Feminisme

IMG_20220413_130709_541.jpg
If you agree with this man and believe that he is absolutely correct in asking his cheating girlfriend to give HIM another chance — please unsubscribe to my channel, and get as far away as possible from me.

Mike

• Leuk
Waarderingen: Surv
En dit is dus het stille leed dat mannen wordt aangedaan in een gefeminiseerde samenleving:

'I have no words, it was my son': Husband of woman, 26, arrested for abortion in Texas slams her decision to terminate their child as it's revealed he filed for divorce on DAY of her arrest​

Mike

Bovenstaamd voorbeeld illustreert eens te meer dat het VROUWEN xijn die de fysieke ongelijkheid tussen trans'vrouwen' en biologische vrouwen verdedigen als xijnde 'gelijkheid'. Cognitieve dissonantie en parele realiteiten kunnen probleenloos bestaan in e3n vrouwenbtein. GWZGOVVE.

Mike

Laat dat secreet lekker samen met Albright in de hel gaan zitten.

Kaag doet hier een beroep op het groepsdenken van vrouwen. Ik moet bekennen dat ik bij stemmen altijd op de hoogste vrouw op de lijst gestemd heb. Wel op mijn partij van keuze, de laatste jaren is dat FVD, dat dan weer wel.

Laat dat secreet lekker samen met Albright in de hel gaan zitten.

Kaag doet hier een beroep op het groepsdenken van vrouwen. Ik moet bekennen dat ik bij stemmen altijd op de hoogste vrouw op de lijst gestemd heb. Wel op mijn partij van keuze, de laatste jaren is dat FVD, dat dan weer wel.
Herkenbaar, ik stemde vaak op de ena onderste van de lijst. Leuk.. die had dan een paar stemmen van familie en 1 van mij:)

Stemmen op een vrouw was net zo goed een idee, namelijk het idee dat er meer vouwen in politiek zouden moeten zijn. Toen ik lang geleden voor het eerst mocht stemmen waren er nog niet zoveel In de politiek. Ondertussen is wel bewezen dat ook dat idee het probleem van de corruptie niet oplost.

Goed geformuleerd en mee eens.
Zou er aan willen toevoegen dat het HEEL belangrijk is om ONDERSCHEID te kunnen maken.
Overal worden visies gedeeld/opgedrongen, het leven is één grote PR campagne. Het lijkt of je keuze hebt, maar vaak is dat niet zo. Je groeit op in een bepaald milieu, wordt voor een groot deel gevormd door je opvoeding en scholing. Hopelijk blijft er een vonkje smeulen wat later weer aangewakkerd kan worden.
We zijn nu met zijn allen heel veel aan het leren. Het gaat echt de goede kant op.

Het stille leed dat vele mannen moeten ondergaan omdat de vrouw automatisch de voogdij krijgt en vervolgens kinderen opzet tegen de vader.

I could use some prayers heading into next weekend. I'm meeting with my 20 year old son who I haven't seen in 10 years. He has many questions. I hope I can provide the answers he needs. I'm nervous AF.

My ex-wife turned my 2 sons against me when we got divorced. It broke me down. They hated me because they were fed with lies. I fought the best fight I could, but my lawyer was costly and I couldn't afford to continue fighting a losing battle. It started with me giving her sole custody. We had joint custody, but my boys didn't want to see me over time and I wasn't going to force them. Things got so bad that I eventually caved into their request to let her new husband adopt them. I didn't want them to grow up blaming me for anything wrong with their lives. When I'd call my oldest son, he'd start yelling at me asking why I wouldn't let his new step dad adopt him. So yeah, I was pressured into the hardest decision ever. They were supposed to let me continue checking in via phone calls. As soon as the adoption was finalized, my ex's husband texted me telling me they were his kids now and if I called again, he'd be taking legal action. Not wanting to make waves, I stepped away completely.

Over the years, I tried to get messages through. It never turned out well though as the ex's husband always intercepted them. They told my boys that I wanted nothing to do with them. I also left messages for my oldest via FB Messenger, filed under Message Requests. Well, he found the messages a couple of years ago and they made him question everything. Here we are, about to meet...and I have a story to tell. I pray that I can deliver the truth in such a way that he's willing to forgive me.

No matter what happens, the facts won't change. My sons were robbed and prevented from growing up with their father in their lives. I missed the opportunity to see them grow up. I'm a very forgiving person, but it'll take an act of God for me to forgive my ex-wife for doing that to us.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan