Charza
Well-known member
Wow, ik ben even een maand afwezig en zie dat er weer een hele boel is voorgevallen vooral ook in dit topic!
Voor wat betreft het Feminisme kunnen we denk ik inmiddels redelijk kort zijn.
De stroming van Feminisme is voorgekomen uit het Marxisme, en dat is hoe dan ook nooit goed nieuws! Know thy enemy: Mensen die zich verdiept hebben in Karl Marx zullen een aantal opmerkelijke vondsten doen.
De jongere Karl Marx schreef ooit "The book of verse", wat een verzameling van gedichten was met allerlei duistere en Satanische thematiek.
Deze quote uit zijn gedicht : The Pale Maiden zet meteen goed de toon:
Karl Marx trok op met openlijke satanisten zoals Heinrich Heine, en later tijdens zijn ballingschap in London met personen als Percy Bysshe Shelley, Mary Shelley, Lord Byron en Helena Blavatsky die zo haar eigen rol heeft gespeeld in de vorming van het Feminisme.
Occultisten als Aleister Crowley hebben er nooit een geheim van gemaakt dat Marx en zijn "filosofie" één van de inspiratiebronnen was voor hun latere werken.
Feminisme is hoe je het ook wend of keert een beweging met SATANISCHE roots.
Voor wat betreft het Feminisme kunnen we denk ik inmiddels redelijk kort zijn.
De stroming van Feminisme is voorgekomen uit het Marxisme, en dat is hoe dan ook nooit goed nieuws! Know thy enemy: Mensen die zich verdiept hebben in Karl Marx zullen een aantal opmerkelijke vondsten doen.
De jongere Karl Marx schreef ooit "The book of verse", wat een verzameling van gedichten was met allerlei duistere en Satanische thematiek.
Deze quote uit zijn gedicht : The Pale Maiden zet meteen goed de toon:
“I wish to avenge myself against the One who rules above. I will wander god-like and victorious through the ruins of this world. Thus heaven I forfeited. I know it full well. My soul once true to God, is chosen for Hell.” ~ Karl Marx
Karl Marx trok op met openlijke satanisten zoals Heinrich Heine, en later tijdens zijn ballingschap in London met personen als Percy Bysshe Shelley, Mary Shelley, Lord Byron en Helena Blavatsky die zo haar eigen rol heeft gespeeld in de vorming van het Feminisme.
Occultisten als Aleister Crowley hebben er nooit een geheim van gemaakt dat Marx en zijn "filosofie" één van de inspiratiebronnen was voor hun latere werken.
Feminisme is hoe je het ook wend of keert een beweging met SATANISCHE roots.