelang ik hier al op het forum ben. Ik geloof midden 2015. Dus een ouwe rot!

Ik ben door dit forum zowel innerlijk als uiterlijk veranderd.

Dorothé

Bekijk dit en vertel me dan nog eens dat meisjes en vrouwen hier ook maar in de buurt van kunnen komen:

Mike

Hoelang ik hier al op het forum ben. Ik geloof midden 2015. Dus een ouwe rot!

Ik ben door dit forum zowel innerlijk als uiterlijk veranderd.

Sinds 2014 zie ik aan je eerste bericht?
Ik ben hier sinds 2015 dus leek mijn onwaarschijnlijk dat je hier tegelijk met mij was, aangezien ik al berichten van jou had gelezen.

Goed om te horen dat het je in positieve zin heeft veranderd!
En elke dag weer bij leren hier.

Een van de nieuwe politiek correcte, vrouwelijke, linkse congresleden, de Somalische moslima Ilhan Omar, verspreidt via Twitter een complottheorie over de Republikeinse senator Lindsay Graham. De mannelijke presentator van het zeer welwillende propagandakanaal CNN besluit haar te vragen naar haar bewijs en zelfs hij kan niet om zijn mannelijke logica heen en betrapt haar op een volkomen ongegronde opinie verpakt als 'bewijs' en zijn vrouwelijke co-presentator gaat meteen mee in de ontmaskering van de hersenschim van dit kersverse vrouwelijke congreslid:

Vrouwen en logische feiten, het blijft lastig.

Mike

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/4575696/valt-gillette-met-nieuwe-reclame-de-man-aan-alleen-holbewoners-voelen-zich

Volgens RTL spreekt deze reclame normale (=gecastreerde)mannen wel aan hoor. ?

Complotdenker

Vrouwen en kennis van zaken, het blijft lastig:

https://www.geenstijl.nl/5145858/live-finale-de-slimste-mens-eh-man/

Mike

Vrouwelijke 'logica' - zwarte conservatieve mannelijke radiopresentator wordt beschuldigd van het hebben van 'white privilege':

Mike

Die lieve, aardige vrouwen toch die nooooooooooit iemand kwaad zouden doen:

https://www.breitbart.com/politics/2019/01/19/photos-womens-march-protesters-call-for-trump-to-drop-dead-his-children-to-be-caged/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan