De Bijbel is absoluut niet 'blue pill', wat de hedendaagse gefeminiseerde vorm.van christendom ook beweert:
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De natuur herstelt zichzelf, de mens veroorzaakt de onbalans door ontzieling van zichzelf en van de maatschappij.Hopeloos, deze vrouwen. 70-75% van de ERNSTIGE bijwerkingen van ALLE 4 de 'vaccins', waaronder DE DOOD, betreft vrouwen. Maar misschien is dit wel de mannelijke correctie. We gaan straks een overschot aan mannen krijgen en een tekort aan vrouwen. De vrouwen die we overhouden zijn sterke vrouwen, want die lieten zich niet prikken. Deze vrouwen kunnen straks onderling concurreren om de beschikbare mannen en de mannen dicteren de voorwaarden. Return of the patriarchy!
Mike
En verwijfde mannenEn wie zijn dat gevoelige publiek? VROUWEN!
Mike
Ja precies dat idd Wida. En het wordt vaak ook verwacht dat je t feminisme aanhangt. Want ja dan ben je pas echt vrouw..... En daar slaan vele de plank mis helaas.Shantilove, ik kan me vinden in jouw zienswijze. Ik doe ook de dingen die mij natuurlijkerwijs goed afgaan en mijn vriend net zo.
Wat ik opmerk tijdens onze reizen (wildkamperen) vind ik interessant: hij is er goed in om initiatief te nemen, bestemmingen te bedenken, routes uit te stippelen. Ik zorg voor eten en drinken, route in de gaten houden, dat onze rugzakken goed gevuld zijn bij een wandeling, etc. En als de avond valt, zet hij zijn intuïtie aan (en houd ik mij stil) en gooit op de juiste moment het stuur van de auto om en dan is daar pardoes een geschikte plek om te kamperen. Ik zet de tent op en richt die in, kook eten. Hij zorgt voor bestemming, veiligheid, bescherming, aarding. Ik verzorg wat er nodig is. Dit zijn geen afspraken, maar gaat volledig vanzelf. En is daarom juist zo krachtig.
Mike, je zegt dat je je vooral op (jonge) mannen richt in dit topic. Als vrouw lees ik met nieuwsgierigheid mee en leer ik ook veel!
Ik bewoog me wel in kringen waarin er wordt uitgegaan van een collectieve vrouwenwond en dat vrouwen 'empowered' moeten worden etc. Ik heb dat nooit goed begrepen, kunnen voelen. Door dit zogenaamde 'empoweren' van vrouwen, raken we als mensheid alleen maar 'disempowered'. Als ik in mijzelf kijk, kan ik geen enkele situatie ontdekken waarin ik benadeeld ben oid omdat ik vrouw ben.
Klopt, dat is ook wat er mist in onze maatschappij. Velen zitten op een dwaalspoor zichzelf te zoeken, terwijl de oplossing voor de hand ligt. Maar krijg dat het gros maar eens aan het verstandFeminisme past net als homoseksualiteit, transgenderschap, non-binairiteit, multiculti, de antiboerbeweging en globalisering in de ontmenselijkingsagenda.
We hebben sterke hetero mannen en vrouwen nodig die zich willen voortplanten om ons gedachtegoed invloedrijker te maken en de omvolking ongedaan te maken.
Dat kan inderdaad wel lastig zijn. Heb geen idee wat jouw leeftijd is. Kan alleen voor mijzelf spreken op dit gebied, mijn man en ik kwamen elkaar tegen eind tienerleeftijd. Wat toenertijd vrij gangbaar was. Ik weet dat het tegenwoordig wat lastiger kan zijn. Het grappige was toen we elkaar tegen kwamen, we niet zoekende waren, maar er gewoon een vonk oversprong en we zoveel raakvlakken hadden en dat het begin wasDe romantische liefde heeft mij helaas nog niet gevonden sinds ik voor de tweede keer single ben. Ik kijk rustig rond tot ik iets wil proberen. Ik ben overigens wel gelukkig met het leven dat ik heb.