Godsgeschenk
Well-known member
Dank je voor de tip.
Dorothé
Dorothé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien ga je beter begrijpen waarom dit soort zaken gepromoot worden als je inziet dat hun afgod (Baphomet) ook transgender is.Bekijk bijlage 298
Dit is kunst, het staat in Den Haag en de kunstenares is Femmy Otten. Want zo zien mensen er uit, toch?
Wist je dat dit boek ook bij uitgeverij De Blauwe Tijger te koop is?Het loont zich dan wel een boek van hem te kopen. Ik denk aan
De orde voorbij, Jordan Peterson | 9789044642995 | Boeken | bol
De orde voorbij (Paperback). Met 12 regels voor het leven leerde Jordan B. Peterson miljoenen mensen van over de hele wereld wat de beste remedie is...www.bol.com
Dorothé
Ja, absoluut. Dat is een beter alternatief.Wist je dat dit boek ook bij uitgeverij De Blauwe Tijger te koop is?
Lijkt me een betere plek om je geld te besteden dan bol.comJordan B. Peterson ~ 'De orde voorbij' - Uitgeverij De Blauwe Tijger
De orde voorbij van Jordan B. Peterson behoeft geen betoog, dit boek is de persoonlijke aanbeveling van Tom Zwitser. Het is een goed en uitdagend boek. Ook in combinatie met deel I, 12 regels voor het leven. Dit deel, De orde voorbij, kan prima op zichzelf gelezen worden en behandelt de vraag...www.deblauwetijger.com
Tja...
Dat is die Nikkie Tutorials, dit is dus een openlijke transgender, maar ja das ook wel te zienWat zien we hier? Eng mens of watte..
Het hoofd van de linker lijkt een combi van het gezicht van Erik Mouthaan en het kapsel van Linda de Mol. Afgrijselijke combi.Wat zien we hier? Eng mens of watte..
zijn er ook stiekeme transgenders dan ?Dat is die Nikkie Tutorials, dit is dus een openlijke transgender, maar ja das ook wel te zien
Er zijn in de celebrity wereld genoeg figuren die zich anders voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn of warenzijn er ook stiekeme transgenders dan ?
aha, ik kende ze/hem nietzijn er ook stiekeme transgenders dan ?