Feminisme

Van een vrouw die het wel snapt!

Vrouwen moeten benoemd worden vanwege hun talent, niet omdat het van een quotum moet. Dat heeft namelijk een averechts effect, zegt Ingrid de Graaf-de Swart in het AD. In januari volgend jaar treedt ze toe tot de directie van verzekeraar ASR.

https://www.rtlnieuws.nl/economie/bedrijven/artikel/4836866/topvrouw-asr-vrouwenquotum-heeft-averechts-effect

Volgens TFM gaat Ted Cruz niet het debat over wapenbezit winnen van Alyssa Milano om de simpele reden dat feiten er niet meer toe doen als de emotie regeert:

Ik ben hier nog niet zo overtuigd van. In het Amerika van Trump vindt er een mannelijke correctie plaats van de psychotische feminisering van de samenleving, waarbij gezond verstand er juist steeds meer toe doet. Horen we nog iets van Sarah Silverman of Amy Schumer tegenwoordig? Allebei WEGGEVAAGD en Milano is de volgende!

Mike

Moderne vrouwen voelen zich zo 'empowered' dat ze werkelijk denken dat ze zich kunnen meten met mannen qua spierkracht:

Mike

Haha, en dan, als je kut niet aan een normale norm voldoet, laten deze kutjes dan een kut verbouwing doen?
Wat een hysterie!! ???

?s=20

Ligt aan het patriarchaat. Ik zeg gister nog tegen mijn vriendin: hee, zou jij je doos eens niet laten verbouwen? :roll:

Maar serieus, lees het citaat: ze WILLEN aan een norm voldoen. Niet mannen onderdrukken vrouwen, VROUWEN onderdrukken vrouwen!

Mike

Vrouwen denken ook vaak dat mannen van grote borsten houden. Vervolgens krijgen de mannen dan de schuld van al die siliconen tieten. 'want daar houden kerels van' Maar het zijn de vrouwen zelf die denken dat mannen er van houden. Terwijl de gemiddelde vent dat juist helemaal NIET doet. Vrouwen maken mekaar gek inderdaad.

Ja, ze doen het idd helemaal zelf. Waar halen ze de energie vandaan!

Ze halen het allemaal zelf in hun hoofd. Krijg ook vaak zat van dat soort gesprekken mee. Inclusief het geklaag als diezelfde vrouwen niet krijgen van mannen wat ze gedacht hadden door een verbouwing te doen.

Maakt niet uit wat het is, Botox, siliconen, maar wel klagen dat ze zoveel moeite moeten doen en het zoveel geld kost ?

Ik maakte laast weer de fout om met vrouwen in discussie te gaan. Zo fout! Totale verspilling van energie. Het ging over de wisselende voedingswaarde van borstvoeding en wat dieet daar mee van doen had.

Je kunt 100 onderzoeks linkjes delen die het gene ondersteunen wat je zegt maar her heeft totaal geen zin.

Maarjah ik dacht aan die arme baby’s van veganistische moeders die alleen borstvoeding krijgen tot ze een half jaar zijn. Mijn moederhart moest gewoon huilen bij het idee. (Doet mijn moederhart nog al snel nu ik zelf een kleintje heb... :p )

Complotdenker

Maakt niet uit wat het is, Botox, siliconen, maar wel klagen dat ze zoveel moeite moeten doen en het zoveel geld kost ?

Een dag geen slachtoffer gespeeld is een dag niet geleefd!

Mike

Ik maakte laast weer de fout om met vrouwen in discussie te gaan. Zo fout! Totale verspilling van energie. Het ging over de wisselende voedingswaarde van borstvoeding en wat dieet daar mee van doen had.

Je kunt 100 onderzoeks linkjes delen die het gene ondersteunen wat je zegt maar her heeft totaal geen zin.

Oh ja, dieet was ik ook nog vergeten. Ook 1 van die dingen. Zijn dat vrouwen die geen borstvoeding kunnen geven toevallig door vegetarisch voedsel wat zo gezond zou zijn voor het klimaat? Snappen ze niet dat ze hiermee hun eigen kinderen tekort doen? Nee, het heeft geen zin om met bewijzen te komen. Wat wel zin heeft is om ze te vertellen dat hIn hersens aangetast zijn, zichzelf aan laten praten dat het allemaal goed is voor het klimaat, maar te onnozel zijn om re zien wat ze hun eigen kinderen aan doen.

Een dag geen slachtoffer gespeeld is een dag niet geleefd!

Onlangs kreeg ik de opmerking, waarom moeten vrouwen altijd zoveel moeite doen voor die mannen? Maar ondertussen zijn ze niet happy!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan