Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook dit licht zal wel snel doven.Mike en ik zijn het over 1 ding eens en dat is: informeer je. Ga op onderzoek uit.
Ik zou je willen aanraden ook bovenstaande links te lezen en ook die over adoptie graag. Vorm je mening door zoveel mogelijk te lezen en te onderzoeken., Dus niet alleen in je eigen straatje want daar leer je niet van maar ook buiten je comfort zone, daarom zit ik hier ook.
bloedserieusAan alle lezers: Mike is alweer een tijdje ziek. Hij is terug aan de alcohol en is danig aan het afglijden. We vrezen voor een psychose. Hij is volkomen geobsedeerd door dit forum en jullie voeden hem daar in. Advies is hem een poosje hier met rust te laten en te kijken of iemand anders de scepter al dan niet tijdelijk kan overnemen. We vrezen voor zijn leven op deze manier. Dit is bloedserieus overigens.
Beste Heer Donkers, dit is dus precies wat er hier gezegd werd, dat je je zou verdedigen zoals hierboven. Je weet zelf wel beter. Je zit non-stop op dit forum. Het is niet dat je 'even' wakker wordt en dan 'even' op dit topic zit. Je slaat hele nachten over. Je werkt niet. Je bent volkomen geobsedeerd door het vergaren van alternatief nieuws en gaat uren en uren door. Je zit in een manie. En je naasten maken zich ernstig zorgen om je. Je weert elk nieuw lid op dit forum en dompelt je onder in je kleine sektarische wereld. Je voelt geen moeheid omdat je (weer) psychotisch bent. Je zogenaamde gezonde levensstijl werkt allang niet (meer). Je bent volkomen aan het doorslaan. En hoe vaak je je ook verdedigd en verweerd en het tegendeel probeert te bewijzen de feiten liegen er niet om. Je bent ziek in je hoofd Mike. Alsjeblieft laat je helpen. Er zijn serieuze zorgen en dit is niet om je een schop na te geven. Dit is omdat er mensen zijn die om je geven en je bent volkomen geradicalliseerd en zo ben je helemaal niet. Alleen online spreek je je zo uit en dat is zorgelijk. Je lijdt een dubbelleven. Je slaapt niet en je eet slecht. Kom op man pak jezelf bij elkaar en meld je bij de huisarts en hou eens op met die alternatieve geneeskunde en slik je anti-psychotica. Wees eerlijk naar jezelf en hier en geef toe aan je vaste clubje volgelingen dat je er een potje van hebt gemaakt en stop hier. Dit loopt uit de hand.Ik zal mijn reactie maar hier neerzetten, hoewel dat in diverse andere topics waar deze trol heeft gepost ook kan.
- Het gaat uitstekend met me, never better!
- Ik drink nog steeds niet, op 30 juli a.s. tik ik de 2 jaar aan!
- Ik word regelmatig 's nachts wakker vanuit positieve opwinding en word dan actief op het forum. Het doet me denken aan de Q-tijd! Ik.heb de luxe dat ik nu overdag kan bijslapen.
- In principe laat ik alle trollenberichren staan, ter lering ende vermaak..Dit figuur heeft echter een compleet draadje gewijd aan mijn 'terugval" en dat heb ik wel verwijderd. Nu wordt de zorgkaart gespeeld. Het gaat niet goed met mij, moet naar de dokter, ben obsessief bezig en kan maar beter even stoppen met dit forum. Ik zag dat iig 1 forumlid hier intuinde. Er komt nog veel meer mensen, leer snel bij want we zijn 'over the target'!
- Voor wat betteft Solarr:
Bekijk bijlage 10817
Mike
Jij bent geobsedeerd door Mike, ga jezelf helpen! Dit is inmiddels al je hoeveelste account? 6e? 7e?Beste Heer Donkers, dit is dus precies wat er hier gezegd werd, dat je je zou verdedigen zoals hierboven. Je weet zelf wel beter. Je zit non-stop op dit forum. Het is niet dat je 'even' wakker wordt en dan 'even' op dit topic zit. Je slaat hele nachten over. Je werkt niet. Je bent volkomen geobsedeerd door het vergaren van alternatief nieuws en gaat uren en uren door. Je zit in een manie. En je naasten maken zich ernstig zorgen om je. Je weert elk nieuw lid op dit forum en dompelt je onder in je kleine sektarische wereld. Je voelt geen moeheid omdat je (weer) psychotisch bent. Je zogenaamde gezonde levensstijl werkt allang niet (meer). Je bent volkomen aan het doorslaan. En hoe vaak je je ook verdedigd en verweerd en het tegendeel probeert te bewijzen de feiten liegen er niet om. Je bent ziek in je hoofd Mike. Alsjeblieft laat je helpen. Er zijn serieuze zorgen en dit is niet om je een schop na te geven. Dit is omdat er mensen zijn die om je geven en je bent volkomen geradicalliseerd en zo ben je helemaal niet. Alleen online spreek je je zo uit en dat is zorgelijk. Je lijdt een dubbelleven. Je slaapt niet en je eet slecht. Kom op man pak jezelf bij elkaar en meld je bij de huisarts en hou eens op met die alternatieve geneeskunde en slik je anti-psychotica. Wees eerlijk naar jezelf en hier en geef toe aan je vaste clubje volgelingen dat je er een potje van hebt gemaakt en stop hier. Dit loopt uit de hand.
Gegroet een buurman die zich oprecht zorgen maakt.