Hoewel dit soort berichten zeker ook passen in de topic ‘Omvolking’ maak ik er een gewoonte van om posts waaruit blijkt dat vrouwen en meisjes worden lastiggevallen (of erger) door allochtonen hier te plaatsen met de opmerking ‘refugees welcome’. Dit omdat het telkens VROUWEN zijn die met vaginale tintelingen vooraan staan om deze ‘bad boys’ binnen te halen, ten koste van blanke autochtone mannen.
Oke. Ik zal er zelf dan ook beter op letten en selectiever proberen te zijn waar ik het plaats. kan inderdaad in beide topics.
Voor wat bereft het beleid t.a.v. deze gluurders, het mag duidelijk zijn dat het geen antwoord is om vrouwen te dwingen zich meer te bedekken, maar idd om die viespeuken simpelweg de toegang te ontzeggen. Sterker nog, je moet ze de toegang tot ons land ontzeggen. Dit is ONS land met ONZE normen en waarden, als zij zich niet aan de regels kunnen of willen houden, dan rotten ze maar op naar welk ‘shithole’ ze dan ook vandaan komen!
Dat is dus mijn punt. Het argument in dit bericht is juist om zichzelf minder te bedekken. Dus van badkleding naar geen badkleding. Want dit laatste zou dan zorgen dat ze minder worden lastig gevallen. Mis ik hier iets? Het lijkt mij juist andersom dat men zonder badkleding juist nog meer lastig gevallen gaat worden. En ja, inderdaad, wegwezen met die lui!