Gewoon even iets over mezelf.
Los van het feit dat ik een vriend heb en hem mooi vind en van hem hou, gewoon even wat info over het veranderen van mijn smaak met der tijd.
Voorheen viel ik op mannen die veeel jonger waren dan mij en echt van die macho’s waren, lange haren, het goed doen bij de vrouwen, modern, oorbel in etc. Ik vind ze nog steeds niet lelijk, maar het trekt mij niet meer. (ik heb geen intentie vreemd te gaan hoor, alleen maar even over mijn smaakverandering).
Al meerdere keren heb ik gepost over een man in een eigengebouwde hut in de Canadese bossen, hij heeft een vrouw maar die woont in hun originele huis, hij woont met de hond alleen in het bos, jaagt zelf, kookt zelf, bouwt alles, kortom een man die zijn mannetje weet te staan. Hij is midden 40, dus in vergelijk met mij toch een jongere man, maar grijs baardje (geen modern baardje) en dunner wordend grijzig haar.
Ik kijk graag naar zijn video’s omdat het mij een gevoel van eerlijkheid geeft en terug naar de natuur en het mij relaxed. Ik merk aan mezelf dat ik deze man aantrekkelijk vind, en dat was voorheen nooit mijn type man. Is er iets veranderd in mij opvattingen…ik denk het wel.
Natuurlijk is hier niets aan de hand, ik ben met mijn vriend en alles is als voorheen. Alleen mijn beeld van aantrekkelijkheid is veranderd en ik denk toch dat dat door dit forum komt.
Hoi Dorothé,
Interessante filmpjes.
Ik denk dat iedereen hier op het forum is om te leren. Zowel over voeding en daarnaast deze kant van het het forum.
Hoe lang ben jij zelf hier op het forum?