Feminisme

Laat het maar aan de mode-industrie over om de ontmannelijking te nornmaliseren:

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/01/milan-fashion-week-geeft-slecht-voorbeeld-aan-mannen-graatmagere-ventjes-in-decadente-kleding/

Mike

https://tpo.nl/2019/01/16/overwinning-voor-feminisme-anno-2019-fotograferen-onder-rok-strafbaar/

Millennialmeisje dramde net zo lang over viespeukgedrag tot er straf van maximaal 2 jaar op kwam

Mike

Rahaf Mohammed al-Qunun, het naar Canada weggelopen tienermeisje (18) uit Saudi-Arabië, was al ten dode opgeschreven door de islam, haar familie en haar land te verlaten, maar nu is ze helemaal de sjaak wegens het nuttigen van een volslagen haram ontbijt met stukjes ei en BACON enzo.

https://www.geenstijl.nl/5145828/naar-canada-gevlucht-tienermeisje-eet-bacon/

Nu maar hopen dat de lange arm van Saoedi-Arabie geen moordcommando stuurt. Trudeau zet nl. de grens open voor 1 MILJOEN nieuwe 'migranten' die ONGEDOCUMENTEERD kunnen binnenkomen!

Mike

Ik weet niet of mijn vraag bij dit topic geplaatst kan worden maar ik doe het toch.

Vanmiddag had ik een vriendin aan de telefoon in tranen. Via een datingsite was ze in contact gekomen met iemand. Maar het werd voor de zoveelste keer niks. Ik heb met haar vaker de discussie gehad dat ik al die datingsites onzin vind. Naar mijn idee zoekt ze zelf elke keer de ellende op. Zij denk daar natuurlijk heel anders over en ze probeerd mij vaak van het tegendeel te overtuigen dat ik me aan moet melden. Alleen zit ik daar niet op te wachten. Nu ben ik benieuwd wat anderen vinden van het daten via internet. Wie vind het normaal om op deze manier te daten? Zijn er ook dames die er net als ik anders over denken? Het lijkt namelijk de meest normale zaak van de wereld. Totdat ik haar weer in tranen aan de telefoon heb...

Kan mijn vraag in dit topic?

Internet daters = damaged goods (‘beschadigde goederen’). Bad news!

Dat idee heb ik dus zelf ook. Maar ik vraag mezelf tegelijk af waarom zoveel vrouwen zichzelf die ellende aan doen.

Die vrouwen zijn eveneens damaged goods. Het internet maakt het allemaal nog meer glad ijs, want iedereen kan zich anders voordoen dan hij/zij werkelijk is.

Mike

Nu ben ik benieuwd wat anderen vinden van het daten via internet. Wie vind het normaal om op deze manier te daten?

Je wilt niet weten hoeveel vrienden en kennissen (30+ers) van mij vrijgezel zijn. Gewoon op een leuke dame afstappen zoals ik dat deed, zit er niet in omdat:
A de mannen dat niet durven (watjes!)
B de vrouwtjes dat niet waarderen
C de mannen te beta zijn en de vrouwtjes een alpha of een hufterige betaman willen

Iedereen date tegenwoordig via een app of site. En dan eerst weken over je wensen en gevoelens kletsen eer een afspraak te maken, zucht...

Vrienden die wel durven en kunnen, doen het puur voor de seks. Niet meer en niet minder.

Joost

Kortom, damaged goods. Het sociale contract tussen mannen en vrouwen is door het cultuurmarxisme en feminisme zo goed als verwoest. Triest, maar waar.

Mike

Die vrouwen zijn eveneens damaged goods. Het internet maakt het allemaal nog meer glad ijs, want iedereen kan zich anders voordoen dan hij/zij werkelijk is.

Tja, maar in het echie komt de ware aard van het beestje toch boven zou je denken. Eigenlijk zou je van tevoren al op je hoede moeten zijn en jezelf er gewoon niet aan moeten wagen.

Je wilt niet weten hoeveel vrienden en kennissen (30+ers) van mij vrijgezel zijn. Gewoon op een leuke dame afstappen zoals ik dat deed, zit er niet in omdat:
A de mannen dat niet durven (watjes!)
B de vrouwtjes dat niet waarderen
C de mannen te beta zijn en de vrouwtjes een alpha of een hufterige betaman willen

Hier hetzelfde. Vrijgezelle vriendinnen. In de ban van internet dating. Soms vraag ik weleens of ze nog iets anders mee maken naast werk en internet daten om dan vervolgens zwaar teleurgesteld te zijn.

Iedereen date tegenwoordig via een app of site. En dan eerst weken over je wensen en gevoelens kletsen eer een afspraak te maken, zucht…

Ja zo gaat dat idd. Ik hoor niet anders. Er lijkt nooit een goeie match uit te komen.

Vrienden die wel durven en kunnen, doen het puur voor de seks. Niet meer en niet minder.

En dat lukt ze. Dat is mij wel duidelijk uit de verhalen van mijn vriendin ja. Maar ja, ze leert er niet van helaas.

Tja, maar in het echie komt de ware aard van het beestje toch boven zou je denken. Eigenlijk zou je van tevoren al op je hoede moeten zijn en jezelf er gewoon niet aan moeten wagen.

De grote desillusie moet dan nog komen idd. En deze generatie heeft NUL ervaring en vaardigheden m.b.t. normale man-vrouw-verhoudingen en conflictbeheersing en -oplossing. Gevolg: nog meer echtscheidingen en eenoudergezinnen.

Mike

Ik vrees dat het alleen maar erger gaat worden. Als deze generatie al niet beschikt over deze vaardigheden word het generatie op generatie alleen maar erger. Iedereen volgt maar gewoon de hype en denken zelf niet na. Wat is dat internet daten toch flauwekul. Iedereen lijkt ervan in de ban en het word maar als normaal aangenomen. Want ja, dat is tegenwoordig modern met de tijd mee gaan.

Gevolg: nog meer echtscheidingen en eenoudergezinnen.

Zelfs dit is niet eens erg in deze tijd. Word ook maar als normaal gezien.

Ik vrees dat het alleen maar erger gaat worden. Als deze generatie al niet beschikt over deze vaardigheden word het generatie op generatie alleen maar erger. Iedereen volgt maar gewoon de hype en denken zelf niet na. Wat is dat internet daten toch flauwekul. Iedereen lijkt ervan in de ban en het word maar als normaal aangenomen. Want ja, dat is tegenwoordig modern met de tijd mee gaan.

We gaan juist een kentering beleven. Er komt een nieuw conservatisme aan. We zien een steeds grotere leegloop bij social media en veel jonge mensen proberen nu 'af te kicken' van hun mobieltjes. Het zal ook steeds meer gaan om echt intermenselijk contact IRL.

Mike

We gaan juist een kentering beleven. Er komt een nieuw conservatisme aan. We zien een steeds grotere leegloop bij social media en veel jonge mensen proberen nu ‘af te kicken’ van hun mobieltjes. Het zal ook steeds meer gaan om echt intermenselijk contact IRL.

Is dat zo? Ik merk er niks van dat mensen af kicken van hun mobieltjes.
Iedereen moet nog steeds de nieuwste iPhone met alle toeters en bellen. Waar zie jij dit dan aan?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan