Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor regenachtige zondagmiddagen of een keer binge watchen in het weekend: 23 video's van Sunrise Hoodie met shamng lines, niet alleen van vrouwen maar ook van de samenleving als geheel. Bookmark dit zodat het niet verloren raakt tussen alle verdere berichten in dit draadje.
Zoals vaker gezegd, feminisering = decadentie = satanisme. Precies daarom dient de vrouwelijke seksualiteit ingedamd of - durf ik het te zeggen? - onderdrukt te worden. Dit nalaten gebeurt op risico van de voltallige samenleving en heeft dus niets met 'misogynie' te maken.
A photographer in Berlin is capturing the lives of the consciously child-free.
www.nytimes.com
Women Who Said No to Motherhood
A photographer in Berlin is capturing the lives of the consciously child-free.
....
To be able to change your mind at a moment’s notice. To be free to develop yourself as a person, and not as a mother — that’s been great. I’m shocked that women still do the majority of child care. When people ask, “When are you going to have kids?” they can’t handle your freedom. If a woman is tied down with a bunch of kids, she can’t make too much trouble. They want you to be on their level, but don’t have the courage to say it. Men admit it when they check out and leave.
Mannen die zeggen 'ik hou van jou' zijn als mannen die dansen als een vrouw hen op de dansvloer vraagt: deze mannen menen dit niet, ze willen in de gunst van vrouwen komen. Ik heb nog nooit gedanst als een vrouw er om vroeg, ook niet mijn eigen vriendin. Bij de woorden 'ik hou van jou' voel ik niets, hoe moeilijk dit waarschijnlijk ook te begrijpen valt voor vrouwen, die deze woorden te pas en te onpas gebruiken. En ik sta hier niet alleen in als man, ik ben alleen mans genoeg om het uit te spreken. Ik toon mijn liefde door mijn daden, niet mijn woorden.
Mannen, besef goed dat zodra je 'ik hou van jou' zegt je niet meer de regie hebt:
Vrouwen, voeg u naar uw man net zoals u zich voegt naar de Here. De man leidt zijn vrouw, zoals Christus zijn Gemeente leidt, Hij gaf zijn leven om haar te redden! Dus, vrouwen, u moet zich in alles naar uw man voegen, zoals de Gemeente zich naar Christus voegt. Mannen, geef uw vrouw dezelfde...
Make Men Great Again - go MGTOW. Bekijk dit fragment uit de film Whiplash. Andrew wil een supergoede drummer worden en hij weet dat Nicole als vrouw hem zal afleiden van het waarmaken van zijn droom. Let op hoe hij haar dit vertelt en hoe zij reageert: