Wat een verhaal dit! Ook de bezuinigingen in de gezondheidszorg werken hier niet aan mee.
In het pand waar ik woon hebben wij dus ook zo een buurvrouw. Terroriseert iedereen en madam wenst nergens op aangesproken te worden. Ik heb haar 1 keer aangesproken op haar gedrag welke voor overmatige overlast zorgde. Sindsdien terroriseert ze nog meer en vooral mij. Ze loopt nog net niet met messen maar heeft vaak ruzie en daarnaast is ze voortdurend aan het schreeuwen. Zij is ook degene die de ruit van mijn auto ingeslagen heeft. Ik kan het alleen niet bewijzen maar heb het wel gezien in een ruit aan de overkant van mijn appartement die werkt als een spiegel en uitzicht biedt op de parkeerplaats. Ik ben natuurlijk de gebeten hond omdat ik als enige haar destijds aangesproken had. Een andere buurvouw vertelde mij later dat zij haar kent van vroeger en ze toen geestelijk al niet in orde was. Helaas wist ik dat toen nog niet. Als het maar niet net zover gaat komen als in Alkmaar.
ALKMAAR - De 48-jarige vrouw die vanmorgen door de politie vlakbij een Alkmaarse basisschool is neergeschoten, woonde in diezelfde straat. Volgens meerdere buurtbewoners gaat het om 'Karla' en terroriseerde zij de buurt al jaren. "Ze stak me laatst bijna neer met twee grote keukenmessen. We hebben echt honderden meldingen gemaakt bij de woningbouw, politie, GGZ en crisisdienst. Dit had voorkomen kunnen worden." Ook zou er een rechtszaak tegen de vrouw lopen.
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/256565/neergeschoten-vrouw-in-alkmaar-terroriseerde-buurt-al-jaren-tweehonderd-meldingen-gemaakt?fbclid=IwAR3KDToCp61TSZu9sQ3YV11lySfYusNC6l2hZA3v_CkefqdeaIm7COaeNsY