Feminisme

In Women's fights for equal rights, they've allowed themselves to become tricked into accepting a narrative that it's ok for men to wear drag. Those very men in drag are taking over powerful positions in politics, board rooms of corporations, sports, & Hollywood, giving MEN an even HIGHER platform over women.
Women are slowly being pushed out of society & they don't even realize what's happening.
It won't be long before women are being shamed for being, well, BIOLOGICAL WOMEN!
GET LOUD, MOMMAS

In de nieuwe X22 Report vraagt Dave zich af waarom vrouwen niet massaal hiertegen protesteren. Omdat ze deze waanzin massaal hebben gesteund en achteraf toegeven dat je fout zat komt niet voor in het vrouwelijke woordenboek, daarom.

Mike

The Spark of Life :
Women are the only beings that can guide, steer & then grow cosmic souls into physical form on this planet. That in of itself, is Divine, & there's NO OTHER WAY to classify it.
[They] are taking everything sacred about being a woman & twisting / contorting it while simultaneously shaming anyone who speaks out against it
Trans-Genda = One World Gender.
This is an orchestrated attack on our species as a whole.
#SaveTheChildren means saving ALL of us. We're ALL God's children

Mike

In de nieuwe X22 Report vraagt Dave zich af waarom vrouwen niet massaal hiertegen protesteren. Omdat ze deze waanzin massaal hebben gesteund en achteraf toegeven dat je fout zat komt niet voor in het vrouwelijke woordenboek, daarom.

Mike
"to wear drag" kan ik even niet plaatsen

Beste vrouwen van Nederland. Jullie hadden nooit stemrecht moeten krijgen, want dankzij jullie zitten die lui daar. En nu de puinhoop compleet is moeten de mannen het weer opknappen. Wanneer gaan de mannen van Nederland leren dat ze vrouwen geen politieke stem of welke beslissingsbevoegdheid dan ook mogen geven?

Mike
Amen🙏🏻

Het was vanaf de eerste feministische golf al mis, zoals ik.hier reeds in 2017 beschreef. Dit is een bekende misvatting onder rechtse mannen.

Mike
Dat bedoel ik dus met die Jan.. beste kerel maar hij dwaalt wel ver af de laatste tijd vind ik

Met de twwet van Jan is niet zo heel veel mis, het ging mij om die reactie van Skunflaker.

Mike
Niet met deze tweet misschien maar hij schrijft dingen anders als een poosje geleden vind ik zelf. Nog steeds goed maar wel anders🤔 maar dat zal wel aan mij liggen dan😊

Als je de hot-crazy matrix hebt gezien weef je dat vrouwen 'at least a 4 crazy' zijn. Roosh V. heeft het volgende advies om hier mee om te gaan:

If you’re attempting to meet and date secular women, you will never possess an honest portrait of her mental health history. There is no barrier for secular women to lie or omit information in order to gain advantages or favors in this life, so she will only reveal damaging truth if she believes you will find out somehow or if she’s convinced you “love” her so much that you wouldn’t leave her because of emotional reasons or sunk costs. Orthodox Christian women, I’ve found, are way more honest, and will reveal damaging facts of their lives, but subconsciously they may downplay the severity or leave out small details that reveal the true extent of their problems. No matter who you are dealing with, you will have to read between the lines to complete the picture, and attempt to gently verify that picture to arrive at the truth. The weaker a woman’s faith, the more investigation and filling in you will have to do.

Hij benadrukt het talent van vrouwen om te liegen en bedriegen en toneel te spelen, teneinde hun ware aard te verbergen voor welwillende en nietsvermoedende mannen. Hoe goddelozer de vrouwen hoe gestoorder ze zijn, maar uit bovenstaand citaat kun je opmaken dat zelfs vrome vrouwen hun eigen gekheid zullen bagatelliseren. Het is dus aan ons mannen om niet over 1 nacht ijs te gaan en gedegen onderzoek te doen met deze kennis in het achterhoofd. Ik ken meerdere mannen die zich in een hels huwelijk hebben laten luizen door wat in essentie atheistische actrices zijn, die pas hun ware (duivelse) aard toonden nadat de buit binnen was. Mannen van dit forum, wees gewaarschuwd voor deze feeksen, keep thinking with the right head!

Mike

Happy Father’s Day to all the wonderful fathers out there who have raised their sons and daughters without missing a step.

Not all heroes wear capes.

Remember to tell your dad your love him while we still enjoy the living years. Dont let disagreements come between you, and remember that man would more than likely die to ensure your existence.

Say it loud. Say it clear. You can listen as well as you hear.

God Bless you all. Happy Father’s Day!!

Mike

Dit is wat je krijgt met al die 'empowerde' vrouwen:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum