Een gestoorde linkse doorgedraaide hoogstwaarschijnlijk vega vrouw die al dan niet door mannen op een bepaalde plek is neergezet en loopt te raaskallen staat niet synoniem voor vrouwen in het algemeen. Wel als uitwas van die groep extreem links.
Deze vrouwen zijn symbolisch voor de feminisering van de samenleving. Wat zijn de eerste twee lettergrepen van dat woord? Juist ja, femi! Je suggereert een soort mannelijk complot en pleit daarmee vrouwen vrij. Vrouwen en verantwoordelijkheid sluiten elkaar eveneens wederzijds uit.
Dat deze vrouwen (nog wel) behoren tot een extremistische randgroepering in de samenleving komt je mooi uit, want dan kun je aanvoeren niet tot die subcultuur te behoren en dus ook niet het vrouwelijke gedragspatroon dat alleen door deze extremen wordt UITVERGROOT maar wat dus ALGEMEEN is.
Het is geen toeval dat ik zo ongeveer ELKE DAG met dergelijke voorbeelden aankom, dan is er sprake van een ALGEMEEN PATROON waarvan dit zoals gezegd enkel een meer extreme uitingsvorm is. Het is hetzelfde fenomeen als mijn DAGELIJKSE voorbeelden van moslimgeweld. Je kunt dan ook aanvoeren dat de moslim met zijn groentezaakje of slagerij om de hoek helemaal niet zo is. Klopt, maar je kunt evenmin ontkennen dat er sprake is van een ALGEMEEN PATROON onder die demografische groep.
Weet je ik heb deze discussie al talloze keren gevoerd met andere vrouwelijke forumleden hier. Jullie willen er gewoon niet aan (waarmee je overigens mijn punt alleen maar bevestigt). Jij neemt nu nog de moeite om te reageren, weliswaar met weinig of geen argumenten, maar het eind van het liedje is steevast dat vrouwen nie kunnen discussieren en dan simpelweg afhaken, meestal geemotioneerd. Dit heeft niets te maken met veganistische schreeuwwijven, dit patroon is ALGEMEEN.
Het is beter om te zeggen dat vrouwen en jouw logica elkaar uitsluiten.
Jij bepaalt niet wat en hoe ik iets moet zeggen. Ook dit is een vrouwelijk trekje: proberen de discussie naar je hand te zetten, niet op basis van argumentatie maar van manipulatie.
Mannenlogica is ook regelmatig niet te begrijpen voor vrouwen.
Dat komt omdat jullie de hersencapaciteit missen om dit te begrijpen. 10% minder neocortex is niet niks, dat is een heel zeepblok! En laat dit nu net het gedeelte zijn dat met logica en feiten te maken heeft...
Als je voorbeelden wilt van onbegrijpelijke logica voor vrouwen, dan huur je mij maar in als deskundige op die cursusdag voor mannen. Ik zal mijn voorbeelden beperken tot 1,5 uur om het leuk te houden. Na elk voorbeeld mag een man uitleggen wat er logisch aan is.
Het zit je geloof ik wel dwars, of niet? Jij meende een geintje te moeten plaatsen over een cursusdag voor mannen en ik reageerde met een cursusdag voor vrouwen. Touche! Vervolgens ga ik door met mijn leven (er zijn tenslotte genoeg belangrijke zaken te doen en te bespreken), maar in dat vrouwelijke emotionele olifantengeheugen blijft dit hangen en overheerst de zucht naar genoegdoening. Vrouwen en wraakzucht sluiten elkaar juist weer niet wederzijds uit.
Ik heb op dit moment even mijn buik vol van mannenlogica.
Jamemr, want daar kun je nog wat van leren. Maar dit is de gebruikelijke vrouwelijke reactie. Daarom groeien vrouwen ook niet of nauwelijks in hun persoonlijke ontwikkeling, hoe oud ze ook worden. Bescheidenheid en verantwoordelijkheid zijn hiervoor een vereiste. En laten dit nu net twee karaktereigenschappen zijn waarin ALLE vrouwen (dus heus niet alleen de extremistische feeksen) niet in grossieren...
Mike